رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ دی ۱۳۹۸

لؤلؤ سنتر قشم

اشتراک گذاری

لؤلؤ سنتر قشم یکی از نقاط شاخص برای خریدی ارزان و به صرفه می باشد ،در این مرکز خرید میتوانید انواع لوازم تخصصی کامپیوتر،پوشاک،اسباب بازی و … را در هر طبقه مجزا پیدا و خریدا کنید.مرکز خرید لؤلؤ سنتر دارای ۳ طبقه تجاری و ۱ طبقه اداری میباشد و شناخته شده ترین مرکز خرید کامپیوتر در قشم در همین پاساز است،در طبقه همکف محصولاتی با برند های معتبر داخلی و مارک های روز دنیا قرار دارد.در طبقه دوم به صورت مجزا و اختصاصی انواع پوشاک عرضه میشود که شامل پوشاک مخصوص بانوان،پوشاک مخصوص آقایان و لباس مخصوص کودکان و نوجوان میباشد.لولو سنتر قشم محصولات را به صورت عمده ای نیز میفروشد که قیمت های بسیاری مناسبی دارند.

لؤلؤ سنتر قشم لؤلؤ سنتر قشم

مجتمع تجاری لؤلؤ قشم در طبقه دوم خود به صورت اختصاصای انواع پوشاک را عرضه می کند و به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. انواع پوشاک این فروشگاه شامل پوشاک بانوان (شال، روسری، مانتو، پالتو، انواع شلوار و ساپورت، دامن، لباس راحتی و …)، پوشاک آقایان ( کت و شلوار، انواع تیشرت و پیراهن، پلیور، پالتو، لباس راحتی و …)، لباس کودک و نوجوان می می باشد.

لؤلؤ سنتر قشم به دلیل فروش عمده محصولات برای افرادی که بدنبال خرید محصولات و کالاها در مقیاس کلان هستند، مرکز بسیار مناسب و کاربردی محسوب می شود.فروشگاه لولو سنتر قشم طبقه زیرین خود را به فروش لوازم و محصولات تزئینی و دکوری اختصاص داده است، انواع گل و گلدان های مصنوعی و دکوری در این قسمت یافت می شود. یکی از منابع فروش گلدان های لوکس تزئینی می باشد که همه نوع گیاه و گل مصنوعی را داراست.

لؤلؤ سنتر قشم لؤلؤ سنتر قشم

آدرس : جزیره قشم، بلوار امام قلی خان، مجتمع مرجان، فروشگاه لؤلؤ سنتر

لؤلؤ سنتر قشم لؤلؤ سنتر قشم

لؤلؤ سنتر قشم لؤلؤ سنتر قشم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *