رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مهر ۱۳۹۸

مرکز خرید شمیران سنتر

اشتراک گذاری

مرکز تجاری شمیران مجتمعی فاخر و باشکوه وبرخوردار از زیرساختهای اساسی در تهران بزرگراه ارتش و بالاترین منطقه شمیرانات در زمینی به وسعت ۳۲۰۰۰ متر مربع بنا احداث شده است . این مجتمع نمونه ای خاص از ساختمان هایی است که با طراحی منحصربفرد چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند ، همچنین با دارا بودن معماری ایرانی مدرن میتواند ارتباط بصری پویایی را با محیط خارج و داخل فراهم کند و تعادل همگون و زیبایی از تلفیق معماری ایرانی و مدرن امروزی را جلوه گر باشد . این مرکز با اتکا به موقعیت زمین و دسترسی های اطراف ، خود را به عنوان پروژه ای شاخص در فضای شهری آینده تهران معرفی می کند. پروژه مرکز تجارت شمیران با بالاترین کیفیت و با رعایت آخرین استانداردهای الزام آور ساخته می شود و رعایت اصول برتر مهندسی ساخت را در کانون توجه خود قرارداده است.

شمیران سنتر با هدف ایجاد مجتمعی ایده‌آل به منظور استقرار دفاتر کار مدیران و مکانی مناسب برای خرید کالا و گذران اوقات فراغت مطابق با استانداردهای بین‌المللی مراکز تجاری و بازرگانی در شمال تهران احداث شده است. مجتمع تجاری‌ اداری شمیران سنتر در بهترین منطقه تهران یعنی منطقه یک واقع شده است و این موضوع آن را از پروژه‌های دیگر متمایز می‌کند. همجواری با اتوبان ارتش و امام علی، دسترسی آسان و مناسبی را برای این پروژه فراهم کرده است. از طرفی دفاتر کار اغلب افراد ساکن در منطقه یک در مناطق مرکزی تهران قرار دارد .طراحی و اجرای سازه مرکز تجارت شمیران منطبق برآخرین ورژن آئین نامه ۲۸۰۰ زلزله وزارت مسکن و شهرسازی، صورت گرفته است که این امر پروژه را به لحاظ ایمنی و استحکام در برابر عوامل طبیعی، به پروژه ای ممتاز تبدیل نموده است.

مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر در تلاش است تا با توجه به نیازهای بازار هدف خود، مجموعه­ای کامل و متنوع از کالاها و خدمات ارائه نماید، و با چینش مناسب آنها، امکان خرید آسان را برای مشتریان خود فراهم آورد.استقراردفاتر کار شرکتها و موسسات تجاری و بازرگانی داخلی وخارجی معتبر دربخش اداری و همچنین مرکز خرید زیبا و کم نظیر دربخش تجاری در ۲۰ طبقه سبب تمایز این مجتمع خرید با سایرین شده است که بخشهای اصلی و کاربری های کلی آن عبارتند از :

۸ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ باب مجهز به پیشرفته ترین سیستم ایمنی و کنترل ورود خروج ، جانمایی ، فراخوان و رزرو هوشمند.
۸ طبقه باکاربری اداری دارای ۱۳۰ واحد با مساحت های متنوع و امکان تجمیع و تفکیک واحدها متکی به پیشرفته ترین زیرساخت ها و تجهیزات فناوری اطلاعات و تشریفات و خدمات هتلینگ درحد هتل پنج ستاره.
۳ طبقه تجاری با مساحت های متنوع و امکان تجمیع و تفکیک واحدها هم درمساحت و هم درارتفاع با برخورداری از مزیت های متعدد ازجمله دارای : دو طبقه همکف ، ورودی های مجلل از سه گذرپیرامونی ، فودکورت و تالارهای چندمنظوره .

مرکز خرید شمیران سنتر


واحد های اداری

بخش اداری شمیران سنتر با مساحت تقریبی ۷۰۰۰ متر مربع دارای ۸۰ واحد اداری است که در مساحت های ۶۰ تا ۱۶۰ متر مربع، طبقات پنجم تا نهم را در بر می گیرند.
برای این بخش نیز ۲ ورودی مستقل و شاخص در خیابان نخل به عنوان رسپشن و لابی اولیه دفاتر اداری طراحی شده است.
وجود ۶ دستگاه آسانسور مجهز به سیستم DSC (هوشمند) و با سرعت بالا جهت خدمات دهی اختصاصی تر و سریع تر مابین طبقات در کنار دو راه پله، ارتباط عمومی از پارکینگ تا طبقات VIP و طبقات اداری را تأمین می کند. طبقات ۵ تا ۹ به صورت تیپ، در هر طبقه شامل ۱۶ واحد اداری می باشد.

هایپر مارکت
هایپر مارکت اختصاصی برج در طبقه منفی یک با بهترین امکان دسترسی به پارکینگ و خدمات حمل و نقل، فضایی با وسعت ۱۰۰۰ متر مربع، جهت تأمین نیازهای روزانه مراجعین به برج، را به خود تخصیص داده است.
ارائه خدمات عمومی در این بــــرج به گونه ای صورت می گیرد که مالکان و مراجعین واحدهای تجاری، ضمن داشتن احساس آرامش خاطر، از نهایت صرفه جویی ممکن در زمان به سبب دریافت خدمات کامل و در دسترس برج در این زمینه، بهره مند شوند .

فودکورت

فودکورت شمیران سنتر در محدوده اقدسیه تهران در مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر واقع شده است. یک مجموعه غذایی شیک، دنج و با تنوع غذایی و کیفیت بالا راه اندازی شده است. چشم انداز ۳۶۰ درجه این فودکورت آن را به یکی از برترین فودکورت های شهر تهران تبدیل کرده است.
فودکورت شمیران سنتر در فضایی فلت با بیش از ۱۴۰۰ متر مربع مساحت و ظرفیت بیش از ۴۰۰ نفر پذیرای تمامی بازدیدکنندگان می باشد. در فودکورت شمیران سنتر همه نوع غذای ایرانی، ایتالیایی، ترکی، سوخاری، برگر و هم چنین کافی شاپ وجود دارد. از برندهای برتر غذایی حاضر در فودکورت شمیران سنتر میتوان از ماهورا، موکو، شمیران ۵۳، چیترچیکن، رومانا و کافه ویونا نام برد.
فودکورت شمیران سنتر همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۳ و در ماه مبارک رمضان از اذان مغرب تا ۱ بامداد آماده خدمت رسانی می باشد.

مرکز خرید شمیران سنتر  مرکز خرید شمیران سنتر

شهربازی هپی سیتی
در زندگی شهرنشینی حضور در یک مجتمع چند منظوره به همراه خــانواده یکی از پر طرفدارترین پیشنهادها و گزینه های پیش روست.
وجود شهربازی در یک مرکز تجاری علاوه بر آنکه کمک به افزایش مراجعه آن می کند، می تواند بستری را فراهم نماید تا هر یک از اعضای خانواده بدون نگرانی و درکمال آرامش مایحتاج خود را تأمین نمایند و در کنار هم از یک روز پر نشاط و به یاد ماندنی لذت ببرند.
شهربازی”شمیران سنتر” با ۱۴۰۰ مترمربع مساحت در طبقه چهارم و فلت دوم مجموعه واقع شده است.

پردیس سینمایی شمیران سنتر
وجود مکانی برای بازیابی و استراحت فکری، از جمله اقتضائات یک فضای اداری و کاری پویا به شمار می رود. در این راستا ایجاد شرایطی برای استراحت جسمی و دمیده شدن فضای تازه فکری در زندگی پرمشغله امروزی، با امکان تفریح خانوادگی، موجبات طراحی بخش سرگرمی شمیران سنتر را فراهم کرد.
موقعیت جغرافیایی پردیس سینمایی شمیران سنتر و همجواری آن با سایر مجتمع های مسکونی و مراکز تفریحی ورزشی و همچنین بالا بودن ظرفیت تجاری منطقه سبب شد تا راه اندازی یک مجموعه سینمای مدرن خانوادگی در این مجتمع به عنوان نقطه عطفی در ارتقاء فرهنگی و اجتماعی شهر مطرح باشد.
این مجموعه سینمایی که در طبقه ششم برج جانمایی شده، در یک سالن با ظرفیت ۲۰۰ نفر و ۴ سالن با ظرفیت ۷۰ نفری، ظرفیتی برابر با ۴۸۰ نفر را در هر اکران در فضای سرپوشیده و نیمه باز پوشش می دهد.
امکاناتی همچون سیستم صوتی دالبی، فضاسازی زیبا و مدرن، نزدیک بودن به مجموعه غذای فودکورت و همچنین برخورداری از فضای کافی شاپ موجب می شود تماشای فیلم به تجربه ای مفرح و لذت بخش در این مجموعه تبدیل شود.

مجتمع شمیران سنتر به پیشرفته ترین سیستم مدیریت پارکینگ (PMS) مجهز است .
در این سیستم پارکینگ هوشمند، ورود و خروج خودروها به پارکینگ تسهیل شده و بدون نیاز به اپراتور انجام می شود. راننده قبل از رسیدن به در خروج، می بایست هزینه پارکینگ را به صورت نقد یا با استفاده از کارت های بانکی انجام دهد و سپس مجوز خروج خودرو توسط سیستم مدیریت پرداخت پارکینگی، صادر می شود. به دلیل معماری خاص این پارکینگ، از سیستم هدایت پارکینگی (PGS) استفاده نشده است. همچنین برای تسهیل ورود و خروج پرسنل مجتمع، از سیستم کنترل دسترسی مبتنی بر کارت RFID استفاده می شود. از مهم ترین مزایای این سیستم مدیریت پارکینگ، جلوگیری از سوء استفاده مالی در دریافت پول اضافی به علت تمام مکانیزه بودن آن و کاهش بسزای ترافیک در درب های ورودی و خروجی است.
از دیگر مزایای این سیستم مدیریت پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد : کاهش هزینه های بهره برداری , تعرف های متغیر و منعطف , ایجاد کمپین های تبلیغاتی , محاسبه ظرفیت , مشاهده ظرفیت و رزرو آنلاین , ارتباط صوتی با اپراتور , ادغام با CCTV , ادغام با پلاک خوان , گزارش های کاربردی و دقیق , توسعه در آینده، پرداخت موبایلی , کاهش نیاز به پشتیبانی با توجه به MTBF بالا .

آدرس : تهران، بزرگراه ارتش غرب، بعد از خیابان بهاران

مرکز خرید شمیران سنتر  مرکز خرید شمیران سنتر
مرکز خرید شمیران سنتر  مرکز خرید شمیران سنتر
مرکز خرید شمیران سنتر  مرکز خرید شمیران سنتر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *