جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ساحلی پرواز بوشهر

تاریخ بروزرسانی :
۴ دی ۱۴۰۰

هتل ساحلی پرواز بوشهر با محیطی آرام و زیبا در نزدیکی آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است. محوطه ی سرسبز هتل مکانی زیبا برای قدم زدن و تماشای خلیج فارس در اختیار شما قرار می دهد، این فضای سبز در اطراف تمام سوئیت ها نیز وجود دارد.رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و با پرسنلی مجرب میزبان میهمانان خواهد بود، علاوه بر این در کافی شاپ هتل نیز می توانید اوقات خوبی را بگذرانید.

این هتل ساحلی دارای محیطی آرام و دلنشین است. تمامی سوئیت هایی این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریا دارند. همچنین با امکانات رفاهی مطلوب و مناسب خود برایتان اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورند. علاوه بر اینها می توان به نزدیکی هتل پرواز بوشهر به جاذبه های گردشگری شهر مانند پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه. موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس اشاره کرد که جزو امتیازات این هتل محسوب می شوند.

هتل ساحلی پرواز بوشهر1 هتل ساحلی پرواز بوشهر

اتاق و سوئیت

انواع اتاق در هتل پرواز بدین صورت است: اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته. اتاق پنج تخته و سوئیت پنج نفره وی آی پی. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها و سوئيت ها در این هتل دارای ظرفیت اضافی نیستند. بنابراین براساس تعداد نفراتتان اتاق مورد نظر را رزرو نمایید. اتاق ها و سوئيت ها در این هتل به طور مرتب نظافت می شوند. در داخل اتاق های این هتل می توانید به تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، گاوصندوق و تلفن دسترسی داشته باشید. همچنین در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی تعبیه شده اند. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

هتل ساحلی پرواز بوشهر6 هتل ساحلی پرواز بوشهر

رستوران و کافی شاپ

در رستوران این هتل غذاهای متنوع و خوشمزه جنوبی و ایرانی سرو می شوند.و این رستوران دارای ظرفیت ۱۶۰ نفر است. علاوه بر رستوران در این هتل می توانید از کافی شاپ نیز بهره مند شوید و انواع نوشیدنی خوشمزه سفارش دهید. توجه داشته باشید در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

هتل ساحلی پرواز بوشهر هتل ساحلی پرواز بوشهر

نحوه دسترسی

آدرس : بوشهر-خیابان ساحلی-بعد از درب هوایی پایگاه هوایی-روبروی پارک مرجان

هتل ساحلی پرواز بوشهر2 هتل ساحلی پرواز بوشهر

هتل ساحلی پرواز بوشهر3 هتل ساحلی پرواز بوشهر

هتل ساحلی پرواز بوشهر4 هتل ساحلی پرواز بوشهر

هتل ساحلی پرواز بوشهر5 هتل ساحلی پرواز بوشهر

هتل ساحلی پرواز بوشهر7 هتل ساحلی پرواز بوشهر

هتل ساحلی پرواز بوشهر8 هتل ساحلی پرواز بوشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *