رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ دی ۱۳۹۷

هتل منوچهری کاشان

لینک این مطلب کپی شد!

هتل سنتی خانه منوچهری با ۴۰۰ سال قدمت واقع در بافت تاریخی، در محله پشت عمارت کاشان و در نزدیکی بازار قدیمی و در حد واسط محله سرپله یکی از گنجینه های بی نظیر معماری سنتی ایران به شمار می آید. خانه منوچهری دارای دو ورودی و از معدود خانه های آب انبار دار کاشان است. این هتل در سال ۱۳۹۰ پس از سه سال مرمت و بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت. این مجموعه با دمیدن جانی نو در کالبد فرسوده بنای قدیمی وبا الهام از هنر و سنن این منطقه کویری با افزودن تجهیزات کامل مطابق با الگوهای جهانی شامل ۹ اتاق اقامتی است که هریک دارای ویژگیهای تزئینی خاصی میباشد و در سه وجه حیاط،مشرف به حوض آب و باغچه های زیبا قرار گرفته اند.
اقامت در هتل سنتی منوچهری تجربه اقامتی دلنشین و هیجان انگیز بر اساس سبک زندگی ایرانی است.هتل سنتی منوچهری در مدت اخیر با حفظ وفاداری به اسلوب و هنرهای قدیمی تبدیل به هتلی زیبا شده است؛ اقامتگاهی که احساسی فراموش نشدنی را به میهمانان هدیه می کند.موقعیت خوب هتل و واقع شدن در مرکز بافت تاریخی شهر کاشان مهمان های هتل را به جاذبه های شهر نزدیک می کند. با ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به بازار سنتی کاشان بروید.
از اینجا تا مسجد جامع، مسجد آقا بزرگ و خانه های تاریخی مثل خانه بروجردی های و خانه عباسی مسافت کوتاهی دارید و بدون اتلاف وقت می توانید به این جاذبه های تاریخی سری بزنید.هر کدام از اتاق های هتل منوچهری به سبکی خاص و متفاوت از دیگر اتاق ها ساخته شده است که در کنار خدمات و تسهیلات کامل باعث می شود معنای واقعی راحتی را درک کنید.
وسایل اتاق ها و تخت های راحتی مزین به روکش و رو تختی با تزیینات هنرمندانه بی شک خواب راحتی را به شما هدیه می کند.قسمت شاه نشین هتل با فضای آرام و دکوراسیون زیبا با منوی خوشمزه از غذا های ایرانی و پیش غذا های محلی طعم خوش لذیذترین غذا ها را درخاطرتان باقی می گذارد. تالار ورودی خانه منوچهری تبدیل به کافی شاپ زیبایی شده تا لذت خاطرات سفرتان را تکمیل کند. در آب انبار هتل که حالا سینمایی مجهز است می توانید به تماشای فیلم های به روز بنشینید و همینطور جایگاه مناسبی برای برگزاری جلسات دوستانه شما می باشد.
نگران تهیه سوغاتی نباشید شما می توانید محصولات کارگاه بافندگی هتل را از فروشگاه صنایع دستی با قیمتی مناسب تهیه نمایید؛ حتما سری به فروشگاه بزنید.هتل سنتی منوچهری یکی از زیباترین اقامت گاه ها در کاشان است که سفر شما را تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی می کند.

نوع : هتل سه ستاره گرید T

آدرس : کاشان،خیابان محتشم کاشانی،کوچه شهیدثابت،عمارت هفت

57977 هتل منوچهری کاشان

579888 هتل منوچهری کاشان

57966 هتل منوچهری کاشان

57945 هتل منوچهری کاشان

5798 هتل منوچهری کاشان

5797 هتل منوچهری کاشان

5796 هتل منوچهری کاشان

5795 هتل منوچهری کاشان

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    مدیریت حرفه ای، دارای دو مجموعه مجهز و مجزا، دو رستوران با کادری مجرب با غذا های سنتی و مدرن، سرویس های اتاقها به نحو احسنت انجام میشود و امکانات و کیفیت و نوع سرویسی که داده میشود از خیلی از هتل های پنج ستاره کشور بهتر است. از پولی که پرداخت میکنید رضایت خواهید داشت

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    مدیریت حرفه ای، دارای دو مجموعه مجهز و مجزا، دو رستوران با کادری مجرب با غذا های سنتی و مدرن، سرویس های اتاقها به نحو احسنت انجام میشود و امکانات و کیفیت و نوع سرویسی که داده میشود از خیلی از هتل های پنج ستاره کشور بهتر است. از پولی که پرداخت میکنید رضایت خواهید داشت

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *