رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ خرداد ۱۴۰۱

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

اشتراک گذاری

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلینگ است. ما در زمینه تجهیزات هتلی، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه‌ها و آسایشگاه‌ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می‌کنیم. تمرکز ما روی رضایت میهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می‌کند.

رنوس

لبخند بزن و میزبانی کن
رنوس
سریعترین | تخصصی‌ترین | منعطف‌ترین
تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران
۰۲۱-۶۶۹۰۸۳۵۸
۰۹۱۲-۹۵۳۳۵۴۳

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای یک هتلدار توقع دارد محصول به نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد. همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد. مهمترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام شود، این است که یا از تخت باکس استفاده شود یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق ام دی اف ۸ یا ۱۶ میل) در نظر گرفته شود. محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک‌های هتلی می‌شود. بعلاوه برای جلوگیری از کثیفی تشک‌ها بر اثر ریختن مایعات و خون و … از محافظ تشک ضد آب استفاده کنید. پشت و رو کردن تشک ماهی یکبار در هتل باعث حفظ سلامتی تشک در طولانی مدت می‌شود.

پارچه ملحفه هتلی

پارچه ملحفه‌ها جزو ۱۰ پارچه پرفروش در بازار هستند که در هتل‌ها به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌ ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین دارای طرح‌های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می‌شوند.
از پارچه‌های ملحفه‌ای اصولا برای تولید روبالشی، رو تختی و پتو استفاده می‌شود. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه‌های ملحفه‌ای استفاده کنید. رنگ پارچه در هتل‌ها بهتر است سفید باشد زیرا هتل اقامتگاه عمومی به حساب می‌آید و سفید باب سلیقه عام می‌باشد. همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است به صورت خام خریداری نمایند، پارچه سفید برای ملحفه هتلی است. همچنین باید هنگام خرید پارچه ملفه هتلی باید به نکاتی توجه نمود که این نکات عبارتند از:
• باید دارای وزن سبک باشند.
• باید بهترین الیاف در آن بکار رفته باشد.
• قیمت آن مقرون به صرفه برای مصارف هتلی باشد.
• کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد یا به عبارتی ضدآبژاول باشد.
• جنس آن به گونه ای باشد که پرز ندهد.
• الیاف بکاررفته در آن ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد.
همچنین انواع الیافی که در پارچه هتلی به کار رفته عبارتند از:
• پنبه: این نوع الیاف پرطرفدارترین نوع در مصارف هتلی به حساب می‌آید. از مزایای این نوع پارچه می‌توان به نرم و لطیف، نگهداری ساده، تنفس پذیری، مقاوم، ضد حساسیت و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. اگر به منسوجات پنبه ای کمی ابریشم اضافه شود عمر طولانی تری خواهند داشت.
• پلی استر: این نوع الیاف ماندگاری و مقاومت بالا در برابر لکه ها دارند. این نوع پارچه برای استفاده لازم است با الیاف دیگر ترکیب شود.
• ابریشم: این نوع الیاف به دلیل داشتن بافتی ظریف و لطیف و درخشان، ظاهری لوکس در اتاق هتل ایجاد می‌کند. نگهداری این نوع پارچه هتلی بیسیار دشوار است.امکان ایجاد آلرژی برای برخی افراد می‌کند. این نوع پارچه‌ها نسبت به بقیه انواع پارچه‌ها قیمت بالاتری دارند.
• کتان: این نوع الیاف برای فصول گرم سال بکار می‌رود و برای هتل‌هایی است که در مناطق گرمسیر قرار دارند. اشکال این نوع الیاف این است که به سرعت چروک می‌شوند. شستن و اتو کردن دشوار و ایجاد فضای مرتب در اتاق هتل با منسوجاتی که به سرعت چروک می‌شود، دردسر زیادی دارد . بهترین روش استفاده از ترکیب الیاف کتان و پلی استر می‌باشد تا به خوبی شسته و اتو شود.
• یکبارمصرف: اسپان باند یا پارچه بدون بافت معمولا از ۴۰% پلی استر و ۶۰% کتان تولید می‌شود. این نوع پارچه ملحفه‌ها با کیفیت‌های گوناگونی تولید می‌شوند اما برای هتل‌ها گزینه خوبی نمی‌باشد. هزینه این نوع پارچه ملحفه‌ها مقرون به صرفه نیست. پس اگر به فکر صرفه جویی در هزینه‌های هتل و جلب رضایت مشتریان هستید از ملحفه یکبار مصرف پرهیز کنید. البته می‌توانید تعدادی برای مهمانان وسواسی و یا در زمان همه گیری کرونا داشته باشید تا رضایت همه مهمان‌های هتل را بتوانید جلب کنید.
• بامبو: این نوع از الیاف به دلیل گیاهی بودن سازگار با محیط زیست هستند و برای افرادی که حساسیت و آلرژی دارند، بسیار مناسب است . پارچه‌های بامبو معمولا برای بالا بردن سطح کیفیت با الیاف دیگر ترکیب می‌شوند . این محصول بسیار سبک ، لطیف و ابریشمی می‌باشد . ماندگاری منسوجات تولید شده از الیاف بامبو و ایجاد سطحی یکدست و مات در فضای اتاق از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آید.
• فلانل: این نوع الیاف با ضربه زدن الیاف پنبه و پشم تولید می‌شود . الیاف فلانل به دلیل ساختار کرکی و لطیف برای تولید پتو هتلی بسیار مناسب است.

رنوس

حوله هتلی

ما روزانه از حوله استفاده می‌کنیم که این معمولا یکی از مراسم اصلی صبحگاهی همه ما است. بنابراین، یک حوله خوب باید روی پوست شما احساس نرمی ایجاد کند و همچنین لوکس باشد. چون همه حوله‌ها شبیه هم نیستند. همچنین وقتی به حوله‌ها در هتل‌ها فکر می‌کنیم، پارچه‌های شستشو، حوله‌های دست و حوله‌های استاندارد حمام به ذهنمان می‌رسد. . حوله در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، متل‌ها، خوابگاه‌ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از جمله مزایای حوله هتلی به موارد زیر اشاره می‌‎کنیم:
• جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
• حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
• قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.
ما همیشه حوله هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می‌توانیم آن را برای شما ارسال کنیم. امکان اینکه لوگو هتل یا مجموعه شما و همینطور سایز و رنگ دلخواه شما را نیز سفارشی سازی کنیم را نیز داریم.

 

رنوس

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *