رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ خرداد ۱۳۹۸

نرخ تورهای مسافرتی خارجی در سال ۹۸ اعلام شد

لینک این مطلب کپی شد!

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید و به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی تور مسافرتی است.
با خرید اینترنتی تور مسافرتی از تور کیش علی بابا گرفته تا تورهای هوایی، شما می‌توانید با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن مقدمات سفر را فراهم کنید. همچنین وبسایت‌های معتبری چون علی بابا، امکان بررسی قیمت تورهای مختلف را در روزهای مختلف به شما داده و می‌توانید متناسب با بودجه خود تور را انتخاب و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. در ادامه قیمت برخی از تورهای پرمخاطب را اعلام می‌کنیم.
تور ترکیه: بسته به اینکه در چه ایامی قصدذ سفر داشته باشید و به کدام شهر و در چه هتلی بخواهید اقامت داشته باشید، هزینه خرید آنلاین تور ترکیه بین ۲ تا ۱۷ میلیون تومان است که مسلم است گران‌ترین تورها مربوط به تور آنتالیا و اقامت ۶ روزه در هتل ۵ ستاره است.
تور گرجستان: برای خرید تور گرجستان و تقلیس هم به هزینه‌ای در حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان نیاز دارید که این قیمت بسته به هتل و زمان سفر متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به علی بابا با بهترین تور تفلیس را خریداری و هزینه را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.
تور دبی: اگر قصد سفر به دبی را دارید هم می‌توانید با پرداخت ۲ تا ۵ میلیون تومان، بهترین تورهای دبی را از علی بابا به صورت آنلاین خریداری و سفری دلچسب را تجربه کنید.
تور مالزی: خرید اینترنتی تور مسافرتی به مالزی هم با پرداخت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان برای شما ممکن می‌شود.
پس اگر قصد سفر و خرید تور مسافرتی را دارید، پشنهاد ما به شما این است که راهکاری سریع، امن و مقرون به صرفه را انتخاب کنید و تجربه‌ای شایسته از سفر برای خود ثبت کنید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید برای خرید تور استانبول علی بابا، فرصت را از دست ندهید.

نرخ تورهای مسافرتی  نرخ تورهای مسافرتی خارجی در سال 98 اعلام شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *