جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه رستوران چای باغ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۳۹۷

کافه رستوران چای باغ تهران، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین رستوران‌های پایتخت در باغ رویایی ونک است. جایی که شعار مدیرانش شما را برای دیدن و صرف لحظاتی شاد در محیط دل‌انگیزش وسوسه می‌کند. این شعار چند جمله کوتاه شامل اگر برای چند لحظه سلامتی می‌خواهید هوای پاک داریم، اگر برای یک عمر سلامتی می‌خواهید غذای سالم داریم، و اگر بعد از آن همه شلوغی شهر و خستگی، سلامتی روحی می‌خواهید، فضایی مناسب برای صیقل دادن به روح و ذهنتان داریم، است.
این کافه رستوران دارای فضای باز بسیار زیبایی می باشد. کافه رستوران چای باغ تهران با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین رستوران‌های پایتخت است که آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. دارای منوی متنوع می باشد که همگی از مواد اولیه تازه و درجه یک که به صورت روزانه تهیه می گردد طبخ می شود. این کافه رستوران دارای کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.
روزهای سرویس‌دهی: همه روزه
شماره تلفن کافه رستوران چای باغ: ۸۸۸۸۴۱۸۱ – ۸۸۶۴۰۶۶۵
آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک،‌خیابان عطار، پلاک ۱، مجموعه فرهنگی ورزشی ونک

 باغ 5 4 کافه رستوران چای باغ تهران

 باغ 4 3 کافه رستوران چای باغ تهران

 باغ 2 1 کافه رستوران چای باغ تهران

 باغ 3 2 کافه رستوران چای باغ تهران

 باغ 1 0 کافه رستوران چای باغ تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • يلدا

    من الان ٢ساعته دارم سعى ميكنم تماس بگيرم براى رزرو موفق نميشم. يكى از خط ها كه قطعه يكيش هم ميره روى انسرينگ استخر ونك??

    ۵ خرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    یه باغ قشنگ ولی خیلی شلوغ و پر سر و صدا .غذاها خیلی خوبن مخصوصا کباب ها و جگر که همیشه تازه ن
    متاسفانه اگه غذا سفارش ندید نمیتونید برای چای یا دسر برید حتما باید غذا سفارش بدید

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    کیفیت غذای اینجا خیلی خوب بود.ما که راضی بودیم .نمیدونم چرا بعضیا میگن خوب نیست.کبابش خیلی خوشمزه و چرب بود

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    به درد نخور به معناي واقعي كلمه حيف اون محوطه بسيار زيبا كه با اين كيفيت شديدا پايين ادم دوست نداره به اونجا حتي سر بزنه كيفيت غذا چيزي نگم بهتره واقعا متاسفم

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    برای من هرچقدر هم برخورد پرسنل و فضا خوب باشه، ولی از غذا راضی نباشم، دیگه اون رستوران از انتخاب هام حذف میشه. کباب مصریش خوشمزه بود و در کل نمره ی قبولی میگیره. برخورد پرسنل بسيار عالي و حرفه ايي هست و مشخصه كه كاملا اصولي اموزش ديدن. مواد روی پیتزا در نازک ترین حالت ممکن بود درسته اینجوری برشته تر و بهتره ولی حداقل یکم قیمتشو بیارن پایین مگه چقدر سود باید برد برای یه غذا. برخورد پرسنل مودبانه و گرم بود و فرصت کافی را برای انتخاب به ما دادند. در بدو ورود، با کوکتل خوش‌طعمی خوشامدگویی می‌شود. اغلب مردم علاقمند به رستوران اینجا رو سالی یه دفعه بیان و شاید بخوان برن بقیه رستوران های عربی رو تجربه کنن و اون یه دفعه رم نیان … این رستوران باید یه فکری برای قیمتاش بکنه. هردوی غذاها طعم بسیار خوبی داشتند و ما راضی بودیم. نوشیدنی هاوایی را به کسانی‌که طعم نارگیل برایشان خوشایند باشد توصیه می‌کنم. ادویه پودر سیر برای پیتزا سبزیجات به شدت زیاد بود به طوری که مزه هیچ چیز دیگه حس نمیشد. همه چی عالی بود برخورد پرسنل، دکور، طعم غذا و خلاصه همه چی عالی بود. پیتزاهاش خیلی خوب بود برخورد پرسنلش هم خوب بود. ولی مهم خوشحالی همسرم بود و در کل راضی بودم و مودبانه برخورد کردن فضا کوچیک بود ولی دوست داشتنی. ما همراه چای میزارایی برای تولد هم داشتیم که نسبت به قیمتش کم کار کرده بودن. دیر کم کنافه با چای آورد که هم میشد سرد خورد هم گرم که ما سرد خوردیم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود

    سلام
    ما پنج شنبه پیش شام رو توی این رستوران بودیم، پرسنل خیلی خوب و خوش برخورد، عاالی بودن، فضاشم به نسبت بد نبود، سفارش ما سوپ، ته چین مرغ، کوبیده و البالو پلو با مرغ بود ، سوپ و ته چین مرغ خیلی عالی و خوشمزه بود، میتونم بگم محشر بودن واقعا؛ آلبالو پلو هم خوب بود، ولی کوبیده ش خیلی خوب نبود و رنگ و رو نداشت یه جورایی خام بود تقریبا؛ و البته کمی هم شور بود که واسه ما کوبیده رو زحمت کشیدن و عوض کردن. تزیین غذاهام بنظرم خوب بود.
    ممنون از رستوران مفصل و تخفیفان

    ۲۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد