جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نشست آموزشی کارشناسان طبیعت‌گردی برگزار می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۲۸ – نشست دو روزه‌ی آموزشی کارشناسان حوزه‌ی طبیعت‌گردی استان‌های سراسر کشور از فردا در ارگ آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیش از ۶۰ نفر از کارشناسان حوزه‌ی طبیعت‌گردی از ۳۱ استان و مناطق آزاد کشور همراه کارشناسان مربوطه‌ی ستادی با شرکت در نشست دو روزه‌ی آموزشی با مباحثی مانند «بوم‌گردی در بستر رقابت جهانی گردشگری»، «نقش نظام‌ها و جوامع بومی در حفاظت از منابع طبیعی و توسعه پایدار گردشگری»، «آگاهی از دستورالعمل ساخت و بهره‌برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی»، «گردشگری بومی، رویکردی برای توسعه پایدار» و نیز «ارائه پروژه انرژی خورشیدی و نقش آن در معماری‌های بومی» آشنا می‌شوند.

در حاشیه‌ی این نشست که به همت اداره کل کمیته‌های ملی گردشگری برگزار می‌شود، بازدید از نمایشگاه جانبی «کاربرد انرژی خورشیدی در صنعت گردشگری» و نیز بازدید میدانی از پارک ملی خجیر با هدف آشنایی با روش‌های تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست و توسعه پایدار طبیعت‌گردی در مناطق چهارگانه انجام می‌شود.

نشست آموزشی کارشناسان طبیعت‌گردی استان‌های کشور ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

UTF 8 B MjA2LTEzOS5qcGc  نشست آموزشی کارشناسان طبیعت‌گردی برگزار می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد