رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه شکسپیر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ آذر ۱۳۹۶

کافه شکسپیر تهران، یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین کافه‌های این شهر بوده که در خیابان محمودیه واقع شده است. کافه‌ای با دکوراسیونی بسیار مدرن که در نظر اول توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند. میز و صندلی‌های سفید رنگ و زیبا، پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی کافه شکسپیر را در ردیف بهترین گزینه‌ها برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه قرار می دهد. پرسنل کافه شکسپیر تهران، برخوردی بسیار گرم و صمیمی با مشتریان داشته و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت آن‌ها به عمل می‌آورند.
باید بگوییم که منوی این کافه انواع کیک و دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد را در برمی‌گیرد. بشقاب میوه، چیزکیک، بیسکو بستنی و کیک ساده کافه شکسپیر، واقعاٌ وسوسه‌انگیز بوده و با بهترین طعم و کیفیت برای شما عزیزان سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های سردی همچون شیک کارامل، وافل میوه، آب هویج، گرین اسموتی و آیس آمریکن واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. دمنوش گل گاو زبان، کاپوچینو، اسپرسو ماکیا، چای ماسالا و موکا در ردیف نوشیدنی‌های گرم کافه شکسپیر تهران قرار دارند.
خبر خوش این‌که، با وجود محیط فوق‌العاده زیبا و دنج این کافه، می‌توانید یکی از خاطره‌انگیزترین جشن تولدهای خود را در آن برگزار نمایید. تزیین و میزآرایی تنها بخشی از خدمات اهالی شکسپیر به مهمانانی است که قصد برگزاری جشن تولد خود را در این کافه دارند. باید بدانید که با پرداخت مبلغ بیشتری می‌توانید مراسمی هر چه باشکوه تر در کافه شکسپیر تهران داشته باشید.
آدرس: چهارراه پارک وی، میدان الف، خیابان محمودیه، کوچه تیر ۴.
شماره تماس: ۲۶۲۰۷۸۱۵-(۰۲۱)

-شکسپیر-تهران کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران1 کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران2 کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران3 کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران4 کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران5 کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران6 کافه شکسپیر تهران

-شکسپیر-تهران7 کافه شکسپیر تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.7]
           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *