جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آوین اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۶ آبان ۱۴۰۰

هتل آوین اصفهان در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل دارای ۲ طبقه مشتمل بر ۷۰ واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل آوین به دو دسته طلائی و نقره ای تقسیم می شوند، که اتاق های نقره ای متراژ کمتری نسبت به اتاق های طلائی دارند و فاقد پنجره می باشند. قرار گیری هتل چهار ستاره آوین اصفهان در محدوده مرکز شهر، دسترسی مهمانان به مقاصد گردشگری از جمله کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله، سرای سارونقی، زاینده رود و نقش جهان را به آسانی امکان پذیر ساخته است و از این حیث، این هتل مورد توجه گردشگران و مسافران گرامی می باشد.

هتل آوین اصفهان یکی از هتل‌های چهارستاره شهر تاریخی اصفهان است. موقعیت مکانی مناسب هتل امکان دسترسی به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن را به راحتی فراهم ساخته است. برای مثال اگر بخواهید از هتل به میدان معروف نقش‌جهان بروید به چیزی حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز خواهید داشت. کاخ هشت‌بهشت هم که یکی دیگر از امکان دیدنی شهر به شمار می‌رود ۱۵ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد. همینطور با ۱۰ دقیقه رانندگی به زاینده‌رود و پل تاریخی سی و سه پل می‌رسید. مسیر فرودگاه تا هتل را در ۲۵ دقیقه و مسیر ترمینال مسافربری تا هتل را در عرض ۱۵ دقیقه طی خواهید کرد.

77 3 هتل آوین اصفهان

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل دوطبقه بوده و ۷۰ واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت را درون خود جای داده است. تمامی ‌واحدها از چیدمان مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، مبلمان، میزآرایش و یخچال به همراه مینی‌بار هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.اتاق‌های هتل در دو نوع طلایی و نقره‌ای ارائه می‌شوند. اتاق‌های نقره‌ای متراژ کمتری داشته، فاقد پنجره و دارای نورگیر هستند و طبیعتا قیمت کمتری هم دارند.

هتل آوین اصفهان 16 هتل آوین اصفهان

اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یک نفر» را رزرو کنید. اتاق‌های دوتخته یا به صورت «توئین» با ۲ تخت یک نفره و یا به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل هستند. این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره به همراه ۱ تخت تک نفره یا ۳ تخت تک نفره تجهیز شده‌اند. اما اگر به دنبال فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها دارای اتاق خواب و سالن نشیمن هستند و اقامت راحت تری را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

78 3 هتل آوین اصفهان

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی در هرسه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمان است. همچنین هرگاه بعد از گشت‌و‌گذار در شهر خسته به هتل بازگشتید می‌توانید سری به کافی‌شاپ در قسمت لابی بزنید و ضمن استراحت از صرف یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه در فضایی دنج و دلنشین لذت ببرید.

هتل آوین اصفهان8 هتل آوین اصفهان

امکانات رفاهی

هتل آوین اصفهان امکانات و خدمات مطلوبی برای میهمانان خود تدارک دیده است. برای مثال اینترنت که امروزه یک نیاز ضروری محسوب می‌شود در فضای هتل به صورت بی سیم در دسترس است. همینطور در صورتی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ واقع در طبقه -۲ با ظرفیت ۷۰ خودرو استفاده کنید. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان گرامی ‌است. همچنین هتل دارای یک کلوپ ورزشی برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام است. برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی هم می‌توانید از خدمات ماساژ بهره مند شوید. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل آوین اصفهان 18 هتل آوین اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس:اصفهان، خیابان هاتف، روبروی کوچه ی مشیر(کوچه ی نور)

72 2 هتل آوین اصفهان

73 2 هتل آوین اصفهان

74 2 هتل آوین اصفهان

75 3 هتل آوین اصفهان

76 3 هتل آوین اصفهان

80 2 هتل آوین اصفهان

82 2 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان 14 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان 17 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان 19 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان 20 800x533 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان 21 534x800 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان3 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان4 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان5 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان6 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان7 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان9 هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان10 هتل آوین اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل آوین هتل خوبی بود باتوجه به اینکه به میدان نقش جهان خیلی نزدیک بود رسیدگی و نظافت خوب بود، برخورد کارکنا ن خوب بود و راضی کننده هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    در حد ۳ ستاره هست. سرویس بهداشتی خیلی مسافر خانه ای ولی اتاق طلایی خوبه. صدای اتاق های دیگر به راحتی شنیده میشه. اصلا و ابدا کیفیت غذاهاش خوب نیست و خیلی خیلی بی رحمانه حساب میکنن که واقعا ارزش نداره. برای اقامت ۳ روزه خوبه بدون غذا البته

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل آوین هتل خوبی بود باتوجه به اینکه به میدان نقش جهان خیلی نزدیک بود رسیدگی و نظافت خوب بود، برخورد کارکنا ن خوب بود و راضی کننده هست

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *