بیشتر ما خاطرات بسیار خوبی از سفر به جزیره کیش داریم. بعضی از این خاطرات مربوط به هتل محل اقامتمان و برخی دیگر درباره اتفاقات سفر است. بیشتر کسانی که هتل شایان کیش را برای اقامت انتخاب میکنند؛ خاطرات خوشی را از سفرشان به خانه میبرند. البته گاهی اوقات کارهای سادهای را پشت گوش میاندازیم که باعث میشود خاطرات بدی از سفرمان داشته باشیم. بهطور مثال آيا تاکنون وسیلهای را در هتل جا گذاشتهاید که بعدها برای فراموش کردن آن افسوس بخورید؟ یا تا به حال برای دیر تحویلدادن اتاقتان جریمه شدهاید؟ با رعایت هفت نکته ساده میتوانید از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید.
برای رزرو هتل کیش از علی بابا میتوانید به آدرس https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish مراجعه کنید و لیست هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره و ۲ یا ۳ ستاره رو مقایسه کنید و اقدام به رزرو اتاق به تعداد مسافران نمایید.
در این مطلب می خوانید :
۱- ساعت تحویل اتاق را بپرسید.
هتل شایان کیش با ۱۹۳ واحد اقامتی یکی از بزرگترین هتلهای جزیره کیش است. این هتل پنج ستاره فاصله کمی تا ساحل و مراکز تفریحی دارد. ما اقامت در هتل شایان را به همه افرادی که دوست دارند یک سفر بینظیر به جزیره کیش را تجربه کنند، توصیه میکنیم. هزینههای اقامت در هتل شایان بسیار مناسب است. با این حال برخی از مسافران در هنگام ترک هتل مجبور میشوند هزینه اضافهای را بپردازند. در بیشتر مواقع این هزینه بابت جریمه تحویل دیرهنگام اتاق است. ساعت خروج از هتل شایان کیش بین دوازده ظهر تا دو بعدازظهر است؛ پس حتماً درباره ساعت دقیق تحویل اتاق از پذیرش سؤال کنید.
۲- چمدانتان را از شب قبل ببندید.
جمعآوری وسایل و بستن چمدانها واضحترین کاری است که همه ما باید قبل از تحویل اتاق آن را انجام دهیم. با این حال احتمالاً شما هم بارها با کمبود زمان برای جمعآوری وسایلتان مواجه شدهاید. گاهی اتفاقات ساده و کوچک دستبهدست هم میدهند که ما نتوانیم در روز تحویل اتاق بهموقع چمدانهایمان را ببندیم. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم؛ حتماً شب قبل از تحویل اتاقتان وسایل غیرضروری خود را جمعآوری کرده و داخل چمدان بگذارید. با این کار مطمئن میشوید که در ساعت مقرر میتوانید اتاقتان را تحویل دهید.
۳- وسایلتان را دوباره چک کنید.
رعایت این نکته برای همه مسافران بهخصوص افرادی که با فرزندان خردسالشان به سفر میروند، ضروری است. حتماً قبل از ترک هتل، همه مدارک مهم مانند مدارک شناسایی، کارتهای بانکی و… را چک کنید. بارها بسیاری از مسافران وسایل یا مدارکشان را در هتل جا گذاشتهاند و مجبور شدند برای برداشتن آنها دوباره به هتل مراجعه کنند. برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی بهتر است حتماً مدارکتان را در جای مشخصی نگهداری کنید و قبل از ترک هتل از همراه داشتن آنها مطمئن شوید.
۴- وسایل اتاق را سر جای اولشان برگردانید.
به دلایل مختلفی ممکن است در طول اقامتتان مجبور شوید که برخی از وسایل هتل را جابهجا کنید. مثلاً فاصله تختها را تغییر دهید یا صندلیهای هتل را در بالکن یا کنار پنجره بگذارید. اگر مجبور شدید وسایل اتاق را جابهجا کنید؛ حتماً آنها را قبل از ترک هتل به جای اولیه خود بازگردانید.
۵- پریزها، سرویسهای بهداشتی و زیر تختخوابتان را چک کنید.
احتمالاً از خودتان میپرسید که چرا باید پریزهای برق یا زیر تختها را چک کنیم؟ پاسخ این سؤال بسیار واضح است وقتیکه بدانید هر سال تعداد زیادی از مسافران شارژرهایشان را فراموش میکنند یا وسایلشان را زیر تخت جا میگذارند. زیر خوشخوابها، بالشها و ملافهها از دیگر جاهایی هستند که بهتر است قبل از ترک هتل بررسی شوند. گاهی ممکن است وسایل کوچکی و ارزشمندی مانند گوشواره بهطور اتاقی در چنین جاهایی افتاده باشند و شما از آن بیاطلاع باشید. کمدهای سرویس بهداشتی و حمام هم از دیگر مکانهایی هستند که بسیاری از افراد به آن بیتوجهاند. گاهی اوقات برخی از مسافران فراموش میکنند که لوازم شخصی خود مانند ریشتراش، مسواک و… را از داخل حمام یا کمدهای سرویس بهداشتی بردارند.
۶- وسایلی که در صندوق امانات هتل گذاشتهاید را فراموش نکنید.
صندوق امانات یکی از امکانات هتل شایان کیش است. مسافران از این صندوقها برای نگهداری وسایل مهم و ارزشمندشان استفاده میکنند. بهجز شما هیچ فرد دیگری امکان باز کردن صندوق امانات اتاقتان را ندارد؛ پس خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد. فراموش نکنید که قبل از ترک هتل حتماً به سراغ این صندوق بروید و آن را خالی کنید.
۷- صورتحسابتان را با دقت بررسی کنید.
یکی از اشتباهات متداول مسافران، بیتوجهی به صورتحساب است. گاهی اوقات اشتباهاتی در صورتحسابها رخ میدهند که عمدی نیستند. برای مثال ممکن است یک سرویس اضافه در صورتحسابتان نوشته شده باشد؛ درحالیکه شما از این سرویس استفاده نکردهاید. شما با مطالعه دقیق صورتحساب متوجه خواهید شد که آيا مشکلی در آن وجود دارد یا نه؟
سخن پایانی
رعایت نکاتی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم میتواند شما را از دردسرهای احتمالی در امان نگه دارد. دردسرهایی که شما را مجبور میکند به خاطر جا گذاشتن وسایلتان دوباره به هتل برگردید یا بابت چند ساعت اقامت بیشتر در هتل جریمه بپردازید. بهجز این هفت مورد، پیشنهاد میکنیم که قبل از تحویل اتاقتان آشغالها را جمعآوری کرده و در سطل زباله بریزید. همچنین در صورت نیاز تاکسی درخواست کنید و اگر دوست داشتید به خدمه هتل انعام بدهید.
نظر کاربران : با ورود به حساب کاربری از نوشتن نظر خود امتیاز کسب کنید
هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.