رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ آذر ۱۳۹۵

افزایش ۲ برابری تخت های هتل های چابهار تا پایان سال

اشتراک گذاری

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بابیان اینکه چابهارخود را آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی می کند از ۲ برابر شدن تعداد تخت های هتلی این بندر تا پایان سال خبرداد.

عبدالرحیم کردی در گفت وگو باخبرنگارایسنا بابیان اینکه سال ۹۶ استان سیستان وبلوچستان به عنوان استان نمونه گردشگری انتخاب شده است، افزود: در راستای آن که چابهار نقطه آغازین گردشگری دراستان شود ستادی را برای استقبال از مسافران تشکیل دادیم. تامین زیرساخت های لازم برای گردشگران و افزایش تخت های هتلینگ از اقدامات مهمی است که دراین ستاد پیگیری می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با تاکید براینکه تا پایان سال تعداد تخت های هتلی چابهار ۲ برابرمی شود، خاطرنشان کرد: هتل لیپار که برای مدت طولانی تعطیل بوده به ظرفیت ۱۰۰درصد خواهد رسید و تا قبل از سال جدید، ۱۱۷ اتاق آن در مدار قرار می گیرد.

وی به هتل های فردوس و صدف هم اشاره کرد و گفت: تاپایان آذرماه سال جاری تعداد تخت های هتل فردوس از ۲۰۰تخت می گذرد و ظرفیت این هتل بین المللی۲.۵ برابر خواهد شد. درحال بازسازی هتل صدف هستیم که تاپایان سال جاری آماده پذیرایی از گردشگران می شود و این درحالی است باتوجه به تعاملات صورت گرفته درسراسر منطقه و شهر کمپ های گردشگری نیز برای مسافرینی که ترجیح می دهند در هتل اسکان نگیرند آماده می شود.

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار فرودگاه کنارک ماهانه میزبان ۵۲پرواز است و دریک سال گذشته تعداد پروازهای ورودی به این فرودگاه روزانه از یک به چهار پرواز افزایش یافته است.

عبدالرحیم کردی با اشاره به اینکه شرکت های هواپیمایی اقبال خوبی برای توسعه پروازهای خود در چابهار داشتند، تصریح کرد: تهران، مشهد، بندرعباس، زاهدان، دبی و مسقط مقاصد پرواز های فرودگاه کنارک است و درحال برنامه ریزی هستیم که اصفهان، شیراز ،کابل و کراچی را به این پرواز ها بیفزاییم.

49 افزایش 2 برابری تخت های هتل های چابهار تا پایان سال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *