رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ بهمن ۱۴۰۱

پیست اسکی چلگرد

لینک این مطلب کپی شد!

پیست اسکی چلگرد یکی از شناخته شده ترین پیست های اسکی واقع در زاگرس است. که در شهر چلگرد در مجاورت تونل اول کوهرنگ در قسمت شرقی کوه کارکنان قرار گرفته است. طول پیست حدود ۸۰۰ متر با شیب ۲۰% می باشد. دارای سه محوطه ی تفکیک شده جهت خانواده، آقایان و خانمها بوده است. به دلیل طولانی بودن فصل سرما و آرامش اکثر روز ها در تمام فصل زمستان قابل استفاده است. پیست چلگرد در هر سال می‌تواند پذیرای ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر باشد.

پیست اسکی چلگرد

امکانات پیست اسکی چلگرد

جاده آسفالته، دسترسی به هتل کوهرنگ، سرویس بهداشتی، پارکینگ از جمله امکانات این پیست اسکی است. این پیست در حال حاضر دو دستگاه بالابر ویژه آقایان و خانم‌ها و یک دستگاه بالابر آموزشی با طول ۲۰۰ متر دارد. دارای سه محوطه تفکیک‌شده برای خانواده‌ها، آقایان و خانم‌هاست. این پیست اسکی نقش مهمی در رونق گردشگری منطقه دارد. مسافران و گردشگران بسیاری در فصل زمستان برای استفاده از امکانات این پیست اسکی به کوهرنگ سفر می کنند.

پیست اسکی چلگرد

شهر چلگرد

چلگرد شهری در استان چهارمحال و بختیاری و مرکز شهرستان کوهرنگ است و بزرگترین جامعه ایلی کشور یعنی ایل هفت لنگ بختیاری را در خود جای داده است. طبیعت بکر و دست‌نخورده منطقه به همراه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر سالیانه گردشگران بسیاری را از سراسر کشور و حتی دنیا به سوی این شهرستان هدایت می‌کنند. به طوری که در هر فصل جذابیت و گردشگر خاص خود را دارد. مثلا در فصل بهار علاقه‌مندان به طبیعت از دشت لاله‌های واژگون، فصل تابستان علاقه‌مندان به داروهای گیاهی، سیاحت و اسکی تابستانه در قلل مرتفع و پوشیده از برف زردکوه بختیاری، فصل پاییز علاقه‌مندان به کوچ و شیوه زیست‌بوم عشایر بختیاری است.

نحوه دسترسی

آدرس: استان چهارمحال و بختیاری، چلگرد، ۸۵ کیلومتری شهرکرد

پیست اسکی چلگرد

پیست اسکی چلگرد

چلگرد1 پیست اسکی چلگرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *