رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ دی ۱۳۹۲

گیلان در زمینه گردشگری مستعد است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۹ – رییس‌جمهور امروز (دوشنبه) در دیدارِ مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که «گیلان از زیبایی‌های طبیعی و نعمات خدادادی بی‌شماری بهره‌مند است.» او تاکید کرد: گیلان استانی مستعد در زمینه‌های مختلف بویژه گردشگری است و اطمینان داشته باشید که در حد مقدورات به دنبال کمک به توسعه استان و حل مشکلات هستیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری CHN حسن روحانی در این دیدار گیلان را استانی سرشار از استعدادهای شگرف توصیف کرد و اظهار داشت: گیلان از جمله استان‌هایی است که سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر از ایران و دیگر کشورهای دنیاست و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در این منطقه بسیار اهمیت دارد.

او تصریح کرد: البته حمل و نقل و بویژه توسعه شبکه ریلی که جزو درخواست‌های بحق نمایندگان استان نیز هست، از نگاه دولت نیز نه تنها در عرصه استان‌های شمالی بلکه در سطح ملی و منطقه‌ای، جایگاه مهم و استراتژیکی دارد.

به گفته روحانی راه‌آهن نقش مؤثری در پیوند دادن منافع اقتصادی و به تبع آن امنیت ملی ایران با کشورهای منطقه دارد و باید با توسعه خطوط ریلی در داخل و بین کشورهای همسایه منافع اقتصادی منطقه‌ای ایران و کشورهای همسایه به یکدیگر گره بخورد.

روحانی در ادامه این دیدار تأکید کرد: گیلان استانی مستعد در زمینه‌های مختلف بویژه کشاورزی و گردشگری است و اطمینان داشته باشید که در حد مقدورات به دنبال کمک به توسعه استان و حل مشکلات هستیم.

پیش از سخنان رییس‌جمهور نمایندگان استان در سخنانی توجه به کشاورزی گیلان، بویژه تولید برخی محصولات مثل برنج و چای و لزوم نگاه استراتژیک دولت به این محصولات، توجه بیشتر به ظرفیت‌های گردشگری، لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان، توسعه شبکه فاضلاب، صرف توجه کافی به جمع‌آوری پسماندها، توجه به حل مشکلات صیادان، اتمام ساخت بنادر نیمه تمام گیلان، تسریع در بهره‌برداری از منابع نفت و گاز کشف شده در خزر و اصلاح تقسیمات کشوری در استان را خواستار شدند.
IMAGE635240236296798034 گیلان در زمینه گردشگری مستعد است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *