رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ اسفند ۱۴۰۲

هتل سامان بانه

لینک این مطلب کپی شد!

هتل سامان بانه، یکی از هتل های خوب و دو ستاره شهر بانه است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل خوب بوده و به بسیاری از مراکز خرید بانه دسترسی آسان دارد. اکثر مسافرانی که از این شهر بازدید می کنند، بیشتر برای خرید اجناس و کالاهای گوناگون آمده اند؛ چراکه قیمت کالاها در این شهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

هتل سامان بانه

اتاق و سوئیت

این هتل در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۱۷ باب اتاق است که درمجموع ۴۰ تخت را در خود جای داده اند. اتاق های هتل امکانات گوناگون دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، واحدهای پنج نفره و شش نفره هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد.

داخل واحدها امکانات رفاهی مناسب و اساسی مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال.دراور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ، کولرآبی).سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. داخل برخی سوئیت ها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که دارای اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند.

هتل سامان بانه

رستوران و کافی شاپ

در این هتل یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می توانند در ساعات معینی از صبح به آن مراجعه کرده و از خوراکی ها و نوشیدنی های آماده شده نوش جان کنند.

هتل سامان بانه

نحوه دسترسی به هتل سامان بانه

آدرس : کردستان-بانه-ابتدای بلوار سردشت

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

هتل سامان بانه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *