جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اعلام آمادگی میراث فرهنگی برای توسعه صنعت گردشگری

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۷ – کرمان ـ خبرنگار اطلاعات: سازمان میراث فرهنگی آماده گشودن گره‌ها و ایجاد زمینه‌های مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در آیین پایانی هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در ماهان همچنین بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و ارزش‌های ملی و اسلامی کشور تاکید کرد.

مسعود سلطانی‌فر گفت: به تعامل متقابل دولت و راهنمایان گردشگری می‌توان فصل جدیدی را در بحث گردشگری کشور آغاز کرد.

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۷ – به گفته وی ایران از نظر برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و گردشگری جزو ۱۰ کشور برتر جهان است اما از نظر جذب گردشگر و درآمد در رتبه پنجاهم این صنعت جهانی قرار دارد.

سلطانی‌فر با تاکید بر نقش مؤثر راهنمایان گردشگری در جذب گردشگران و آشنایی بیشتر آنان با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری یادآور شد: از مسیر گردشگری می‌توان در جهان اعلام کرد که ایران همچنان زنده، استوار و پایدار است.

استاندار کرمان هم سهم ایران را از صنعت گردشگری بسیار پایین دانست و گفت: یکی از آفات بزرگ حوزه میراث فرهنگی، دولتی بودن آن است.

علیرضا زم حسینی با ابراز امیدواری از افزایش فعالیت بخش خصوصی در صنعت گردشگری، یادآور شد: با توسعه صنعت گردشگری، توسعه اشتغال نیز خواهیم داشت.

فلیسیتاس تریسی رئیس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری نیز با ابراز خوشحالی از حضور در ایران تاکید کرد: دولت ایران حمایت خوبی از بخش خصوصی دارد.

وی از سازمان میراث فرهنگی خواستار افزایش زمان اعتبار کارت راهنمایان گردشگری شد و گفت: باید به حقوق راهنمایان گردشگری توجه شود و دستمزد آنان عادلانه از سوی مدیران تورها پرداخت شود.
20 35 00 اعلام آمادگی میراث فرهنگی برای توسعه صنعت گردشگری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *