رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ مهر ۱۳۹۸

چرا رزرو آنلاین اقامتگاه از سایت مکانچی را تجربه کنیم؟

لینک این مطلب کپی شد!

سفر رفتن یکی از بهترین راه‌های فرار از روزمرگی و شهرنشینی است. اما در ذهنمان، همیشه نگرانی‌هایی از سفر رفتن وجود دارند که ممکن است تصمیم‌گیری را برایمان سخت کنند. سایت مکانچی با ایجاد امکان رزرو آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران، مهمترین دغدغه اصلی سفر، یعنی اقامت در سفر را از بین برده است.
در سایت مکانچی؛ با مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های غیرهتلی مثل ویلا، آپارتمان، خانه‌های بومگردی، خانه‌های روستایی و حتی کلبه‌ جنگلی اقامتی در سراسر کشور آشنا می‌شوید و می‌توانید با توجه به مسیر سفرتان برای استفاده بیشتر از وقت و زمان سفرتان، برنامه‌ریزی کنید. کافی است مقصدتان را مشخص کنید و در طول مسیر، نقاطی که نیاز به توقف دارید را هم مشخص کنید و در آن نقطه، اقامتگاه موردنظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید تا خستگی راه با رفت و آمد برای پیدا کردن ویلا اجاره‌ای مناسب در منطقه بر تن‌تان نماند.
هر اقامتگاه تایید شده در سایت مکانچی، صفحه اختصاصی دارد که در آن عکس‌ها، شرایط، امکانات، قیمت و سایر مشخصات درج شده و حتی لوکیشن منطقه به صورت حدودی روی نقشه نمایش داده شده است تا برای انتخاب محدوده اقامتگاه کمک‌تان کند.
با تمام این احوال، اگر نتوانستید مورد مناسبی پیدا کنید؛ برای راهنمایی و مشاوره می‌توانید با کارشناسان مکانچی تماس بگیرید تا انتخاب مناسبی برای رزرو آنلاین ویلا یا اقامتگاه در شهر یا استان موردنظرتان انجام دهید.

 چرا رزرو آنلاین اقامتگاه از سایت مکانچی را تجربه کنیم؟

مزایای رزرو آنلاین اقامتگاه سایت مکانچی برای مسافران
طبیعتا پیدا کردن و اجاره ویلا در زمان سفر و هنگامی که به شهر مقصد رسیده‌اید، وقت زیادی می‌گیرد ضمن این که این احتمال وجود دارد که نتوانید اقامتگاه مناسبی انتخاب کنید. اگر قبل از سفر به سایت مکانچی سر بزنید و شهر موردنظرتان را جستجو کنید فهرستی از اقامتگاه‌های تایید شده را می‌بینید و می‌توانید یکی از اقامتگاه‌ها را برای اقامت در سفرتان انتخاب کنید.
شاید این سوال برایتان پیش آمده که چرا رزرو آنلاین اقامتگاه را از سایت مکانچی انجام دهید؟ دلایلی که خیال‌تان را از انجام این کار راحت می‌کند در ادامه مطلب بخوانید:
دسترسی به خانه های امن برای اقامت
بیشتر اقامتگاههای ثبت شده روی سایت مکانچی مجوز دارند و زیر نظر اماکن فعالیت میکنند؛ بنابراین خیالتان از بابت امنیت ویلاها در سایت مکانچی راحت باشد؛ چون ثبت فقط از طرف صاحب اقامتگاه امکانپذیر است و مشخص است که چه کسانی خانههایشان را در اختیار مسافران قرار میدهند.

 چرا رزرو آنلاین اقامتگاه از سایت مکانچی را تجربه کنیم؟

ارائه اطلاعات واقعی از اقامتگاه
اطلاعات ثبت شده روی مکانچی، همان اطلاعاتی است که میزبان یا صاحب اقامتگاه در اختیار سایت گذاشته و بعد از بررسی کارشناسان در این خصوص، مکانچی تضمین میکند که عکسها و اطلاعات تایید شده که در اختیار کاربرانش قرار دارد، واقعی است؛ شاهد این ادعا هم زمانی است که ویلا یا اقامتگاه را تحویل میگیرید؛ اگر عکسها با اقامتگاهی که رزرو کردهاید تفاوت داشت؛ پولتان را پس میگیرید.
پرداخت وجه امن و رزرو قطعی
زمانی که روی سایت مکانچی درخواست رزرو ویلا را ثبت میکنید، باید منتظر بمانید تا درخواستتان از طرف میزبان تایید شود؛ این تایید به معنی آن است که برای تاریخ موردنظرتان، ظرفیت رزرو وجود دارد و بعد از تایید اولیه دسترسی به درگاه پرداخت اینترنتی برایتان باز میشود.
با چنین سازوکاری دیگر خیالتان بابت ثبت رزرو به نام شما راحت باشد؛ به محض واریز وجه، دسترسی شما برای اطلاعات تکمیلی روی سایت باز میشود و میتوانید به راحتی با میزبانتان ارتباط برقرار کنید.

 چرا رزرو آنلاین اقامتگاه از سایت مکانچی را تجربه کنیم؟
استفاده از تجربه سایر کاربران
بعد از پایان هر رزرو ویلا یا اقامتگاه، میهمانان میتوانند نظراتشان را راجع به اقامت و رزروی که داشتهاند روی سایت مکانچی ثبت کنند. بنابراین زمانی که تصمیم به رزرو اقامتگاه گرفتید، میتوانید بازخورد مناسبی از نظرات دیگر مهمانان اقامتگاه و امتیاز میزبان روی سایت ببینید تا تصمیمگیری برایتان سادهتر شود.
مشاوره متفاوت کارشناسان
برای تجربه نوع جدیدی از اقامت در بومگردیها یا مناطقی که به آنها آشنایی ندارید، نگران نباشید؛ تیم مشاوره کارشناسان مکانچی، از مزایای سایت رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که قبل از ثبت درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه به شما کمک میکنند تا بهترین انتخاب را در منطقه موردنظرتان داشته باشید. ضمن این که میتوانید هر سوالی راجع به شرایط خانه یا ویلایی که قصد رزرو ویلا یا اقامتگاه آن را دارید، بپرسید تا با درک بیشتر از شرایط اقامتی مکان انتخابیتان، برای رزرو اقامتگاه یا ویلا اقدام کنید.
اگر هم جزو آن دسته از کسانی هستید که تا به حال تجربه رزرو ویلا یا اقامتگاه را به صورت آنلاین نداشتهاند، نگران نباشید؛ میتوانید قبل از اقدام به این کار، با کارشناسان مکانچی تماس بگیرید تا با این فرآیند آشنا شوید.

 چرا رزرو آنلاین اقامتگاه از سایت مکانچی را تجربه کنیم؟

پشتیبانی
تیم مکانچی به صورت ۲۴ ساعته میهمانانش را پشتیبانی میکند تا مسافران بدون دغدغه در اقامت بتوانند سفری دلچسب را تجربه کنند. بنابراین در طول اقامتتان میتوانید روی تیم پشتیبانی مکانچی در ۲۴ ساعت شبانهروز حساب کنید.
سایت مکانچی در شبکه‌های اجتماعی فعال است و با دنبال کردن مکانچی می‌توانید اقامتگاه‌های خاص و جدید را ببینید و برای سفر و اقامت برنامه‌ریزی کنید.
موارد گفته شده مهمترین دلایلی هستند که مکانچی را در صدر سایت‌های انتخابی برای رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه قرار می‌دهند.
اجاره آنلاین ویلا روی سایت مکانچی برای میزبانان
کسب درآمد از خانه یا ویلای اجاره‌ای یکی از راه‌های افزایش درآمد و کمک به اقتصاد خانواده‌هاست که این روزها در شکل‌های مختلف قابل انجام است. کافی است از استانداردهای لازم برای ارائه خدمات برخوردار باشید تا شما هم بتوانید به جامعه میزبانان مکانچی بپیوندید. بنابراین اگر صاحب ویلا یا اقامتگاهی هستید و نمی‌دانید چطور از آن کسب درآمد کنید، کافی است وارد سایت مکانچی به آدرس www.makanchi.com شوید؛ فرم “میزبان شوید” را پر کنید و منتظر تماس همکاران برای راهنمایی و ثبت اقامتگاه روی سایت باشید.
اگر هم صاحب اقامتگاهی هستید و از آشنایی با دوستان جدید لذت می برید و ارتباط بیشتر با دنیایی که در آن زندگی می کنید، برایتان جذاب است، می توانید به راحتی و بعد از پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاهتان روی سایت مکانچی اقدام کنید. با چند کلیک ساده، مطالعه قوانین و ثبت مشخصات اقامتگاه شما هم به جامعه میزبانان سایت مکانچی بپیوندید تا بیشتر شناخته شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *