رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

لؤلؤ سنتر قشم

تاریخ بروزرسانی :
۲ دی ۱۳۹۸

لؤلؤ سنتر قشم یکی از نقاط شاخص برای خریدی ارزان و به صرفه می باشد ،در این مرکز خرید میتوانید انواع لوازم تخصصی کامپیوتر،پوشاک،اسباب بازی و … را در هر طبقه مجزا پیدا و خریدا کنید.مرکز خرید لؤلؤ سنتر دارای ۳ طبقه تجاری و ۱ طبقه اداری میباشد و شناخته شده ترین مرکز خرید کامپیوتر در قشم در همین پاساز است،در طبقه همکف محصولاتی با برند های معتبر داخلی و مارک های روز دنیا قرار دارد.در طبقه دوم به صورت مجزا و اختصاصی انواع پوشاک عرضه میشود که شامل پوشاک مخصوص بانوان،پوشاک مخصوص آقایان و لباس مخصوص کودکان و نوجوان میباشد.لولو سنتر قشم محصولات را به صورت عمده ای نیز میفروشد که قیمت های بسیاری مناسبی دارند.

-سنتر-قشم4 لؤلؤ سنتر قشم

مجتمع تجاری لؤلؤ قشم در طبقه دوم خود به صورت اختصاصای انواع پوشاک را عرضه می کند و به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. انواع پوشاک این فروشگاه شامل پوشاک بانوان (شال، روسری، مانتو، پالتو، انواع شلوار و ساپورت، دامن، لباس راحتی و …)، پوشاک آقایان ( کت و شلوار، انواع تیشرت و پیراهن، پلیور، پالتو، لباس راحتی و …)، لباس کودک و نوجوان می می باشد.

لؤلؤ سنتر قشم به دلیل فروش عمده محصولات برای افرادی که بدنبال خرید محصولات و کالاها در مقیاس کلان هستند، مرکز بسیار مناسب و کاربردی محسوب می شود.فروشگاه لولو سنتر قشم طبقه زیرین خود را به فروش لوازم و محصولات تزئینی و دکوری اختصاص داده است، انواع گل و گلدان های مصنوعی و دکوری در این قسمت یافت می شود. یکی از منابع فروش گلدان های لوکس تزئینی می باشد که همه نوع گیاه و گل مصنوعی را داراست.

-سنتر-قشم لؤلؤ سنتر قشم

آدرس : جزیره قشم، بلوار امام قلی خان، مجتمع مرجان، فروشگاه لؤلؤ سنتر

-سنتر-قشم1 لؤلؤ سنتر قشم

-سنتر-قشم2 لؤلؤ سنتر قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *