جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قطار توریستی عقاب طلایی به ایستگاه مشهد رسید

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ مهر ۱۳۹۷

محمدهادی ضیایی مهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قطار گردشگری روسی که ۱۵ مهر ماه از مرز ریلی سرخس وارد کشور شده بود پس از سوار کردن مسافران خود از تهران ساعت شش صبح امروز وارد مشهد شد.
وی گفت: این گردشگران بین المللی امروز پس از دیدن حرم مطهر رضوی، مجموعه تاریخی باغ نادری و آرامگاه فردوسی ساعت ۱۶:۲۰ مشهد را ترک کرده و از طریق مسیر طبس به سمت کرمان سفر خود را ادامه می دهند.
مدیرکل راه آهن خراسان افزود: قطار گردشگری عقاب طلایی در ادامه سفر خود از ایستگاهها و شهرهای کرمان، راین، یزد، اصفهان، سعادت شهر، شیراز، کاشان، قمرود، اراک، شوشتر، گرمسار و پل سفید عبور و گردشگران خارجی از اماکن دیدنی آنها دیدن می کنند.
وی گفت: این قطار گردشگری بین المللی با ۳۴ خدمه، ۹ واگن روسی و یک واگن خواب ایرانی پس از طی این مسیر و انجام یک تور گردشگری دیگر چهارشنبه دوم آبان ماه از مرز ریلی سرخس از ایران خارج خواهد شد.
پیش از این فروردین ماه امسال دو قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایران شده بودند. پارسال نیز ۲۶۱ گردشگر خارجی از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا با چهار قطار گردشگری بین المللی وارد مشهد شدند و از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر و دیگر نقاط کشور دیدن کردند.

قطار عقاب قطار توریستی عقاب طلایی به ایستگاه مشهد رسید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • پریسا جهانیان

    مشهد به قدری هرساله مسافر داره که هرچی قطار و هواپیما … اضافه شه بازهم کمه

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد