جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پینت بال سورنا اهواز

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اسفند ۱۳۹۶

این باشگاه در محیطی مناسب برای حضور خانواده‌ها ساخته شده که امکانات رفاهی و تفریحی خوبی داره. یکی از امکاناتش فضای بازی برای بچه‌هاست یعنی وقتی بزرگترها مشغول پینت‌بال بازی کردن هستن، بچه‌ها هم می‌تونن از فضای بازی مخصوص خودشون استفاده کنن. یکی دیگه از امکانات اینجا، داشتن دو سالن مجزا برای بازی دو گروه در یک زمانه. حتما به این مجموعه سر بزنین و خوش بگذرونین.

‘پـینتبال’ (به انگلیسی: Paintball) یک نوع ورزش گروهی است که به طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یک دیگر با گلوله‌های رنگی می‌کنند.

پینتبال را می‌شود در فارسی در قیاس با تیراندازی، «رنگ‌اندازی» نامید.

پینت بال در ایران طرفداران بسیاری دارد و در سطح حرفه ای هم در ایران بسیار پیشرفت داشته به طوری که لیگ حرفه ای این ورزش در ایران از سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و تیم داتیس از ایران به عنوان تیم ملی در ۴ دوره متوالی قهرمان آسیا شده و در مسابقات بین قاره ای که در فرانسه برگزار شد نیز توانستند به مقام پنجم دست پیدا کنند زمین های پینتبال مختلفی در ایران وجود دارند که به سرعت در تمامی استانها شاهد تاسیس باشگاه های پینت بال هستیم.نخستین باشگاه در ایران به نام پینت بال متریکس در سال ۸۱ ساخته شد که بزرگترین پینت بال سر پوشیده جهان است.

آدرس پینت بال سورنا اهواز

خوزستان – اهواز بلوار توحید، خیابان زاویه، مجتمع تفریحی ورزشی فجر

پینت بال 1 پینت بال سورنا اهواز

پینت بال پینت بال سورنا اهواز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    باشگاه پینت بال سورنا در محیطی مناسب جهت حضور خانواده ها دایر شده که امکانات رفاهی و تفربحی خوبی در کنار موجوده.میشه در زمانی که بزرگترها در حال بازی پبنت بال هستند بچه هارو برای گردش و بازی به جاهای دیگه مجموعه برد.باشگاه امکانات مناسبی جهت استفاده خانومها و آقایون داره و سانسهای مجزایی برای اونها ارائه میده…وسایلا هم نو هستند..

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *