رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ آذر ۱۴۰۱

پارک جنگلی عامری دیلم

لینک این مطلب کپی شد!

پارک جنگلی عامری دیلم یکی از ظرفیت ‌های گردشگری این شهرستان است. این پارک جنگلی با امکانات رفاهی و بهداشتی میزبان خوبی برای مسافران وگردشگران نوروزی است.این پارک جنگلی که در پانزده کیلومتری شمال دیلم واقع شده از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این شهرستان است. که پذیرای گردشگرانی از شهرستان دیلم و شهرستانهای همجوار از جمله گچساران، امیدیه، گناوه، هندیجان و ماهشهر می باشد.

-جنگلی-عامری-دیلم2 پارک جنگلی عامری دیلم

امکانات پارک جنگلی عامری دیلم

طبیعت سرسبز و بهاری، وجود درختان فراوان و سایه گستر کهور، امکانات رفاهی و خدماتی متعددی نظیر آلاچیق. نمازخانه، سکوهای متعدد، روشنایی، آبخوری‌ها، پارک بازی کودکان، سرویس بهداشتی، نمازخانه و سوپرمارکت محل مناسبی برای استراحت مهمانان و گردشگران فراهم آورده است. از آنجا که دیلم دارای یک بازار مرزی خوب برای خرید لوازم خانگی است. هر سال مهمانان از شهرهای مختلف به این منطقه می آیند و این پارک با وسعت شصت و پنج هکتار پذیرای مهمانان است.

-جنگلی-عامری-دیلم پارک جنگلی عامری دیلم

بندر دیلم

بندر دیلم با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در حدود ۲۰۰ کیلومتری بندر بوشهر و شمال غربی استان بوشهر نزدیک مرز مشترک استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. در ماه‌های آذر، دی و بهمن آب و هوای این بندر سرد و بقیه سال هوائی گرم و مرطوب دارد. شغل اکثر مردم این شهر تجارت و بازرگانی وصیادی است و اجناس خارجی در این شهر با قیمتی کمتر از بازار بقیه ایران به فروش می‌رسند به طوری که از استان‌های همجوار و حتی دیگر استان‌ها برای خرید به این شهر می‌آیند. به همین دلیل در ایام تعطیل (نوروز،…) شلوغ‌ترین شهر استان بوشهر است.

نحوه دسترسی

آدرس :استان بوشهر, بندر دیلم، در پانزده كیلومتری شمال دیلم واقع شده

-جنگلی-عامری-دیلم1 پارک جنگلی عامری دیلم

-جنگلی-عامری-دیلم3 پارک جنگلی عامری دیلم

-جنگلی-عامری-دیلم4 پارک جنگلی عامری دیلم

-جنگلی-عامری-دیلم5 پارک جنگلی عامری دیلم

-جنگلی-عامری-دیلم6 پارک جنگلی عامری دیلم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *