جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کوکوی کدو حلوایی با سیب زمینی

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ بهمن ۱۳۹۹

شاید این سوال را شما هم داشته باشید که با کدو حلوایی چی درست کنم ؟ زمانی که یک کدو حلوایی می بینید و می خرید این سوال در ذهنتان پدیدار می شود . با این کدوی پرخاصیت می توان انواع غذا، خورش، کوکو و دسر و شیرینی و مربا را درست کدر و از خواص بی‌نظیر کدو حلوایی برای سلامت بدن بهره‌مند شد. کوکو کدو حلوایی یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای نونی برای ناهار و شام است که می‌توان با این نارنجی خوشرنگ درست کرد. در این مطلب با طرز تهیه کوکوی کدو حلوایی با سیب زمینی آشنا می شویم .

کوکوی کدو حلوایی با سیب زمینی کوکوی کدو حلوایی با سیب زمینی

مواد لازم

کدو حلوایی: ۱ کیلوگرم
پیاز: ۲ عدد درشت
سیب زمینی۱ک ۲ عدد درشت
تخم مرغ: ۲ عدد درشت
آرد: ۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل، زردجوبه، تخم گشنیز، پودر سیر و زعفران آب کرده: به مقدار دلخواه

کوکوی کدو حلوایی با سیب زمینی 1 کوکوی کدو حلوایی با سیب زمینی

طرز تهیه

پیاز را پوست بگیرید و با رنده درشت رنده کنید. آب پیاز را بگیرید و سپس کدوی خام را با رنده درشت رنده کنید و به پیاز اضافه کنید. ۲ قاشق غذاخوری زعفران آب کرده غلیظ اضافه کنید و مواد را با هم ترکیب کنید. سیب زمینی را آب‌پز کنید و رنده کنید و به این مخلوط اضافه کنید. دو عدد تخم مرغ را هم بزنید و روی بقیه مواد بریزید. ادویه‌ و نمک و فلفل را اضافه کنید و تمام مواد را خوب هم بزنید تا مایه کوکو یکدستی درست شود. روغن را در ماهیتابه داغ کنید. کوکو کدو حلوایی را مثل بقیه کوکوها در ماهیتابه یکی بچینید و روی شعله ملایم گاز سرخ کنید.

کوکوی کدو حلوایی را می‌توانید با یک سس خوشمزه سرو کنید. برای درست کردن این سس خوشمزه ۱ لیوان ماست چکیده، ۱۰۰ گرم شوید تازه و ساطوری خرد شده، ۲ قاشق غذاخوری لیموترش، ۴ قاشق غذاخوری پیازچه ساطوری خرد شده و نمک و فلفل را به مقدار لازم با هم ترکیب کنید و یک سس لذیذ برای سرو در کنار کوکو کدو حلوایی خوشمزه با سیب زمینی درست کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *