رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ اسفند ۱۳۹۷

مدرسه یخ نوردی میگون

لینک این مطلب کپی شد!

مدرسه یخ نوردی میگون واقع در منطقه رودبار قصران – کیلومتر ۵ میگون ،شمشک ،در ابتدای دره هملون واقع شده است و به یکی از مراکز عمده آموزش یخ نوردی در منطقه تبدیل شده است.یخنوردی یکی از رشته های بسیار پرهیجان و نشاط آور ورزشی است که امروزه بسیاری از کوهنوردان بویژه جوانان ونوجوانان گرایش زیادی به ان دارند. وجود منطقه ای با امکانات لازم جهت آموزش و پرداختن به این رشته از نیازهای اساسی منطقه شمیرانات وحتی استان تهران بوده است.

این مجموعه در سال ۱۳۸۸ برای فعالیت های یخ نوردی و صعود از دیواره های یخی جهت علاقمندان آماده بکار شد است. این مجموعه پس از بازگشایی مجدد، از روز پنجشنبه تاریخ ۵ دی ماه ۱۳۹۲ آماده ارئه خدمات به ورزشکاران گرامی شده است.از ویژگیهای بارز و ارزشمند این مدرسه فاصله بسیار کم آن با جاده (۵۰ متر) نزدیکی به شهر تهران (۵۰ دقیقه) و وجود یخ و برف ضخیم و مناسب از ۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین ماه است .
پیست شب مدرسه یخ نوردی میگون در روزهای پنجشنبه شبها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ شب دایر می باشد .
شما هم میتوانید یخنوردی را در مدرسه یخنوردی میگون و زیر نظر مربیان مجرب این رشته بیاموزید و در این محیط زیبا و طبیعت بکر به این ورزش پر نشاط بپردازید و از هوای پاک کوهستان لذت ببرید.
ورزشکاران محترم می توانند همه روزه (رورهای غیر تعطیل و تعطیل) و همینطور شب های تعطیلی از امکانات مدرسه یخنوردی میگون استفاده نمایند.خوشبختانه تاسیس این مکان ورزشی با استقبال گسترده یخنوردان حرفه ای و مبتدی از سطح کشور روبرو گردید و تاکنون افراد زیادی کلاسهای آموزش یخنوردی را در ان فرا گرفته اند و یا به تمرین و صعود از یخهای بلوری این مکان پرداخته اند.

آدرس : رودبار قصران – کیلومتر ۵ میگون شمشک – ابتدای دره هملون

مدرسه یخ نوردی میگون مدرسه یخ نوردی میگون
مدرسه یخ نوردی میگون مدرسه یخ نوردی میگون

منبع : بزنیم بیرون

           
 

نظر کاربران :

  • مهدیه حسین علی بیگی

    ما چطور میتونیم ارتباط داشته باشیم با مجموعه مدرسه یخ نوردی برای شروع کلاس ها

    ۲۲ مرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *