رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ خرداد ۱۳۹۹

مراکز آموزش خلبانی در ایران

اشتراک گذاری

مرکز آموزش خلبانی در ایران که در مدرسه خلبانی ایران واقع شده است و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد .خلبانی یکی از جذاب‌ترین مشاغلی است که دستیابی به آن نیازمند برخورداری از شرایط خاص و گذراندن دوره‌های اختصاصی است.خلبان در طول پرواز خود مسئولیت جان صدها مسافر را بر دوش دارد. داشتن توانایی مدیریت بحران و حفظ قوه تعقل و تفکر و خونسردی حتی تا دم مرگ توانایی‌هایی است که یک خلبان به آن نیاز دارد.

مراکز آموزش خلبانی در ایران

گرفتن بهترین تصمیم در کوتاه‌ترین زمان با حفظ خونسردی، همان مدیریت عالی بحران است. از همین رو شاید خلبانی یکی از حرفه هایی باشد که برای ورود افراد به آن باید دقت نظر بالایی داشت و همین سبب می شود که شرایط برای ورود افراد علاقه مند به این حرفه سخت تر شود و خلبانی و پرواز به یکی از آرزوی ها و حرفه های دست نیافتنی تبدیل شود.
اگر علاقه مند به پرواز هستید، این مرکز می تواند آرزوی شما را برآورده کند. یکی از بهترین مراکز آموزش خلبانی در ایران است که به شما پرواز با انواع هواپیماها را بسته به انتخاب و توانایی شما بهتان آموزش می دهد. از هواپیماهای سبک، پاراگلایدر یا … را در این مرکز می توانید برانید. آموزش دوره خلبانی شخصی، آموزش دوره خلبانی تجاری و خلبانی هواپیماهای فوق سبک از جمله رشته هایی هواپیمایی است که در این مرکز می توانید مدرک بین المللی آن را دریافت کنید. مرکز آموزش خلبانی ایران در فرودگاه قزوین قرار دارد.

مرکز آموزش خلبانی آرتاکیش

یکی از بزرگترین مدارس خلبانی در خاورمیانه می باشد و یکی از پر سابقه ترین و قدیمی ترین مدارس خلبانی در ایران است.بنیانگذار این مدرسه مرحوم ( سرتیپ خلبان مهدی دادپی ) میباشد که از بازنشستگان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بوده که در سانحه هوایی اخیر شرکت هواپیمایی آریا در مشهد برای همیشه از میان ما رفت. این مرکز در سال ۱۳۸۱ از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز خود را دریافت نمود و با ۶ فروند هواپیما، دوره های آموزشی خود را شروع کرد. در این مرکز می توانید برای ۴ دوره خلبانی گواهینامه شخصی PPL، گواهینامه بازرگانی CPL، گواهینامه پرواز با دستگاه IR Modular گواهینامه استاد خلبانی ثبت نام کنی
لازم به ذکر است که این مدرسه زیر نظر بنیاد خیریه ابوفاضل و وابسته به شرکت هواپیمایی آریا میباشد.

مرکز ایران هما

مرکز آموزش هما، یکی از زیر مجموعه های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که مسئولیت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان هواپیمایی را در بخش های خلبانی و مهمانداری به عهده دارد.
در مرکز آموزش های هوانوردی هما، همچنین دوره های دیگری در حوزه های خدمات پرواز و خدمات فرودگاهی، خدمات بار، مهندسی و تعمیرات و خدات ایمنی و بازرگانی، برگزار می شود. مرکز آموزش عملیات پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پی کسب مجوز ATO (Authorized Training Organization) از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به برگزاری دوره های جدید آموزشی نمود.

مرکز معراج

مرکز آموزش هوانوردی معراج یک موسسه کاملاً خصوصی است که در سال ۱۳۸۴ با سرمایه گذاری یکی از خیرین و معتمدین کشور و با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری ایران با هدف آموزش دانشجویان خلبانی و مهمانداری براساس استاندارهای سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ICAO) و سازمان هواپیمایی کشوری ایران در دوره های خلبانی PPL CPL و Instructor Rating به جهت تربیت کادر خلبانی و مهمانداری مورد نیاز صنعت حمل و نقل هوایی تاسیس گردید.
سایت خلبان پارسی
این سایت توسط گروهی از دانش آموختگان خلبانی در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و هم اکنون از مراکز آموزش خلبانی در ایران است که به صورت آنلاین به آموزش رشته های هوانوردی می پردازد. در این سایت می توانید از اخبار صنعت هوایی نیز مطلع شوید.

این مرکز دارای بهترین کادر آموزش خلبانی و مهمانداری، امکانات منحصر به فرد کمک آموزشی، سیمولاتور، Work Shop Mock Up و هواپیماهای مجهز به سیستم های ناوبری مدرن می باشد.

           
 

نظر کاربران :

  • طاهریان

    من برای اموزش دوره خلبانی تو شرکت پرسان ثبت نام کردم و خیلی راضی بودم از اساتیدش

    ۹ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *