رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مرداد ۱۳۹۶

کافه وادی تهران

اشتراک گذاری

کافه‌داری در دو دهه اخیر به شغلی محبوب و پرتقاضا مخصوصاٌ در شهرهای بزرگ تبدیل شده است. انگار کافه‌گردی مانند آب و غذا نیازی ضروری برای مردم می‌باشد. کافه تنها مکانی برای صرف یک فنجان قهوه و یا نوشیدنی نیست. بلکه می‌تواند بهانه‌ای برای تجدید دیدارها، رفع دلتنگی‌ها و ساختن لحظاتی خاطره‌انگیز در کنار عزیزانمان باشد. حتماٌ تا به حال به مرکز خرید اسکان مراجعه کرده و یا حداقل نامش را شنیده‌اند. مکانی بسیار بزرگ در دل خیابان میرداماد تهران، که در میان فروشگاه‌های جورواجور آن، رستوران‌ها و کافه‌هایی نیز به چشم می‌خورند. یکی از این کافه‌ها که شاید دلتان بخواهد خستگی یک روز خرید را در آن در کنید، کافه وادی است. کافه‌ای تازه تأسیس در طبقه همکف مجتمع که پاتوق خوبی برای اهالی بازار و مردم منطقه محسوب می‌شود.
در بدو ورود به کافه وادی، معماری ساده اما زیبا و بی‌نقص آن نظر شما را به خود جلب می‌کند. می‌توان این موضوع را یکی از تفاوت‌های اساسی این کافه با سایر کافه‌های مرکز اسکان دانست. بدون شک، صاحبان کافه وادی خاص به دنبال خلق فضایی جدید و متفاوت با کافه‌های مجتمع و شاید هم تهران بزرگ بوده‌اند. محیط کافه وادی بسیار دنج و راحت است. دکوراسیونی دلنشین، خوراکی‌های خوشمزه، گلدان‌های زیبایی در گوشه و کنار همگی سپری کردن روزی شاد و سرشار از آرامش را نوید می‌دهند. پرسنل کافه وادی با ایجاد محیطی دل‌انگیز، داشتن برخوردی گرم و صمیمی و هدیه لبخند همیشگی‌شان به مهمانان، سعی در جلب رضایت و رقم زدن اوقاتی خوش برای آن‌ها را دارند.
لازم به ذکر است که این کافه در دو طبقه مجزا و با محیطی متفاوت از مشتریان پذیرایی می‌کند. منوی پروپیمان کافه وادی انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. کوکی، کوکتل‌های گازدار تهیه شده از میوه‌های طبیعی، مینی‌پیتزا و سوپ را در منوی این کافه مشاهده می‌کنید. همچنین، غذاهایی بسیار خوشمزه در وعده ناهار و شام در وادی انتظار شما را می‌کشند. طعم عالی سالاد ماتزارلا با بادمجان گریل و یا استیک با سس پنیر دودی را هرگز از یاد نمی‌برید. خبر خوش این‌که، کافه وادی با ارائه انواع دسر گامی در جهت تمایز با کافه‌های دیگر برداشته است. اگر هوس خوردن دسری دلچسب را کرده‌اید، میوه گریل با بستنی این کافه را امتحان کنید. شربت‌های دست‌ساز وادی محبوبیت خاصی در میان مشتریان دارند. لاته‌های این کافه طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. در میان این لاته‌ها، لاته پرتقال‌ دارچین چیز دیگری است.
گفتنی است که این کافه در ساعت ۱۰ شب تعطیل شده و نمی‌تواند میزبان کافه گردهای شب‌نشین باشد.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، مرکز خرید اسکان، طبقه همکف تجاری، شماره ۴.
تلفن تماس: ۸۸۱۹۸۴۵۵-(۰۲۱)

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

 کافه وادی تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *