رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ بهمن ۱۳۹۳

افزایش شمار گردشگران خارجی بیانگر تاثیر گفتمان دولت یازدهم است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۰۸-‘علی رحیم پور’ روز چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات نهایی بازسازی هتل همای شماره یک مشهد با بیان اینکه تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر عراقی در یک سال گذشته به ایران سفر کرده اند افزود: توسعه حوزه گردشگری باعث ایجاد اشتغال و رشد سبد ارزی کشور می شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود باید بیش از پیش تلاش شود تا ایران در مجموعه ۱۰ مقصد برتر گردشگری جهان قرار گیرد.

مدیر گروه هتلهای هما در ادامه بدون ذکر آمار تشریحی اظهارداشت: میزان پذیرش و اسکان گردشگران خارجی در هتلهای هما طی یک سال گذشته ۱۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشته است.

وی افزود: هم اکنون پنج باب هتل پنج ستاره از گروه هتلهای هما در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و بندرعباس به گردشگران ارائه خدمت می کنند.

رحیم پور همچنین گفت: پنج طرح توسعه در آینده نزدیک در گروه هتلهای هما در سطح کشور اجرا خواهد شد که نخستین آن در مشهد و در قسمتی از مجموعه هتل هما شماره یک با حدود ۵۰۰ اتاق صورت می گیرد.

هتل هما شماره یک مشهد که سابقه فعالیت آن به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد از سال ۱۳۸۱ به دلیل نیاز به بازسازی تعطیل شده بود. بازسازی این هتل با ۱۳۵ اتاق، ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه برای بازسازی و ۸۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، سال آینده به پایان می رسد.

گروه هتلهای هما که از سال ۱۳۵۷ تاسیس شده است هم اینک یکی از شرکتهای تابعه سازمان تامین اجتماعی می باشد.

این گروه هتلدار ۷۸۲ اتاق و سوئیت با هزار تخت هتلی در قالب پنج هتل در چهار شهر کشور دارد.

476 افزایش شمار گردشگران خارجی بیانگر تاثیر گفتمان دولت یازدهم است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *