جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کلوپ پاندا مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ شهریور ۱۳۹۶

کلوپ پاندا در شهر مشهد اولین مجموعه سرپوشیده تخصصی کودکان می باشد که با هدف توجه به بازی و تفریح کودکان و توجه به بازیهای حرکتی و فیزیکی طراحی گردیده است. کلوپ پاندا در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید که به عنوان اولین مجموعه تفریحی – فرهنگی – ورزشی کودکان با آرم تجاری پاندا به ثبت رسیده است.

کلوپ پاندا در حال حاضر هیچ گونه شعبه ای در سراسر کشور ندارد. این مرکز بازی مختص شهر مشهد می باشد. کلیه تجهیزات بازی در کلوپ پاندا الهام گرفته از نیازهای رشد فیزیکی و تربیتی کودکان بوده و مقوله ورزش و پرداختن به فعالیتهای ورزشی از نقاط تمایز و برجسته این مجموعه می باشد. از جمله ایستگاههای ورزشی این مجموعه دیواره صخره نوردی، تیرو کمان، فوتبال دستی ،ترامپولین ،پلهای معلق، اتومبیل رانی ، قایق رانی ، دارت ، ورزشهای توپی، بازیهای بومی و سنتی می باشد که از جمله اهداف این مجموعه آشنا کردن کودکان با ورزش و استعدیابی و هدایت و سوق دادن کودک به رشته ورزشی مورد علاقه اش می باشد.

از جمله ایستگاههای حائز اهمیت در این مجموعه کارگاههای خلاقیت می باشد. با شرکت دادن کودکان خود در این کارگاه ، چراغ خلاقیت را در ذهن آن ها روشن کنید.
کارگاه نقاشی، کاردستی، بازیهای فکری و لگو از جمله ایستگاههایی است که با هدف پرداختن به بازیهای خلاق طراحی گردیده و مورد علاقه بسیاری از کودکان می باشد .
از جمله فعالیتهای جانبی کلوپ برگزاری جشنواره های متعدد، همکاری با هیئتهای ورزشی استان، برگزاری مراسم تولد و خدمت رسانی به مهد کودکها و دبستانها می باشد.
از امکانات جانبی کلوپ پاندا می توان به غرفه های کتاب کودک ، CD کودک ، بازیهای فکری و بوفه اشاره کرد که مجموع موارد قید شده توانسته است محیطی جذاب و ایمن و مقرون به صرفه را برای خانواده ها فراهم آورد.

آدرس: مشهد – نبش صیاد شیرازی ۱۸
تلفن تماس: ۳۸۹۳۱۳۵۸

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 3.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد