جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

افتتاح هتل ۳ ستاره و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه گردشگری در استان البرز

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ آبان ۱۳۹۵

تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ به دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و توسط دکتر زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هتل ۳ ستاره کوروش افتتاح و عملیات اجرایی ۴ پروژه گردشگری در استان البرز آغاز شد.

به گزارش میراث آریا، همزمان با سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان البرز، دکتر زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در شهرک وحدت کرج، از طریق ویدئو کمفرانس و به دستور رئیس جمهور هتل ۳ ستاره کوروش در این استان را افتتاح کرد، همچنین عملیات اجرایی ۴ پروژه گردشگری البرز نیز در این مراسم آغاز شد.

دکتر زهرا احمدی پور در این مراسم گفت: احداث و ایجاد زیرساختهای مورد نیاز استان البرز برای تبیین و تعریف نقش جدی تر این استان در صنعت گردشگری کشور در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: کرج تا چند سال قبل به عنوان معبر و اتصال دهنده برخی استانها به شهرهای شمالی کشور بود اما امروز با افتتاح هتل ها و مراکز اقامتی و آغاز عملیات اجرایی تاسیسات گردشگری، رویکرد تبدیل استان البرز از معبر به مقصد با جدیت دنبال می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: افتتاح هتل ۳ ستاره کوروش در شهرستان طالقان، آغاز عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره البرز، مجتمع پذیرایی و اقامتی عالم زمین، مرکز گردشگری سلامت جلالی و مجتمع گردشگری، پذیرایی و اقامتی اکوپلازا در استان البرز، نشان دهنده اتفاقات خوب و روند رو به رشد صنعت گردشگری در این استان است.

در پایان سخنان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افتتاح و عملیات اجرایی این طرح های گردشگری از طریق ویدئو کنفرانس و به دستور رئیس جمهور آغاز شد.

گفتنی است، مرکز گردشگری سلامت در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مرت مربع و با زیربنای ۸۷ هزار متر مریع توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال در کرج احداث خواهد شد.

مرکز گردشگری سلامت دارای بخش های مختلف اقامتی، پذیرایی و درمانی است که دارای ۱۳۳ اتاق و سوئیت، و ۱۰۰ واحد آپارتمان است و بخش درمانی این مرکز دارای ۲۶۰ تخت است.

همچنین هتل ۳ ستاره کوروش در شهرستان طالقان با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و در ۶ طبقه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع افتتاح شد.

عملیات اجرایی مجتمع اقامتی و پذیرایی عالم زمین در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با حجم سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

هتل ۵ ستاره البرز نیز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در منطقه عظیمیه کرج با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

عملیات اجرایی مجتمع اکوپلازا هم در زمینی به مساحت ۶۳۰۰۰ متر مربع و با حجم سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

ImageHandler افتتاح هتل 3 ستاره و آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه گردشگری در استان البرز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *