جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شهربازی زونیکس بعثت مال

تاریخ بروزرسانی :
۸ مرداد ۱۳۹۹

شهربازی زونیکس بعثت مال واقع در سرزمین آبشارها استان لرستان شهر زیبای خرم آباد با بازی های لیزرتگ ، لیزرماز ، تاپ هانتر اتاق فرار و بردگیم بزرگترین مرکز بازی های فکری هیجانی در کشور با متراژ ۱۱۰۰ متر و محیطی زیبا و دلنشین پذیرای شما میهمانان عزیز میباشد.این مجموعه برای اولین بار در ایران ترکیبی از چند نوع بازی را در کنار هم دارد.

Capture 2 شهربازی زونیکس بعثت مال

این بازی‌ها ترکیبی از بازی‌های عصب و عضله، بازی‌های ذهنی، بازی‌های رومیزی که در جهان امروز رو به رشد هستند و باعث ایجاد خلاقیت می‌شوند.
قابل ذکر است که رابط‌سازی این ۱۰ کاربری در کنار هم بدون هیچ ایجاد مزاحمت برای یکدیگر به تخصص لازم دارد و این‌که این کاربری‌ها در پلن و معماری چگونه کنار هم قرار بگیرد که مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد نکند؛ که ترکیب این‌ها و ایجاد یک محیط مناسب برای هم‌افزایی و سینرژی موضوعی است که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاد.

مجتمع تجاری، گردشگری بعثت با در نظر گرفتن تغییر چشم انداز شهری در زمینه ی گسترش مبلمان شهری طراحی گردیده است.در ساخت این مجموعه زیبا و دلپذیر، اصول فنی و مهندسی به طرز زیبا و چشم گیری رعایت گردیده و مناسب با اجرای برنامه ی طولانی مدت در تغییر معماری شهر خرم آباد از بافت سنتی به کلاسیک طراحی و احداث گردیده است.

تیم تلاشگر مدیریت و متخصصان این مجتمع، با استعانت از خداوند متعال تلاش نموده اند مجتمع بعثت را به بنایی درخور شهر زیبا، اصیل و کهن خرم آباد و مردم با صفایش تبدیل نمایند.مجتمع بعثت در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر و در ۱۰ طبقه و در فضا و مکانی مناسب جهت تمرکز زدایی از مرکز شهر و کاهش بار ترافیکی ساخته شده است.

Capture شهربازی زونیکس بعثت مال

این مجتمع دارای ۱۳۰ مغازه که شامل: بازار سنتی و صنایع دستی، بازار طلا و جواهر، پوشاک، مجموعه ی شهربازی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و ۴ رستوران و کافی شاپ، پارکینگی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و سالن اجرای نمایشگاهی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع می باشد. مجموعه دارای ۱۰ بازو پله برقی و دو آسانسور مخصوص حمل بار و مسافر می‌باشد.
در صورتی که هر کدام از این بازی‌ها و کاربردهای آن‌ها به صورت تکی قبلا وجود داشته است».

مجتمع تجاری، گردشگری بعثت شهربازی زونیکس بعثت مال

با تشکر از آقای سامان کرمخانی بابت ارسال این مطلب .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *