بلیط هواپیما سوئیت تبریز

نمایشگاه هوایی تهران

زمان مطالعه : 2 دقیقه - تاریخ بروزرسانی :
۳ خرداد ۱۳۹۶

دراین نمایشگاه که روبروی پارک ارم کیلومتر ۴ جاده تهران-کرج قرار گرفته است ، هواپیماهای قدیمی را به نمایش گذارده اند و بازدید برای عموم آزاد است . قدیمی ترین این هواپیماها EP-TWB می باشد که در دهه ۷۰ میلادی برای سازمان هواشناسی ایران پرواز می کرد. این موزه اولین و تنها مرکز دائمی نمایش های هوایی ایران و خاورمیانه است که به منظور نمایش هواپیماها و آشنایی نوجوانان و جوانان با پرواز و هوافضا راه اندازی شده است .ساعات بازدید : همه روزه از ۹ الی ۱۵:۳۰

آدرس :تهران کیلومتر ۴ اتوبان تهران- کرج، روبروی پارک ارم

 نمایشگاه هوایی تهران

 نمایشگاه هوایی تهران

 نمایشگاه هوایی تهران

 نمایشگاه هوایی تهران

 نمایشگاه هوایی تهران

 نمایشگاه هوایی تهران

           
ما را در اینستاگرام فالو کنید

لینک های مرتبط :

instagram
 

نظر کاربران :

  • امین از قم

    سلام من یه بار رفتم نمایشگاه چندتا ایراد کلی داره
    ۱نبود فضایی تمیز ودرخور شان
    ۲ امکانات بسیار ضعیف
    ۳ بسته بودن تمام کابین های هواپیماها
    ۴ نبود علائم وراهنمایی در مورد معرفی وتاریخچه هواپیماهای موجود
    ۵ فضایی بسیار خشک سرد وبی روح وکثیف بدون تزئینات داخلی وخارجی

    ۲۷ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • سیاوش صمصامی

    سلام علیکم ورحمته الله، خدمت سرپرست محترم نمایشگاه عارضم که کمی به حال محوطه و تمیز بودن هواپیماها نظارت داشته واکثرا دربها بسته بود به نظر شما بازدید کنندگان چطور ازکابین پرواز بازدید کنند؟؟

    ۱۹ تیر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • نادرفردوسی

      سلام.میشه لطفا بگید بلیطش چنده و هواپیما کنکورد هم اونجاس؟

      ۱۵ شهریور, ۱۳۹۹
  • علوی

    سلام خدمت شما
    راستش بچه های مارو قراره ببرن به این نمایشگاه به عنوان اردو
    آیا ارزش داره بچه هارو بفرستیم یا نه ؟؟
    چون راه طولانیه !!!

    ۲۶ بهمن, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • سیاوش صمصامی

      آره ارزش داره

      ۱۹ تیر, ۱۳۹۹
  • مهندس علیرضا اسلامیان

    سلام خدمت دوستان عزیز
    محل نمایشگاه هوایی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان مرتبط با صنایع هوایی مناسب است . هواپیماها را هم میشود بهتر از این نگهداری کرد و محیط مناسبی را برای علاقمندان ایجاد کرد .
    به نظرم بایستی از نظرات افراد با انگیزه و متخصص در حوزه های مختلف صنایع هوافضا استفاده شود و مسئولیت اداره نمایشگاه را به فردی که متخصص هواپیما و صنعت هوایی است واگذار نمود و از کمک ها و سرمایه گذاری بخش های دانشگاهی و مراکز علمی استفاده نمود .
    بنده نیز بعنوان یکی از علاقمندان به صنعت هوایی و بخش نمایشگاهی آن ، آماده هرگونه همکاری رایگان میباشم

    ۵ آبان, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • دکتر رضا عباسیان

    بنام خدا
    سلام و احترام خدمت دوستداران صنعت هوایی
    بنده دارای تحصیلات در مقطع دکتری با گرایش هوافضا بوده و از نمایشگاه های مختلف در کشورهای دیگر بازدید کرده ام .
    به نظرم محل نمایشگاه هوایی تهران و موقعیت جغرافیایی آن بسیار عالی و بی نظیر میباشد .
    میتوان با همت دوستداران صنعت هوایی آنجا را احیا نمود . هواپیماهای خوبی هم در آنجا وجود دارد . به مسئولین محترم شرکت صنایع هواپیمایی و مدیر عامل محترم سازمان صنایع هوایی پیشنهاد میکنم : ۱ – با انتخاب مدیر باسواد جوان ، با انگیزه و آشنا به صنعت هوایی که دارای تحصیلات آکادمیک مرتبط با صنعت هوایی باشد نسبت به رونق نمایشگاه و موزه هوایی اقدام نماید . ۲ – مسئول فعلی بیشتر در موارد رستوران داری فعالیت نماید .۳ . از جوانان آشنا و علاقمند به صنایع هوایی استفاده نمایند . ۴ – مدیری که از صنعت هوا فضا آگاهی جامع و کامل نداشته و تحصیلات موضوع را نداشته باشد به صورت طبیعی نمیتواند محل نمایشگاه را به یک محیط علمی و پژوهشی تبدیل کند و در نتیجه میشود قبرستان هواپیماهای فرسوده .
    با آرزوی سلامتی برای پشکسوتان و علاقمندان به صنایع هوایی

    ۵ آبان, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • شقایق سعادتمندبحری

    سلام هنوز هم خانم ها باید با چادر برن ، می خواستم پسرم رو ببرم؟ کسی اطلاع داره

    ۲۵ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • صدرا

      این حرف واقعا بی بنیان وفقط برای تخریب چهره نمایشگاه است هیچگاه چنین قانونی (استفاده از چادر برای خانمها) نبوده ونیست – حتی در عکسهای بالا هم یک خانم بدون چادر دیده می شود- واقعا تاسف بار است که چقدر فرا فکنی وعقده گشایی

      ۲۲ دی, ۱۳۹۸
  • یوسف رواف

    ورودی نمایشگاه چند تومان است؟ لطفا جواب بدید….

    …..ممنونم

    ۱۱ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • رسول

    آیا ورود به این نمایشگاه رایگان است؟

    ۱۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حمیدرضارئوفی

    آماده هرگونه همکاری برای ساخت این نمایشگاه را دارم .
    از نو میسازمش
    بزارید یه منبع درآمدی برای کشور باشه ، من توانایی این را دارم که به نمایشگاه بین‌المللی تبدیلش کنم

    ۹ آبان, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حمیدرضا رئوفی

    بر اساس گفته مردم ، این هواپیما ها یجور آبروی ایران هست که نشان دهیم ما از چه تاریخی با هواپیما سفر میکردیم ، اینجانب آمادگی هر نو تعمیر و بازسازی و تمیز کاری هواپیما هارا دارم .
    و کاری میکنم که مردم دیگه گله و شکایتی نداشته باشن . و با تبلیغات خوب که راه و روشش دستم من هست یه نمایشگاه عالی از نو داشته باشیم .

    ۹ آبان, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • اعتمادی

    آنجا موزه نیست و بیشتر به گورستان هواپیما شبیه است. در حالی که در تحریم بسر میبریم میشود از قطعات مختلف موتور و دیگر قطعات برای هواپیماهای در حال استفاده بهره برد.
    وضعیت هواپیماهای قدیمی و با ارزش بسیار ناراحت کننده و تاسف بار است .کثیف و رنگ و رو رفته زیر آفتاب و برف و باران دارند از بین میروند.

    ۵ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • امیر مرادی

    وقتی آنجا رفتم واقعا ناراحت شدم.
    هواپیماها را دارند اوراق میکنند و کارگر اوراقچی بدون هیچ تخصص و رحمی مشغول برش و تکه تکه کردن بدنه و دیگر قطعات قابل بازیافت بود و بخشهای مختلف هواپیماها در محوطه پخش است ! لااقل اینکار را به دتنشجویان خلبانی و فنی بسپارند تا هنگام باز کردن متوجه برخی مسائل شوند . چند هواپیمای
    آنتیک و قیمتی که شاید در جهان بینظیر باشند در وضعیت بسیار بسیار بدی به حال خود رها شده و در حال پوسیدن هستند. من هم با دوستان هم عقیده هستم که نگه داری و رسیدگی به این هواپیماها را به داوطلبین و علاقه مندان به هواپیما و تاریخ هوایی کشور بسپارند.مطمئن باشید این پرنده های پر ارزش از وضعیت کنونی نجات پیدا میکنند.

    ۵ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الف

    اصلا خوب نبود.تا۵سال پیش بی نظیر بود اما حالا فقط به یه مخروبه تبدیل شده.۹۰درصد هواپیما های اون نابود و هیچ اثری ازشون نیست.

    ۱ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • صمد لطافتی

    بسیار تاسف بار است.و جای خجالت دارد. آبرو ریزی شد وقتی مهمانان خارجی م را به این موزه ( زباله دانی ) بردم. با لبخندی تلخ عکس گرفتند و توسف خوردند که چرا اینجا بدین شکل است ؟! اینها بخشی مهم از تاریخ کشور ما هست.
    این هواپیماهای قدیمی که برخی در جهان بی نظیر هستند به حال خود رها شده و برخی از آنها به علت باز بودن بخشی از بدنه تبدیل به لانه حیواندت شده و بوی تعفن گرفته و بسیار کثیف هستند، مشخص است سالهاست هیچ مسئول یا متصدی نگهداری آنها را حتی نگاه نکرده. اکثرا تبدیل به زباله دانی شده و این به اصطلاح موزه محلی برای جولان کلاغها و شغالها و سگ و گربه شده. هواپیمای زیبای داکوتا که نزدیک به ۸۰ سال یا بیشتر ساخته شده مانند دیگر هواپیماها هیچ تابلو و نوشته ندارد و هیچ روهنمایی برای دادن مشخصات به چشم نمیخورد. یا اولین هواپیمای پستی کشور که در اواخر قاجار به ایران آمده و بسیار ارزشمند است در حال اوراق شدن است.
    آیا این هواپیماها اگر در کشور فقیر دیگری بود هم اینطور نگهداری میشدند ؟! لطفا تگر بودجه و یا حال نگه داری ندارند به مردم اجاز دهند تا خودشان از اینها نگهداری کنند ! هواپیمای شخصی ۷۲۷ محمد رضا شاه که تا چند سال قبل اتاق خواب و مبلمان داشت و کابین خلبانش ظاهری کامل داشت و سرویس بهداشتی و بار داشت و کاغذ دیواریهای بینظیرش همگی به تاراج رفته و در گوشه ای اوراق افتاده !! تنها هواپیمایی که خوب نگهداری میشود همان است که تبدیل به رستوران شده ! چند عدد ۷۰۷ و ۷۴۷ بلاتکلیف با دربهای قفل شده زیر آفتاب و برف و باران حال بسیار بدی دارند.
    دوستداران هواپیما حاضر هستند نگهداری از اینها را داوطلبانه به عهده بگیرند. من اگر مسولیتی در آنجا داشتم کلیه پرسنل را اخراج میکردم و از جوانهای علاقمند استفاده میکردم.
    آنجا بیشتر یک زباده دانی است تا موزه. خجالت بکشید.
    کیسه های خالی سیمان و گچ را که شغال داخل هواپیمای آنتیک نبرده ؟ لااقل به اوراقچی ها بگویند کار برش و حمل قطعات آلمینیومی هواپیماها را در ساعت غیر بازدید ونجام دهند. چرا کار جداسازی آلمینوم و دیگر فلزات را دانشجویان هواپیمایی انجام نمیدهند تا لااقل آنهو بفهمند کجای هواپیما از چه فلزی استفاده شده. اوراقچی ها در حال تاراج هواپیماهای ارزشمند قدیمی ما در آنجا هستند.
    اکثرا هم تعطیل هست. کلا تعطیلش کنید تا بیش از این آبرویمان نرود.

    ۳ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سام لطفی

    بسیار تاسف بار است.
    این هواپیماهای قدیمی که برخی در جهان بی نظیر هستند به حال خود رها شده و برخی از آنها به علت باز بودن بخشی از بدنه تبدیل به لانه حیواندت شده و بوی تعفن گرفته و بسیار کثیف هستند، مشخص است سالهاست هیچ مسئول یا متصدی نگهداری آنها را حتی نگاه نکرده. اکثرا تبدیل به زباله دانی شده و این به اصطلاح موزه محلی برای جولان کلاغها و شغالها و سگ و گربه شده. هواپیمای زیبای داکوتا که نزدیک به ۸۰ سال یا بیشتر ساخته شده مانند دیگر هواپیماها هیچ تابلو و نوشته ندارد و هیچ روهنمایی برای دادن مشخصات به چشم نمیخورد. یا اولین هواپیمای پستی کشور که در اواخر قاجار به ایران آمده و بسیار ارزشمند است در حال اوراق شدن است.
    آیا این هواپیماها اگر در کشور فقیر دیگری بود هم اینطور نگهداری میشدند ؟! لطفا تگر بودجه و یا حال نگه داری ندارند به مردم اجاز دهند تا خودشان از اینها نگهداری کنند ! هواپیمای شخصی ۷۲۷ محمد رضا شاه که تا چند سال قبل اتاق خواب و مبلمان داشت و کابین خلبانش ظاهری کامل داشت و سرویس بهداشتی و بار داشت و کاغذ دیواریهای بینظیرش همگی به تاراج رفته و در گوشه ای اوراق افتاده !! تنها هواپیمایی که خوب نگهداری میشود همان است که تبدیل به رستوران شده ! چند عدد ۷۰۷ و ۷۴۷ بلاتکلیف با دربهای قفل شده زیر آفتاب و برف و باران حال بسیار بدی دارند.
    دوستداران هواپیما حتضر هستند نگهداری از اینها را داوطلبانه به عهده بگیرند. من اگر مئئولیتی در آنجا داشتم کلیه پرسنل را اخراج میکردم و از جوانهای علاقمند استفاده میکردم.
    آنجا بیشتر یک زباده دانی است تا موزه. خجالت بکشید.

    ۳ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • بهروز

    نمایشگاهی که دراصل گورستان هواپیما ولوازم یدکی های اسقاطی است و مایه خجالت و توهین به بازدید کننده

    ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
    • محمد رضاآزرم نیا

      آقا تایید

      ۱۱ بهمن, ۱۳۹۷

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *