رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل جوارالملک مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۸ آبان ۱۴۰۱

هتل جوارالملک مشهد هتلی نوساز در شهر زیارتی مشهد است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح‌شده است. این هتل زیبا دارای ۹ طبقه بوده و با توجه به این‌که زمان زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد. در میان گردشگران و زائران طرفداران زیادی کسب کرده است. به‌طوری‌که از نقاط مختلف کشور برای اقامتشان در شهر مشهد این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل جوار الملک تنها ۳۰۰ متر تا حرم فاصله دارد که می‌توانید در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی به زیارت امام رضا بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به بازار رضا، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، مسجد گوهرشاد و چندین مرکز خرید برای مسافرانی که علاقه‌مند به خرید هستند، یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود.

-جوارالملک5-533x800 هتل جوارالملک مشهد

اتاق و سوئیت

اتاق‌های یک‌تخته یا همان اتاق سینگل هتل مناسب کسانی است که به تنهایی به مشهد سفر کرده‌اند. اتاق‌های دوتخته که هم به صورت دو تخت یک نفره یا یک تخت دبل ارائه می‌شوند انتخاب مناسبی برای زوج‌ها و گروه‌های دونفره است. البته در این هتل اتاق دو تخته به نام دبل رویال با دیزاین خاص و حمام شیشه‌ای وجود دارد که می‌تواند انتخاب بسیار جذابی برای زوج‌های جوانی که برای ماه عسل مشهد را انتخاب کرده‌اند باشد. و خانواده‌ها یا گروه‌های سه نفره هم می‌توانند از اتاق‌های سه‌تخته استفاده کنند. یا حتی میتوانید از آپارتمان یک خوابه که دارای یک حال و یک اتاق خواب که در حال آن سینک ظرفشویی و چند کابینت تعبیه شده استفاده کنند و فضای بزرگتر را در اخیار داشته باشند. اتاق کانکت ۴ نفر و کانکت ۶ نفر هم گزینه‌های دیگری برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت‌تر است.
اما اگر خواهان فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت «دو خوابه» چهارنفره دارای یک حال که در آن سینک ظرفشویی و چای ساز و ماکروفر و تعدادی کابینت تعبیه شده و دارای دو خواب مجزا میباشد. که در هر اتاق خواب یک تخت دبل یا دو تا تخت تک نفره وجود دارد.

-جوارالملک3-800x521 هتل جوارالملک مشهد

رستوران و کافی شاپ

رستوران و کافی‌شاپ موجود در این هتل دایر بوده و میهمانان می‌توانند در زمان وعده‌های غذایی به این رستوران سرزده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهند. رستوران این هتل دارای فضایی شیک و مجللی بوده و وجود این رستوران میهمانان را برای رفتن به رستوران‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. منوی غذا در رستوران هتل جوارالملک به‌صورت سلف‌سرویس بوده و همین امر از مزیت‌های عالی این هتل به شمار می‌رود. شما در این رستوارن می‌توانید از بین ۱۵ مدل صبحانه سرد و ۷ مدل صبحانه گرم و ۱۵ مدل املت بار با دست باز انتخاب و میل کنید. این رستوران برای نهار و شام با منتخبی از خوراک‌های اصیل ایرانی و فرنگی که با مرغوب‌ترین مواد اولیه و به دست هنرمندترین آشپزها درست شده است از میهمانان پذیرایی می‌کند. دیگر رستوران هتل سنتی است و با طبخ غذاهای محلی و سنتی ایرانی و پخت نان تازه تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان فراهم می‌کند.

-جوارالملک-مشهد هتل جوارالملک مشهد

امکانات دیگر هتل جوارالملک مشهد

در هتل جوالملک هر آنچه برای یک اقامت آسوده نیاز است فراهم شده‌است. برای مثال در همه فضاهای هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. اجاره انواع خودرو با راننده و بدون راننده و نیز برگزاری تورهای گردشگری درون شهری و برون شهری از دیگر خدماتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.
از دیگر امکانات هتل می‌توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. این مجموعه با بخش‌های متفاوت ازجمله استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن اسپا و ماساژ به شما انرژی مضاعف می‌بخشد.هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس مجهز به امکانات صوتی و تصویری مدرن، ویدئو پروژکتور و پرده اتوماتیک و سالن پذیرایی با ورودی مجزا است.

-جوارالملک-800x464 هتل جوارالملک مشهد

نحوه دسترسی به هتل جوارالملک مشهد

آدرس :مشهد ، آخوند خراسانی ، خراسانی ۸ ( اندرزگو ۱۸ )

-جوارالملک4-609x800 هتل جوارالملک مشهد

-جوارالملک2-800x570 هتل جوارالملک مشهد

-جوارالملک1-553x800 هتل جوارالملک مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *