جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مرکز خرید لاله تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ شهریور ۱۳۹۹

مرکز خرید لاله تهران یکی از بهترین پاساژهای پایتخت است . این مجموعه کوچک و دوست‌داشتنی، محیطی مناسب برای خرید، تفریح و سرگرمی خانواده‌ها ایجاد کرده است. قرار داشتن در مرکز شهر، تنوع محصولات، تعداد زیاد مغازه‌، کافه، رستوران، پارکینگ و خلاصه چندین امکانات رفاهی دیگر، این پاساژ را در میان مردم تهران معروف کرده است.

مرکز خرید لاله تهران مرکز خرید لاله تهران

مرکز خرید لاله در خیابان دکتر فاطمی، کمی جلوتر از چهارراه امیرآباد، ضلع‌شمالی پارک لاله و در نزدیکی هتل لاله واقع شده است. خیابان دکتر فاطمی یکی از خیابان‌های اصلی و بسیار شلوغ تهران است که از بزرگراه شهید چمران (پارک وی) آغاز شده و پس از یک مسیر طولانی به میدان فاطمی و کمی جلوتر از آن به خیابان ولیعصر پایین‌تر ازدوراهی یوسف آباد منتهی می‌شود.

قدمت این خیابان به گذشته‌های دور و به دهه ۳۰ خورشیدی می‌رسد که در آن زمان خیابان ایران نوین نامیده می‌شده است. بعد از انقلاب اسلامی این گذرگاه پرازدحام به دکتر فاطمی تغییر نام داد. ترافیک سنگین و نبود جای پارک ماشین‌ها از ویژگی‌های همیشگی این خیابان است که مشکلات زیادی را برای عبور و مرور شهروندان به دنبال داشته است.

مرکز خرید لاله تهران 2 مرکز خرید لاله تهران

خیابان و میدان دکتر فاطمی از معابر و گذرگاه‌های مرکزی و پرتردد پایتخت به شمار می‌آیند که به مانند خیابان‌های انقلاب و طالقانی، محل استقرار بسیاری از ادار‌ه‌ها و دستگاه‌های دولتی، مراکز اداری، دفاتر شرکت‌های خصوصی و نهادهای حاکمیتی است. همین امر موجب شده که شمار خودروهای عبوری و جمعیت فراوان برای انجام کارهای اداری در این منطقه به طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یابد. شاید مراجعات زیاد شهروندان به این نقطه از شهر یکی از دلایل ساخت و فعالیت مجتمع‌های تجاری باشد.

به هرحال اینجا یک خیابان کارمندی است و کارکنان اداره‌ها بخش عمده‌ای از ساکنان ساختمان‌های دوطرف خیابان را تشکیل می‌دهند. وزارت کشور، پارک لاله، سازمان بازنشستگی کشوری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، بیمه ایران، هتل لاله، اداره تامین اجتماعی، سازمان شیلات، شرکت صنعتی گل گهر، سازمان آب، دفتر و فروشگاه زنجیره‌ای سپه، موزه ملی فرش، سالن آمفی تئاتر پارک لاله، مرکز آمار ایران، اداره کل بیمه خدمات درمانی تهران، سفارت پاکستان، سازمان طرح و کنترل ترافیک تهران، کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، تشکیلات و ساختمان‌های نیروی زمینی ارتش، بیمارستان‌های ۵۰۱ (امام رضا) و سجاد و تعداد زیادی از دفاتر کوچک و بزرگ شرکت‌های خصوصی در همسایگی هم روزگار را سپری می‌کنند.

قیمت‌های پاساژ هم که مناسب هستند و این موضوع، محبوبیت این مجموعه را بیشتر کرده است. پارک شهر تهران می‌توان گفت پاساژ لاله تقریبا قدیمی است؛ ولی این موضوع باعث نمی‌شود رفت و آمد به این پاساژ کم شود. بر عکس با گذشت زمان، افراد بیشتری با آن آشنا می‌شوند. تزئینات مرکز خرید لاله و برنامه‌های متنوعی که برای عید نوروز و روزهای تعطیل دارد، این مجموعه را جذاب کرده است.

مرکز خرید لاله تهران 3 مرکز خرید لاله تهران
به‌ظاهر کاسبی در اینجا خوب است و کسی خیلی ناراضی نیست. البته رکود کاسبی دامن این مجتمع را هم گرفته ولی اکثریت مغازه‌دارها ابراز رضایت دارند. آقای شیرازی مدیر مرکز می‌گوید: چون اینجا به یک بازار محلی تبدیل شده نسبتا اوضاع بهتری نسبت به جاهای دیگر همین محدوده دارد. ما این مجتمع را محدود به صنف خاصی نکرده‌ایم. دایره حضور را باز گذاشته‌ایم تا صنوف مختلف وارد شوند و فعالیت کنند.اینجا همه چیز متعلق به مشتری است تا خبری از مردم نباشد پاساژ به چه دردی می‌خورد؟ مردم دوست دارند تا در یک محیط مناسب و آرام خرید کنند، گشت بزنند، قیمت بگیرند و ویترین مغازه‌ها را ورنداز کنند. باید به مردم احترام گذاشت تا از مجموعه استقبال کنند. وقتی ما جشن و مراسمی برگزار می‌کنیم، مردم خوشحال هستند و مرتب از ما تقدیر و تشکر می‌کنند.

همین باعث شده تا مردم بیشتر مایحتاج خودشان را با یکی دوبار مراجعه پیدا و خریداری کنند. قیمت‌ها هم که مناسب است و خریداران از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند. کیفیت و مرغوبیت اجناس عرضه شده خیلی خوب است و تا حالا ناراضی نداشته‌ایم. اگر چنین موردی پیدا شود خودم شخصا رسیدگی و در صورت لزوم برخورد می‌کنم.

سعی کنید حتما از این پاساژ و مغازه‌های آن دیدن کنید. مطمئنا خرید موفق و راضی‌کننده‌ای خواهید داشت. نزدیک بودن به پارک لاله نیز باعث شده است خانواده‌ها از این مجموعه با رضایت بیشتری خرید کنند. روبه‌روی پاساژ هم زمین بازی برای کودکان وجود دارد. مغازه های پاساژ لاله پاساژ لاله تنها یک طبقه دارد. اما در همین طبقه انواع و اقسم اجناس دیده می‌شود.

مرکز خرید لاله درست بر خیابان واقع شده و درست روبه‌روی ضلع شمالی پارک لاله قرار دارد. این پاساژ دو ورودی دارد که جلوی ورودی‌ها محوطه‌ای باز قرار دارد که از آن به‌عنوان استیج برای مراسم‌ها استفاده می‌شود.

پشت این محوطه که با شیشه‌های الکترونیکی جدا شده محیط اصلی داخلی مجتمع شروع می‌شود. در فضای ورودی چند غرفه باز هستند که بستنی، آبمیوه و تنقلات گرم مثل اسنک و پیتزای یک نفره می‌فروشند. از این غرفه‌ها داخل پاساژ هم وجود دارد که اجناس مختلفی مثل، بدلیجات، ظروف و لیوان‌های سرامیکی طرح دار، انواع ساعت، صنایع دستی، عطر و ادکلن و اسباب بازی می‌فروشند.

داشتن ۱۰۰ مغازه مختلف در این مرکز خرید که بیشتر اقلام مورد نیاز خانواده را ارائه می‌دهند. انواع محصولات مانند خوراک، پوشاک، طلا و جواهر، ساعت، وسایل تزئینی، ظروف نقره، لوازم خانگی، کالای لوکس، لوازم قنادی، لباس کودک، اسباب‌بازی‌، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن و … در این مجموعه پیدا می‌شود.

می‌توانید از صرافی مرکز خرید لاله نیز استفاده کنید. یکی از نکات مثبت مرکز خرید لاله قیمت‌های مناسب اجناس آن است. این مورد باعث شده است مردم از دور و بر تهران برای خرید به این پاساژ بیایند. حتی در برخی مواقع، تخفیف‌های خاص هم برای فروش بیشتر اعمال می‌شود. جالب است بدانید که این پاساژ مشتری خارجی هم دارد. این افراد از هتل لاله برای خرید به این مجموعه می‌آیند.

به طوری که خیلی از افراد منتظر برگزاری جشن‌های پاساژ هستند تا در آن‌ها شرکت کنند. تزئینات جالب و رنگارنگ پاساژ لاله، هر فردی را برای بازگشت دوباره ترغیب می‌کند. سرویس بهداشتی مناسب، سیستم تهویه، سوپر مارکت، خیاطی و … نیز سایر امکانات این مجموعه است. این مرکز خرید در امور خیریه هم شرکت می‌کند و همکاری مداومی با این موسسات دارد. کافی‌شاپ و رستوران کافی‌شاپ، رستوران، بوفه فروش بستنی و آبمیوه در مرکز خرید لاله وجود دارد. اگر از گشت و گذار در این مرکز خرید خسته شدید، از این قسمت‌ها برای خرید خوراکی و استراحت استفاده کنید.

مرکز خرید لاله تهران 4 مرکز خرید لاله تهران

ساعت کاری مرکز خرید لاله ساعت کار پاساژ هر روز از ساعت ۱۰ الی ۲۲ می‌باشد. مرکز خرید در روزهای تعطیل از ۱۶ الی ۲۲ باز است. این مجموعه حتی در روز ۱۳ فروردین هم باز می‌باشد. تنها در روزهای ۲۱ رمضان و روز عاشورا تعطیل است.

یکی دیگر از مواردی که امتیاز مثبت برای این مرکز به حساب می‌آید، داشتن پارکینگ اختصاصی است. شیرازی در این باره توضیح می‌دهد: تا ۸۰ درصد جذابیت و اقبال اینجا به خاطر بودن پارک و داشتن پارکینگ است. خیلی از مراکز خرید یا پارکینگ ندارند یا آنها را فروخته‌اند و جایی برای خودروهای مشتریان نگذاشته‌اند.

تمام اینها نمره منفی محسوب می‌شود. مرکز خرید لاله که به‌صورت طبقاتی است، گنجایش ۶۸۰ دستگاه ماشین را دارد
پارکینگ پاساژ خوشبختانه در این مرکز ۳ طبقه پارکینگ با ۶۸۰ واحد اختصاصی وجود دارد. این موضوع کار بازدیدکنندگان را راحت می‌کند. از آنجایی که جای پارک ماشین در خیابان فاطمی پیدا نمی‌شود، بهترین راه، استفاده از پارکینگ مرکز خرید لاله است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید لاله

این مرکز خرید درست روبروی بوستان لاله در خیابان فاطمی هست و برای رسیدن به این منطقه می‌تونیم هم از اتوبان چمران وارد خیابان فاطمی بشیم و هم از سمت ولیعصر به سمت میدان فاطمی و بعد از آن به ادامه خیابان فاطمی و مقصد مرکز خرید لاله برسیم.اما اگر از سمت شرق به غرب یعنی از میدان فاطمی می‌رویم، بعد از هتل لاله و خیابان حجاب تابلوی بزرگ مرکز خرید لاله دیده میشه، اما اگر از سمت غرب وارد خیابان فاطمی شدیم، بعد از فروشگاه سپه نیز باید به سمت این مرکز خرید دور بزنیم و وارد پارکینگ سه طبقه‌اش بشیم.

 

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد