رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ دی ۱۳۹۳

یک‌هفته‌ بازدید رایگان از غار قوری‌قلعه

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱۰/۱۲ – سرپرست امور اجرایی و فنی شرکت توسعه‌ی گردشگری استان کرمانشاه گفت: بمناسبت هفته‌ی وحدت بازدید از مجموعه‌ی تفریحی توریستی غار قوری‌قلعه رایگان است.

«محمدمهدی رشیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کرمانشاه، در این‌باره اظهار کرد: بازدید عموم مردم از مجموعه‌ی تفریحی توریستی غار قوری قلعه در ایام هفته وحدت رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: بمناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته‌ی وحدت از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ دی‌ماه بازدید از مجموعه‌ی تفریحی توریستی غار قوری‌قلعه کرمانشاه رایگان است.

این مقام مسئول در شرکت توسعه‌ی گردشگری استان کرمانشاه گفت: شرکت توسعه‌ی گردشگری استان کرمانشاه به‌عنوان متولی این مجموعه‌ی تفریحی توریستی همواره در تلاش است که شرایط مطلوبی را برای گردشگران ورودی به این غار دیدنی ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، غار قوری‌قلعه، بزرگ‌ترین غار آبی خاورمیانه با پیشینه‌ی ۶۵ میلیون سال است که در استان کرمانشاه قرار دارد. این غار در ۲۵ کیلومتری شهر روانسر، در دامنه‌ی کوه شاهو و مشرف بر جاده‌ی «روانسر – پاوه» و در همسایگی روستایی به همین نام جا گرفته است.
24-415 یک‌هفته‌ بازدید رایگان از غار قوری‌قلعه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *