جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پاساژ گوهران کرج

تاریخ بروزرسانی :
۵ دی ۱۳۹۸

از مراکز خرید قدیمی البرز پاساژ گوهران کرج می باشد که قدمتی ۲۵ ساله دارد .در این مرکز خرید اجناس با قیمت های بسیار مناسب و ارزان ارائه می شود .این پاساژ در تاریخ ۱۳۷۵ به بهره برداری رسیده است. موقعیت قرار گیری این مجموعه در خیابان گوهردشت و در یک خیابان پر تردد می باشد که این نکته خود باعث اهمیت بخشیدن به پاساژ می شود. مساحت تجاری مرکز خرید گوهران کرج حدود ۱۸۰۰ مترمربع و دارای یک طبقه تجاری است.

 پاساژ گوهران کرج پاساژ گوهران کرج

پاساژ گوهران مرکز خرید لباس مردانه

مرکزخرید گوهران کرج بورس لباس مردانه شناخته شده، در کنار انواع لباس های مردانه می توانید در این بازار دیگر کالاهای مورد نیاز را پیدا کنید از جمله : پوشاک زنانه، پوشاک بچه گانه و نوزاد، شال و روسری، کیف و کفش، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات و … .مجتمع تجاری گوهران کرج دارای ۳۷ واحد فعال در زمینه پوشاک و سایرین است. مغازه های این مرکز خرید به صورت موازی با یکدیگر قرار گرفته اند، فضای ویترین مغازه ها به صورت تمام شیشه طراحی شده است اما فضای مکث و مشاهده برای خریداران در نظر نگرفته اند و صرفا یک محل عبور برای کلیه خریداران وجود دارد.

پاساژ گوهران کرج1 پاساژ گوهران کرج

مجتمع گوهران گوهردشت در بخش خدماتی و رفاهی خود قسمت های مختلفی را بوجود آورده است. کف مجموعه از سنگ های مناسب استفاده شده، دارای انبار و تاسیسات، دارای بخش اداری و پشتیبانی، سیستم تهویه مطبوع، دارای سیستم سرمایش و گرمایش نیز می باشد. اهمیت این پاساژ به دلیل قیمت مناسب، اجناس بسیار عالی و موقعیت اصلی مرکز خرید می باشد.

نحوه دسترسی به پاساژگوهران

آدرس : استان البرز، کرج، خیابان گوهردشت، بازار گوهران کرج

پاساژ گوهران کرج2 پاساژ گوهران کرج

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *