رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ آبان ۱۳۹۹

مرکز خرید هیرکان گرگان

اشتراک گذاری

مرکز خرید هیرکان گرگان که نام آن برگرفته از نام قدیم شهر گرگان است، در یکی از خیابان های اصلی گرگان و در مرکز شهر قرار دارد. شما می توانید با هر وسیله نقلیه ای اعم از وسایل نقلیه عمومی و یا شخصی، خود را به مرکز شهر رسانده و یک خرید لذت بخش را در بزرگترین مرکز خرید استان گلستان تجربه کنید.برخی از افرادی که برای امورات دیگر به مرکز شهر آمده اند خود را پیاده به این مکان رسانده و خریدهای ضروری خود را انجام دهند.از آنجا که این مرکز خرید در چهار طبقه طراحی و احداث شده است، شامل بسیاری از فروشگاه های متنوع می شود. این مجموعه در قالب یک طبقه همکف، یک طبقه منفیِ یک و دو طبقه اول و دوم بنا شده است.

مرکز خرید هیرکان گرگان

 

هرچند مهم ترین اجناس را می توان در همان طبقه هم کف خریداری نمود، با این حال بهتر است از بازدید از طبقات دیگر نیز غافل نشوید. با توجه به اینکه طبقه همکف و طبقه منفی یک مهم ترین بخش از این مرکز خرید را در بر می گیرند به ارائه توضیحاتی در خصوص آن ها می پردازیم.

طبقه همکف مرکز خرید هیرکان

اکثر مغازه های طبقه همکف به عرضه پوشاک اختصاص یافته است .عرضه پوشاک بچه گانه و زنانه نیز در زمره بیشترین فعالیت های این پاساژ قرار دارند. انواع لباس های مجلسی را می توانید در طبقه همکف مشاهده نموده و یک نمونه ایده آل را برای خود انتخاب کنید.در این طبقه بسیاری از وسایل مربوط به تزیینات داخلی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی نیز به چشم می خورد. انواع بشقاب ‌های لعابی رنگ شده، مجسمه ‌های آفریقایی و آسیایی و همچنین لوازم چوبی در فروشگاه های طبقه هم کف هیرکان مشاهده می شوند.این اجناس کوچک و بزرگ با رنگ های متنوع و طرح‌ های اصیل ایرانی و همچنین طرح‌ های وینتیج با رنگ‌ های ملایم و زیبا به شدت هیجان انگیز هستند.

فروشگاه سنگ های قیمتی

این فروشگاه نیز در طبقه هم کف قرار دارد و می توان از آن به عنوان خارق العاده ترین فروشگاه موجود در مرکز خرید هیرکان نام برد.شما می توانید برای خرید سنگ های قیمتی و یا حتی طرح آن ها با قیمت بسیار کمتر و طراحی مناسب به این فروشگاه مراجعه کرده و انواع سنگ ها را مشاهده نمایید و یک گزینه مناسب را جهت خرید انتخاب کنید.یک قطعه سنگ گرانبهای آمیتیست بزرگ با رنگ بنفش و یک قطعه سنگ سیترین با رنگ طلایی که از معادن کشور برزیل استخراج شده است در این مغازه خودنمایی می کند.
فیروزه‌ های بسیار زیبای شهر نیشابور نیز در این ویترن ها مشاهد می شوند. این سنگ ها به صورت تضمینی به فروش می رسند و چنانچه غیراصل بودن هر یک از آن‌ ها را اثبات کنید دو برابر مبلغ پرداختی را به شما بازمی گردانند. این عمل در راستای اعتماد سازی مشتریان صورت می گیرد.

مرکز خرید هیرکان گرگان

طبقه منفی یک

طبقه منفی یک نیز یکی از مسیرهای پرتردد در مرکز خرید هیرکان است که به طبقه شکم گردی معروف شده و از اوایل عصر تا اواخر شب بیشترین میزان فعالیت را دارد.فست فود این مرکز خرید به شما امکان سفارش انواع پیتزاها، اسنک و یا سیب زمینی سرخ شده با نوشیدنی های خنک را می دهد. از طرف دیگر فروشگاه هایی در راستای عرضه انواع شیرینی ایرانی و غیر ایرانی فعالیت می کنند.انواع شیرینی و خوراکی های خوشمزه در این طبقه به صورت سلف سرویس ارائه می شود. شما می توانید خوراکی مورد علاقه خود را انتخاب نموده و چند قدم آن طرف تر در یک کافه کوچک آن را همراه چای و یا قهوه میل کنید. ناگفته نماند این فروشگاه محل عرضه قهوه، چای و انواع پاستیل و خوراکی هایی است که همراه چای سرو می شوند.

برای خرید سوغات نیز بهتر است در همین طبقه به دنبال فروشگاه های عرضه کننده سوغات بومی گلستان و سایر نقاط ایران باشید. بله! درست متوجه شدید؛ غرفه ها و فروشگاه های مربوط به عرضه سوغات صرفا به فروش سوغات های شمال کشور اختصاص ندارند و شما می توانید سوغات سایر شهرها و شهرستان ها را نیز در این طبقه خریداری کنید.

اما در طبقه منفی یک مجتمع تجاری هیرکا،ن فروشگاه سوغات سفیر تنها فروشگاه اجناس جذاب خوشمزه نیست، یک فروشگاه دیگر با دکوراسیون آبی آسمانی با شیشه‌ هایی پر از انواع آبنبات، آدامس، پاستیل، و همچنین انواع دانه‌های قهوه نیز یکی دیگ ر از مغازه‌هایی است که برای طرفداران این نوع خوراکی‌ها می‌ تواند جذاب باشد.

کلاس‌ های آموزشی مرکز خرید هیرکان

اگر به کارهای هنری علاقه دارید و ساکن گرگان هستید، می توانید در کلاس های آموزشی این مجتمع شرکت کنید. اغلب کلاس های آموزش هیرکان در طبقه منفی یک قرار دارند، با این حال در طبقه همکف نیز می توان شاهد برگزاری کلاس های آموزشی جهت یادگیری معرق کاری بود.در هیرکان کلاس‌ های آموزشی دیگری در زمینه های مختلف همچون معماری، دکوراسیون داخلی و سایر زمینه ‌های هنر برگزار می‌ شود.

آموزشگاه هنرهای تجسمی با فضایی پر از انرژی مثبت در طبقه منفی یک قرار دارد. اگر به فعالیت های یاد شده علاقه ندارید می توانید در کلاس تریکو بافی شرکت کنید.این کلاس شرایط مناسبی را جهت فعالیت های اقتصادی در آینده ایجاد می کند. کلاس های مربوط به طراحی و دکوراسیون داخلی در زمره محبوب ترین کلاس های آموزشی قرار دارند که با آموزش علم فنگ‌ شویی، رنگ ‌شناسی و… همراه است.

مرکز خرید هیرکان گرگان

نحوه دسترسی به مرکز خرید هیرکان

آدرس: گرگان، خیابان پنج آذر، جنب کتابخانه مرکزی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *