جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری نیکا مال کرج

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ تیر ۱۳۹۷

مجتمع تجاری نیکامال در گوهردشت کرج، ۳۰ام شهریورماه ۱۳۹۵ افتتاح شد. این مجتمع تجاری در بلوار گوهردشت کرج یعنی در ضلع جنوبی میدان اول گوهردشت قرار گرفته است.

مجتمع تجاری نیکامال دارای ۲۴ طبقه شامل طبقات تجاری، اداری و پارکینگ است. از ویژگی‌های طراحی معماری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بلندترین برج استان البرز
طراحی معماری زیبا و منحصر به فرد
نمای کرتین وال و سرامیک
پلان های انعطاف پذیر تجاری و اداری
دسترسی مجزاء و اختصاصی واحدهای اداری
و…

مرکز تجاری اداری نیکامال در ضلع جنوبی فلکه اول گوهردشت کرج قرار گرفته است. این منطقه به عنوان یکی از بهترین مناطق تجاری کرج می باشد و به جرات می توان آن را قلب تجاری کرج نامید.
مجتمع تجاری اداری نیکامال در زمینی به مساحت ۲۰۸۲ متر مربع و در ۲۴ طبقه با اسکلت فلزی بنا شده است که شامل هفت طبقه پارکینگ از طبقه ۳- تا ۹- ، پنج طبقه تجاری ، یک طبقه هایپرمارکت ، یک طبقه فودکورت و ده طبقه اداری میباشد.
مجتمع نیکامال مجهز به موتورخانه هوشمند، اینترنت مرکزی، دوربین مداربسته، برق اضطراری، سیستم برق گیر و ارتینگ، سیستم های برودتی و حرارتی پیشرفته چیلر و فن کوئل، سیستم اعلام حریق دیجیتال، سیستم اطفای حریق خودکار، آسانسور و پله برقی متعدد و مدرن جهت دسترسی آسان به طبقات و نیز مجهز به پد هلی کوپتر می باشد.
مرکز خرید نیکامال که شامل بخش تجاری این مجتمع می باشد، شامل پنج طبقه تجاری فروشگاهی ( طبقات ۲- ، همکف ، اول، دوم و سوم)، یک طبقه جهت استقرار هایپرمارکت (طبقه ۱-) و یک طبقه جهت استقرار یک مجموعه غذایی فودکورت (طبقه چهارم) است.
دسترسی به تمامی طبقات تجاری نیکامال با چهار دستگاه آسانسور مستقل و پله های برقی و پله های اضطراری فراهم شده است. واحدهای تجاری طبقات مختلف دارای تنوع متراژ بوده و مجهز به سیستم های مدرن تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی می باشند.
مشخصات و اطلاعات تماس

تعداد واحدهای تجاری ۱۶۰
تعداد طبقات تجاری ۶
تلفن ۰۲۶۳۴۴۹۳۲۷۳
امکانات رفاهی مجتمع

پارکینگ دارد هفت طبقه : طبقات ۹- تا ۳- ؛ ظرفیت ۴۸۰ خودرو
آسانسور دارد چهار دستگاه آسانسور مستقل
پله برقی دارد
رستوران دارد یک طبقه فودکرت با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع دارای ۱۱ واحد تجاری
کافی شاپ دارد در طبقات تجاری
سوپرمارکت دارد
سرویس بهداشتی دارد در طبقات همکف تا چهارم
نمازخانه دارد
لابی دارد

مجتمع تجاری نیکا مال 1 مجتمع تجاری نیکا مال کرج

نیکا مال مجتمع تجاری نیکا مال کرج

نیکامال 1 مجتمع تجاری نیکا مال کرج

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 8 میانگین: 4.4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • شادی محسنی

    سلام ، من نظر خودم رو نوشتم ولی متنم پاک شد بنابراین منتظر اقدامی قانونی باشید . منتظر باشین ایندفعه باید جواب پلیس و قانون رو بدین .

    ۲۴ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • نیلوفر ملکی

    با سلام من از موقعی که مجتمع باز شده بارها به این مرکز خرید رفتم و خرید کردم‌امروز متاسفانه پرسنل شما برخورد فوق العاده بی ادبانه با من داشتم نگهبان جلو در سرعت در ورودی بسیار بالا بود و اون تقصیر را به گردن دختر من انداخته بسیار بسیار بی ادب بودن

    ۱۵ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • انیتا منصوری

      اون یوسفی بوده همیشه به همه گیر میده از حجاب گرفته تاااا اروم راه رفتن و وایسادن وسط مجتمع! خلاصه که اون اقای یوسفی عادتشه به همه گیر بده?

      ۲۲ آبان, ۱۳۹۹

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *