جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اجاره ویلا کردان در کدام ماه پرتقاضا است؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ خرداد ۱۴۰۲

یک از بهترین راه‌های گذراندن تعطیلات چند روزه یا تعطیلات آخر هفته، سفری کوتاه به شهرهای خوش آب و هوا و مناطق سرسبز و ییلاقی اطراف تهران است. دماوند، کرج، کردان، شهریار، رودهن، آبعلی، طالقان، لواسان و… از شهرهای محبوب و پرطرفداری هستند که در روزهای آخر هفته میزبان تهرانی‌های گریزان از دود و سروصدا می‌شوند. البته نمی‌توان گفت در همه فصل‌های سال استقبال از سفر به این شهرها زیاد است. سفر به کردان و اجاره اقامتگاهی مناسب برای چند روز در این شهر، یکی از تفریحات آخر هفته برای تهرانی‌ها محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به کردان و اجاره ویلا کردان را دارید با ما همراه باشید تا با ماه‌های پرتقاضا اجاره ویلا در این منطقه آشنا شویم.

کردان 2 800x518 اجاره ویلا کردان در کدام ماه پرتقاضا است؟

چرا اجاره ویلا کردان خیلی پرطرفدار است؟

کردان به‌دلیل نزدیک بودن به تهران و آب‌وهوای ییلاقی و خنک یکی از شهرهای توریستی اطراف تهران به شمار می‌آید. در ده سال گذشته ویلاهای مدرن با امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی در این منطقه ساخته شد و کم‌کم اقامت در این شهر برای افراد خوشایند‌تر شد و بیشتر کسانی که برای تفریح و گشت‌وگذار به کردان سفر می‌کردند ترجیح می‌دادند شب را هم در کردان بمانند و با اقامت در این ویلاها بیشتر از سفر کوتاه خود لذت ببرند.
فضای مجازی و تبلیغات زیادی که درباره ویلاهای کردان و امکانات تفریحی آن انجام شد، این منطقه را بیشتر از قبل به تهرانی‌ها معرفی کرد و افراد بسیاری با اجاره روزانه ویلا در این منطقه، روزهای تعطیل را در کردان و میان زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تفریحی آن سپری می‌کنند.

چه زمانی برای اجاره ویلا کردان مناسب است؟

کردان به‌خاطر آب و هوای ییلاقی و خنک خود بیشتر مناسب نبمه اول سال است. فصل بهار به ویژه ماه اردیبهشت که طبیعت کردان بیشتر نمایاین می‌شود یکی از بهترین زمان‌های سفر و یک از ماه‌های پرتقاضا برای اجاره ویلا کردان است. تابستان و روزهای گرم و دودگرفته تهران هم بیشتر از هر زمان دیگری، مردم را به اجاره ویلا در این منطقه تشویق می‌کند. البته در این زمان‌ها هم اجاره بهای ویلا‌ها بیشتر از زمان‌های دیگر است و هم ترافیک مسیر رفت‌وبرگشت و شلوغی خود شهر کردان ممکن است برای شما آزاردهنده باشد. اگر دوست دارید کردان را در زمان خلوتی آن ببینید، روزهای اول هفته یا مهرماه و اسفندماه را برای گشت‌وگذار در کردان و اجاره ویلا در این منطقه انتخاب کنید.

کردان 1 800x518 اجاره ویلا کردان در کدام ماه پرتقاضا است؟

بهترین ویلاهای کردان برای اقامت کدام است؟

اینکه کدام ویلا برای اقامت کوتاه مدت در کردان مناسب است، کاملا به سلیقه شما و به انتظارات شما بستگی دارد. اگر دوست دارید با اجاره ویلا در کردان از شنا در استخرهای روباز یا سرپوشیده هم لذت ببرید حتما به‌دنبال ویلاهای استخردار باشید. اگر هم دوست دارید در طبیعت کردان بگردید و فقط به‌دنبال جایی برای سر کردن شب هستید باید ویلایی پیداکنید که فضای سبز بیشتری داشته باشد.
برای اجاره ویلاهای چند خوابه و بزرگ باید اجاره بیشتری پرداخت کنید؛ پس اگر تعداد همراهانتان زیاد نیست، دور ویلاهای بزرگ را خط بکشید و هزینه سفر خود را بیشتر نکنید. ویلاهای کوچک‌ و یک خوابه معمولا برای ۵ تا ۷ نفر کافی است. درهرصورت برای اجاره ویلا در هر شهری باید به انتظارات خود و همراهانتان توجه کنید.

زمان اجاره ویلا کردان به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اجاره ویلا در کردان باید به قیمت آن دقت کنید. بهای اجاره ویلا کردان در روزهای اول هفته با روزهای آخر هفته متفاوت است. مطمئن شوید که قیمت اجاره ویلا با زمان اجاره آن مطابقت داشته باشد. همچنین از سالم بودن وسایل، امکانات سرمایشی گرمایشی، نظافت ویلا، امکانات سالمندان و معلولان مانند سرویس بهداشتی فرنگی، نظافت استخر، امنیت منطقه و امکانات رفاهی درج شده در سایت یا قرارداد دقت کنید. اگر قصد برگزاری مهمانی یا جشن در ویلا را دارید، قوانین اجاره ویلا درباره این موضوع را جویا شوید.
بسیاری از ویلاها قوانین سختی درباره ورود حیوان خانگی دارند، اگر حیوان خانگی دارید درباره نگهداری از آن در ویلا، از مالک اجازه بگیرید.

کردان اجاره ویلا کردان در کدام ماه پرتقاضا است؟

فاصله تهران تا کردان چقدر است؟

فاصله تهران تا این شهر گردشگری ۶۸ کیلومتر است و در بهترین حالت این مسافت در زمان یک ساعت طی می‌شود. البته در روزهای پیک گردشگری و روزهای آخر هفته به‌خاطر ترافیک این مسیر یک‌ ساعته را در دو ساعت و گاهی بیشتر می‌توان پیمود. پس اگر مشکلی بابت سفر در روزهای اول هفته ندارید، پیشنهاد می‌کنیم، از شنبه تا سه شنبه را برای سفر انتخاب کنید.

جاهای دیدنی کردان کجاست؟

طبیعت کردان به‌قدری زیباست که معمولا بخش تاریخی این شهر شگفت‌انگیز فراموش می‌شود. گذشته از آب و هوای مطبوع و دلنشین کردان، جاذبه‌های دیگر این شهر عبارت هستند از:
رودخانه کردان، دهکده تفریحی ورزشی ایثار، برج مقبره، پل بانو صحرا، کوه‌نوردی کردان، اسب‌سواری در باشگاه‌های کردان، پاراگلایدر در ارتفاعات کردان، گشت‌وگذار در کوچه باغ‌های کردان و…

سوغات کردان چیست؟

یک از بهترین‌ سوغاتی‌هایی که می‌توان از کردان تهیه کرد، میوه‌های خوش آب‌ورنگ این شهر است. همچنین محصولات بومی مانند لبنیات، گیاهان دارویی، لواشک و میوه‌های خشک شده از سوغاتی‌ها پرطرفدار کردان هستند. صنایع‌دستی کردان هم علاقمندان خاص خود را دارد:
• آثار شیشه‌گری
• آثار سنگ‌تراشی و مجسمه‌سازی
• قالی و گلیم دست ‌بافت
• چوب‌های منبت‌کاری شده
• پارچه‌های سوزن‌دوزی شده

حرف آخر

سفر همیشه دلپذیر است به شرط آنکه دل شما خوش باشد. برای چند روز هم که شده دل به سفر بسپارید و از آب‌وهوای بهشتی کردان لذت ببرید. هنگام اجاره ویلا کردان به مواردی که گفتیم دقت داشته باشید و بهترین ویلا را برای اقامت خود و همراهانتان اجاره کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد