رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ شهریور ۱۳۹۴

معاون رییس جمهوری: توسعه صنعت گردشگری از رویکردهای اصلی دولت یازدهم است

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۵/۲۸- همدان- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توسعه صنعت گردشگری در راستای بالندگی اقتصادی ایران اسلامی یکی از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است.

مسعود سلطانی فر عصر سه شنبه در بازدید از روند ساخت یک هتل چهار ستاره در همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: توجه ویژه مسوولان و دولتمردان به مقوله صنعت، صنعت گردشگری را تحت الاشعاع قرار داده که این مهم صدمات چشمگیری به رشد و پویایی اقتصاد کشور وارد کرده است.
وی ادامه داد: نقاط مختلف ایران اسلامی دارای ظرفیتهای بسیاری در بخش های فرهنگی و گردشگری دارد که مورد بی مهری قرار گرفته است در صورتی که توجه ویژه به این بخش نیازمند سرمایه گذاری کمتری نسبت به صنعت است، در حالی که بازدهی و سودرسانی بسیاری نیز نسبت به صنعت به همراه دارد.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: معرفی ظرفیتهای این بخش در نقاط مختلف کشور به مدیران کل استانهای کشور ابلاغ شده تا از این طریق بتوانیم مسیر ورود گردشگران خارجی را به کشور هموار کنیم.

** ظرفیتهای فرهنگی و طبیعی استان همدان در کشور نمونه است
سلطانی فر در ادامه سخنان خود گفت: ظرفیتهای فرهنگی و طبیعی استان همدان در همه نقاط مختلف کشور نمونه است که بخش قابل توجهی از آن مورد بی توجهی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: هم اکنون استان همدان به عنوان یک معبر برای مسافران و گردشگران محسوب می شود در صورتی که مسوولان میراث فرهنگی این استان باید در راستای معرفی ظرفیتهای گردشگری استان خود بیش از پیش گام برداشته تا همدان از معبر به مقصدی ارزشمند برای گردشگران تبدیل شود.
عملیات ساخت این هتل چهار ستاره از اویل مرداد ماه سال جاری در قطعه زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰ متر آغاز شده و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل این طرح از سوی بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

81734486-70120214 معاون رییس جمهوری: توسعه صنعت گردشگری از رویکردهای اصلی دولت یازدهم است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *