رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ مهر ۱۴۰۱

هتل آپارتمان فارابی کیش

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آپارتمان فارابی کیش در سال ۱۳۷۷ بنا شده و جهت ارتقاء کیفیت و خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در ۲ طبقه و دارای ۱۲۵ واحد اقامتی می‌باشد. هتل با فاصله اندکی با دریا قرار دارد که جزء مزیت های این هتل محسوب می‌گردد. پرسنل هتل فارابی با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشند.هتل آپارتمان فارابی کیش با توجه به موقعیت بسیار خوب آن در مرکز شهر ، اقامتی خوب را برای مسافران گرامی رقم خواهد زد . از ویژگی های بارز هتل می توان به دسترسی خوب آن به مراکز خرید اشاره کرد.

-آپارتمان-فارابی-کیش-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

اتاق و سوئیت

واحدهایی که برای اقامت مهمانان در هتل فارابی در نظر گرفته شده است، شامل ۸ سوئیت دو نفره، ۶۰ سوئیت یک خوابه، ۵۰ سوئیت دو خوابه و ۱۸ سوئیت مجهز دو نفره به بالا، می باشد که همگی دارای مبلمان بوده و اتاق های تمیز و مرتبی هستند. همگی این اتاق ها و واحدها مجهز به یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، نظافت اتاق به صورت روزانه، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کپسول آتش نشانی، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، قفل در با کلید، هستند و اقامت را برای مهمانان راحت تر می نمایند.

-آپارتمان-فارابی-کیش-3-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

رستوران و دیگر امکانات رفاهی

هتل فارابی کیش، یک رستوران برای صرف وعده های غذایی دارد. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی به همراه انواع نوشیدنی های سالم ارائه می شود. مهمانان می توانند در محیط دل انگیز این رستوران، یکی از غذاهای خوشمزه هتل را نوش جان نمایند.
هتل فارابی، دارای کافی شاپ و چایخانه سنتی در محوطه هتل نیز می باشد.مهمانان در محیط آرام کافی شاپ می توانند انواعی از نوشیدنی ها به همراه تنقلاتی را که ارائه می شود، میل نمایند. چایخانه سنتی هتل نیز در محوطه هتل و با فضایی کاملا سنتی با انواع نوشیدنی های اصیل و سنتی ایرانی، چای و همینطور قلیان از علاقه مندان پذیرایی می کند.محوطه هتل، فضای بسیار مناسبی جهت نشستن مهمانان دارد. این محوطه دارای فضای سبز و محیط زیبایی است که امکان نشستن مسافران در این فضا را فراهم می آورد.

وجود آرایشگاه مردانه در این هتل، یکی دیگر از امکاناتی است که به مهمانان ارائه می شود. بسیاری ترجیح می دهند که در سفر هم همواره آراسته و مرتب باشند. در این صورت می توانند به آرایشگاه آقایان هتل فارابی مراجعه کنند.از تفریحاتی که در هتل فارابی برای سرگرم کردن مهمانان در نظر گرفته است، سالن بیلیارد و اسنوکر است که علاقه مندان می تواند از این تفریح بهره مند شوند.یکی از برنامه های ویژه ای که در هتل فارابی برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است، گشت های دور جزیره است که روزانه به مدت دو ساعت و نیم در طول جزیره برگزار می شود و مهمانان در صورت تمایل می توانند در آن شرکت نمایند و سری به جاذبه های کیش بزنند.

امکانات هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش، به منظور اقامت بهتر مهمانان و داشتن آرامش در طی اقامت در این هتل، امکانات منعددی را به مهمانان ارائه می دهد تا با خاطره خوبی در ذهن این هتل را ترک نمایند. امکانات عمومی هتل فارابی کیش شامل لابی، آسانسور، اینترنت پرسرعت در لابی، تلفن، تلویزیون در لابی، مبلمان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات تهویه مطبوع کامل، خدمات لباسشویی و خشک شویی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، ماهواره، نمازخانه، ترانسفر فرودگاهی، سه دستگاه مینی بوس جهت جابه جا کردن گردشگران، دستگاه کلید سازی مخصوص هتل، کافی نت، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، می شود که نوید یک اقامت راحت را به گردشگران جزیره کیش می دهد.

-آپارتمان-فارابی-کیش-2-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

نحوه دسترسی

هتل فارابی کیش، در خیابان سنایی و میدان سنایی قرار گرفته است و دسترسی خوبی به بازارها و ساحل جزیره دارد. با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی می توانید به سواحل نیلگون خلیج فارس برسید. بازارها و مراکز خرید جزیره نیز به هتل نزدیک هستند. بازار مریم از بازارهای نزدیک هتل است و با ۵ دقیقه رانندگی می توانید به بازار مریم برسید. برای رفتن به بازار زیتون با ۸ دقیقه پیاده روی می توانید به آن جا برسید. بازار پردیس ۱ نیز تنها ۴ دقیقه و بازار پردیس ۲ پنج دقیقه با پای پیاده از هتل فاصله دارد.
هتل فارابی کیش، دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری و دیدنی کیش دارد، پارک هنگام از پارک های نزدیک جزیره است و با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به این پارک برسید. پلاژ آقایان نیز تنها ۵ دقیقه با پای پیاده از هتل فاصله دارد. پلاژ خانم ها و پارک دلفین ها ۱۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. برای دیدن کشتی یونانی نیز می توانید با ۱۵ دقیقه رانندگی به آن جا برسید. رستوران معروف نهنگ سفید نیز در ۵۰ متری هتل قرار دارد.

-آپارتمان-فارابی-کیش-1-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

-آپارتمان-فارابی-کیش-4-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

-آپارتمان-فارابی-کیش-5-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

-آپارتمان-فارابی-کیش-6-800x600 هتل آپارتمان فارابی کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *