رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سینما سپیده تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

سینما سپیده تهران (نام پیشین: سینما دیانا) از سینماهای قدیمی تهران است. سینما سپیده در سال ۱۳۲۲ با ظرفیتی بالغ بر ۶۰۴ نفر در یک سالن افتتاح شد و در سال ۱۳۸۳ سالن دومی با ظرفیت ۸۴ نفر به این سینما اضافه گردید. سینما سپیده دارای درجه کیفی «ممتاز» می‌باشد. سینما سپیده در خیابان انقلاب، نبش خیابان وصال قرار دارد.سینما سپیده تنها سینمایی است که همه روزه بلیط نیم بها ارائه میی دهد. این سینما از ابتدا به حال اکران های متفاوت و خاصی را داشته از فیلم های خارجی با زیرنویس گرفته تا اکران فیلم های کوتاه، مستند و پخش مسابقات فوتبال .این سینما دارای دو سالن نمایش بوده و در حال حاضر متعلق به حوزه هنری است.

سینما سپیده تهران در خیابان انقلاب حوالی خیابان وصال واقع شده .از خیابان به وسیله چند تا پله بالا میریم تا وارد سینما بشیم.گیشه سینما در سمت چپ در ورودی قرار داره.همچنین در سر در این سینما نوشته ای با این مضمون وجود دارد که نوشته شده : تنها سینمای دانشجویی کشور=نیم بها

سینما سپیده تنها سینمای کشور است که هر روز می توانید در آن از بلیط نیم بها استفاده کنید، به عبارت دیگر قیمت بلیط این سینما نصف بقیه سینماهای هم گروه است.وجود پمپ بنزین در نزدیکی سینما از نقاط مثبت این سینما است.اینکه در خیابان انقلاب که ورودی سینما در آن واقع است نمی توانید پارک کنید از نقاط منفی این سینما است،اما می توانید در خیابان های اطراف مثل خیابان وصال یا ابوریحان اتومبیل خود را پارک کنید.

مسیر دسترسی:
مسیر اتوبوس
بی آرتی های انقلاب ( پایانه آزادی به سه راه تهرانپارس) بهترین گزینه برای رسیدن به این سینماست.
مسیر مترو
با استفاده از خط مترو ۴ می توانید در ایستگاه انقلاب یا چهار راه ولی عصر پیاده شده و با یک تاکسی یا به صورت پیاده خود را به این سینما برسانید.
تلفن تماس : ۶۶۴۱۷۶۷۰
ساعت کاری : ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰
آدرس : تهران – خیابان انقلاب- نبش وصال

در این مطلب می توانید با ۱۰ سینمای معروف تهران آشنا شوید .

-سپیده-1 سینما سپیده تهران
-سپیده-2 سینما سپیده تهران

منابع:بزنیم بیرون -ویکیپدیا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *