جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع اریکه ملل قم

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ دی ۱۳۹۸

مجتمع تجاری اریکه ملل یکی از مراکز خرید مدرن و جدید در شهر زیارتی قم می باشد .علاوه بر خرید کردن می توانید از امکانات این مجموعه برای گذراندن یک روز عالی استفاده کنید . مرکز تفریحی، فرهنگی و تجاری اریکه ملل قم با بروزترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای خریدی آسان و امن در خدمت شهروندان قرار گرفته است. این مجموعه با زیربنای ۳۰۰۰۰ هزار مترمربع توسط شرکت سروش ایلیا در ۶ طبقه احداث شد.

مجتمع اریکه ملل قم مجتمع اریکه ملل قم

مرکز خرید اریکه ملل قم در دسته ی مراکز خرید بروز و مدرن قرار دارد که از نظر ظاهری با بافت شهری همخوانی ندارد امّا به نوبه خود می توان این مجموعه را یکی از بهترین بازارهای شهر قم دانست. نمای این مجموعه متشکل از سنگ، آلکوبان، شیشه و چوب می باشد که زیبایی ظاهری آن را دو برابر کرده است. حجم شکسته و پلکانی مجموعه از ابتدای ورود حس محصوریت را القا می کند. راسته مغازه های تجاری زیر مجموعه در حاشیه خیابان نقطه ی قوتی برای کل مرکز خرید اریکه ملل می باشد.

مجتمع اریکه ملل قم1 مجتمع اریکه ملل قم

در بخش تجاری بیشتر واحدهای تجاری پیش فروش شده و درصدی از واحدها مستقر شده اند. این مجموعه به علّت قرارگیری در خیابان سالاریه که جزو خیابان های بالای شهر قم می باشد دارای مغازه هایی با اجناس لوکس است که عموم خرید مردم برای محصولاتی با کیفیت و ماندگار می باشد. برای خریدهای جزئی و کم اهمیت بهتر است از این مجموعه خرید نکنید امّا اگر کیفیت محصول خریداری شده برایتان مهم بوده خیالتان از خرید در این مجموعه راحت باشد.

مجتمع اریکه ملل قم2 مجتمع اریکه ملل قم

در بخش رفاهی پاساژ اریکه ملل قم وجود سینما، کافی شاپ، فودکورت، رستوران ترکی، سیستم گرمایش و سرمایش، پله برقی و آسانسور، پارکینگ و … موجب آسایش و راحتی خریداران گشته است. سینمای اریکه ملل قم با دو سالن به ظرفیت های ۱۱۰ و ۲۰۰ نفر یکی از محبوب ترین سینماهای شهر است.

آدرس :قم،سالاریه،بلوار محمد امین،خ. سالاریه

مجتمع اریکه ملل قم3 مجتمع اریکه ملل قم

مجتمع اریکه ملل قم4 مجتمع اریکه ملل قم

مجتمع اریکه ملل قم5 مجتمع اریکه ملل قم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *