رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ بهمن ۱۴۰۲

نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۲

لینک این مطلب کپی شد!

هدف اصلی شرکت در نمایشگاه‌گردشگرى ارتباط برقرار کردن ِ رودررو با همکاران، گردشگرها و تأمین‌کننده‌هاست. با برپایی یک غرفۀ مناسب، در نظر گرفتن چند هدیه‌ی تبلیغاتی خلاقانه و برخورد حرفه‌ای می‌توانید نام شرکت خود را به خوبی در ذهن بازدیدکننده‌ها و دیگر شرکت‌کننده‌ها ثبت کنید. در صورت امکان اجازه دهید بازدیدکننده‌ها محصول یا خدمات شما را امتحان کنند؛ زیرا زمانی که انسان چیزی را لمس کند میل بیشتری برای داشتن آن پیدا خواهد کرد.
به طور میانگین روزانه هزاران نفر از نمایشگاه‌ گردشگرى دیدن می‌کنند. این یک فرصت مغتنم برای ارتباط رودرو و حقیقی با مشتری‌هاست. در حقیقت هیچ زمان دیگری نمی‌توانید با این تعداد از گردشگرها به صورت مستقیم گفتگو کنید و نیازها، خواسته‌ها و شکایت‌های آنها را بدون واسطه بشنوید. خوب است برگه‌هایی را برای نظرسنجی از پیش آماده کنید و از مراجعین درخواست کنید آنها را پر کنند و پس از نمایشگاه حتماً این برگه‌ها را بررسی کنید.
درست است که در عصر ارتباطات و اینترنت به سر می‌بریم، اما هنوز هم برخی خبرهای دست اول فقط از طریق نمایشگاه‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد. ممکن است شرکتی جديد را به تازگی شروع بكار کرده باشد، یا استارت‌آپی پا گرفته باشد که برای نوع کار شما بسیار جالب و مفید باشد. شرکت‌ها معمولاً اخبار داغ خود را در نمایشگاه‌ها عنوان می‌کنند. از طرف دیگر شما هم می‌توانید دست‌آوردهای تازۀ شرکت خود را در نمایشگاه مطرح کنید. این روزها کسی با هدف تفریح به بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی نمی‌رود؛ پس اکثر افرادی که از غرفۀ شما دیدن می‌کنند به احتمال زیاد مشتری قدیمی یا بالقوه‌ی آینده‌ی شما خواهند بود.
اگر شما صاحب یک کسب و کار نوپا یا کوچک هستید، احتمالاً در بازار تبلیغات بین غول‌های صنعت و خدمات خود گم شده و به چشم نمی‌آیید. اما در نمایشگاه‌ها همان‌قدر شانس دیده شدن دارید که آنها دارند. البته نباید تاثیر عواملی مانند وسعت و جایگاه غرفه و دکور آن را نادیده گرفت، اما دست‌کم می‌دانید با هزینه‌ی کمتری نسبت به تبلیغات سراسری در رسانه‌ها توسط بخش مهمی از گردشگرها دیده می‌شوید. شما در نمایشگاه این فرصت را دارید که به صورت رودررو با بازدیدکننده‌ها صحبت کرده و به معرفی محصول یا خدمات خود بپردازید.
اگر شما صاحب شرکت خدماتی گردشگرى و يا فعالا صنعت گردشگرى باشید، حتما ً نیاز دارید سیر تحول سلیقه و نیاز بازار هدف را بشناسید. نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌هاست که بدون واسطه و به طور مستقیم صحبت‌ها را بشنوید و نوع انتخاب‌ها را رصد کنید. با بررسی هوشمندانه‌ی اطلاعاتی که از نمایشگاه به دست می‌آورید، می‌توانید تا حدود زیادی پیش‌بینی کنید در چند ماه یا یک سال آینده چه خدمات یا محصولاتی تقاضای بیشتری خواهند داشت.

گروه کالایی نمایشگاه گردشگری :

انواع تجهيزات سفر نظير وسايل کمپينگ، چمدان، باربند، چادر، تجهیزات روشنایی،کاروان و یدک کش
انواع خودرو های مسافربر (اتوبوس ، میدل باس ، ون)
خدمات گردشگري الكترونيكي
هتلها و دهکده هاي توريستي
تجهیزات
صنايع دستي و هنري
آژانسها و شرکتهاي خدمات مسافرتي
خطوط هوايي ، دريايي، زميني و ريلي
پايانه هاي مسافربري
گردشگری سلامت
گردشگری ورزشي
گردشگری زيارتي
اكو توريسم و طبیعت گردی
شرکتهای سرمایه گذاری
بانکها و بيمه ها
بانكداري الكترونيكي
رزرواسيون آنلاين
سازمانهاي سياحتي و گردشگري
اتحاديه ها و انجمن ها
آموزشگاههاي مرتبط و دانشگاه ها
مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری
نشریات تخصصی
موزه ها و کاخ موزه ها
رستورانها و قهوه خانه هاي سنتي
گروه هاي نمايشهاي آئيني سنتی و گروه هاي موسيقي محلي
سازمانها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستاني و ميراث فرهنگي
سایر صنایع و خدمات وابسته

اطلاعات نمایشگاه گردشگری تهران :

تاریخ برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران شمسی: ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲
تاریخ میلادی: ۲۰۲۴ ,Feb 12-15
۴ روز نمایشگاه
دوشنبه تا پنجشنبه
زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

-گردشگری-تهران-1402-571x800 نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۲

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *