جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فیتور ۲۰۲۲، فراتر از انتظارات

تاریخ بروزرسانی :
۳ بهمن ۱۴۰۰

نمایشگاه فیتور در دو روز اول برگزاری ۶۰ هزار متخصص حوزه گردشگری را گرد هم آورده که بیش از تمام تخمین‌های اولیه بوده است. انتظار می‌رود این رویداد تا پایان سه روز، بیش از ۸۰ هزار شرکت‌کننده داشته باشد که به معنای دو برابر شدن آمار نسبت به فیتور ۲۰۲۱ است.

فیتور فیتور ۲۰۲۲، فراتر از انتظارات

به‌گزارش میراث‌آریا، اولین داده‌ها و آمار در مورد حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، FITUR ۲۰۲۲، که از سه‌شنبه گذشته در IFEMA MADRID برگزار شده است، موفقیت بزرگ این رویداد بزرگ گردشگری را تایید می‌کند. در حال حاضر، این آمار فراتر از همه انتظارات اولیه و پیش‌بینی‌شده است و فقط در دو روز اول خود، حضور ۶۰ هزار متخصص را ثبت کرده است که نشان‌دهنده رسیدن به تعداد کل تخمین‌زده‌شده برای سه روز حرفه‌ای فیتور است. با توجه به این استقبال زیاد و هجوم روز جمعه که هنوز در آمار محاسبه نشده است، انتظار می‌رود که این رقم از ۸۰ هزار متخصص فراتر رود. به این ترتیب، آمار ثبت‌شده برای فیتور ۲۰۲۲ نسبت به سال ۲۰۲۱ دو برابر خواهد شد.

تا آنجا که به حوزه دیجیتال مربوط می‌شود، فراخوان FITUR به متخصصان نیز رکوردهایی را به ثبت رسانده است. از این نظر، پلتفرم FITUR LIVEConnect که کمک می‌کند تا نمایشگاه محدودیت‌های زمانی و جغرافیایی را پشت سر بگذارد، تا به امروز ۳۱ هزار ثبت‌نام داشته است (کارشناسان پیش از این تعداد کل ۳۰ هزار مورد را برای این ثبت‌نام‌ها تخمین زده بودند). به همین ترتیب، ترافیک وب سایت FITUR حدود ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۱۲۰ هزار کاربر منحصربه‌فرد رسیده است که این تعداد نیز در مقایسه با سال ۲۰۲۱، دو برابر شده است.

از سوی دیگر، چند ساعت پس از افتتاح نمایشگاه برای عموم، FITUR حدود ۳۰ هزار بازدیدکننده خواهد داشت. در این دو روز آخر هفته، ۲۲ و ۲۳ ژانویه، شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا پیشنهادات ارائه‌شده توسط مقاصد و مناطق گردشگری مختلف در سراسر جهان را دریافت کنند و با حفظ تمام تدابیر بهداشتی، از ارائه‌ها، اجراها، فعالیت‌های نمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی ارائه‌شده توسط برخی از بخش‌ها و غرفه‌های جوامع مستقل و کشورهای حاضر در این دوره نمایشگاه، نهایت استفاده را ببرند.

مثلا یکی از پیشنهادات جالب مربوط به بخش جدید FITUR CRUISES (کروزهای فیتور) است که در روز شنبه فعالیت‌ها، رویدادها و بازی‌های تیمی متعددی را برای دوستداران کشتی‌های دریایی، توسط سایت CruceroAdito.com ارائه می‌دهد. نمایش‌های مختلف، اجرای موسیقی و سایر فعالیت‌های تفریحی که فیتور ارائه می‌کند، یا رویداد Turijobs Talent Meetup، در بخش استعدادیابی فیتور، که ابزارها و استراتژی‌های مورد نیاز برای علاقه‌مندان به ارتقای شغل خود در دنیای گردشگری را ارائه می‌دهد، از جمله برنامه‌های این رویداد بزرگ هستند.

در طول برگزاری فیتور، مسئولان این نمایشگاه پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی را با نهایت دقت حفظ می‌کنند و شرکت‌کنندگان مستلزم ارائه گواهی واکسن یا تست PCR منفی کرونا یا آزمایش آنتی‌ژن که در ۲۴ ساعت قبل از دسترسی به FITUR انجام شده باشد، هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد