رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ شهریور ۱۴۰۱

سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

لینک این مطلب کپی شد!

از دبی می‌توان به عنوان مهمترین شهر امارات یاد کرد. جذابیت‌های این شهر سبب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر کنند. بهتر است قبل از سفر به دبی با سرگرمی‌های مهیج این شهر بیشتر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در مورد مکان‌های دیدنی آن کسب کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد دبی و تفریحات هیجان انگیز آن به دست بیاورید. یکی از بهترین روش‌ها برای سفر به دبی و تجربه سرگرمی‌های هیجان انگیز آن خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل دبی و یا همراهی با تورهای مقرون به صرفه دبی است.

-به-دبی-800x533 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز
تفریحات آبی دبی

فلای برد دبی، یکی از هیجان انگیز‌ترین تفریحات دبی است که می‌تواند یک خاطره مهیج را برای شما به وجود بیاورد. ساده‌ترین توصیفی که می‌توان از این تفریح مهیج گفت، پرواز بر روی آب است. اگر به دبی سفر می‌کنید، بهترین مکان برای تجربه فلای بورد، ساحل جمیرا است. به این منظور ابتدا باید به ساحل جمیرا رفته سپس با استفاده از قایق تا وسط دریا بروید، قبل از شروع فلای بورد بهتر است نکات ایمنی مربوطه را رعایت کرده و کلاه ایمنی و جلیقه نجات را به تن کنید. تجهیزاتی نظیر کلاه و جلیقه نجات توسط شخصی که در قایق همراه شما هست، به شما داده می‌شود. پس از پوشیدن لباس مخصوص بورد را به پای شما متصل می‌کنند و بعد از آن تنها کافیست که شما بر روی آب دراز بکشید. در نهایت هم قایق‌ران با وارد کردن نیرو زیادی به چت‌ها سبب شروع پرواز شما بر روی آب می‌شود. فلای برد دبی از جمله تفریحاتی هست که اکثر گردشگران در تور دبی آن را تجربه می‌کنند. بهتر است بدانید که در طول این تفریح افتادن در آب طبیعی است، پس نگران نباشید و از پرواز خود لذت ببرید.

-به-دبی-1 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

دبی از آن جمله شهرهایی است که تفریحات آن همیشه گردشگران را غافلگیر می‌کند. یکی دیگر از تفریحات مهیج آبی که می‌توانید در دبی تجربه کنید، پارک آبی ایسلند دبی است. نکته جالبی که در خصوص این پارک آبی وجود دارد، نحوه طراحی آن است. برای طراحی این پارک آبی در دبی از قطب شمال و حیواناتی نظیر پنگوئن و خرس قطبی که در آن زندگی می‌کنند، الهام گرفته شده است. مساحت این پارک آبی حدود ۱۲۰ هکتار است و دارای بخش‌ها و قسمت‌های گوناگونی بوده که هر یک از قسمت‌های آن مناسب برای سنین متفاوت است. هر یک از بخش‌های این پارک آبی سر سره‌های مجزای مخصوص خود را دارد. در تور دبی می‌توانید برای تجربه یک تفریح آبی و مهیج ۲ یا ۴ ساعت از زمان خود را به گردش و تفریح در پارک آبی ایسلند دبی اختصاص دهید. در خصوص ساعت کاری این پارک هم باید گفت که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

-به-دبی-2-800x533 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

از دیگر تفریحات مهیج و آبی دبی می‌توان به موج سواری در سواحل این شهر اشاره کرد. موج سواری بیشتر در سواحلی انجام می‌شود که عمق آنها کم بوده و نسیم ملایمی دارند. در دبی شرکت‌های زیادی هستند که در زمینه موج سواری فعالیت دارند و با هماهنگی یکی از آنها می‌توانید یک تجربه بی نظیر را برای خود ثبت کنید. به منظور موج سواری شخص می‌تواند سوار بر یک قایق کوچک کمی از آب فاصله بگیرد و پس از اینکه به میزان کافی از ساحل دور شد بر روی یک تخته کوچک باایستد و بر روی اب موج سواری کند. موج سواری نیاز به مهارت و تخصص دارد از طرفی دیگر میزان وزش باد نقش زیادی بر روی کیفیت انجام آن دارد.

-به-دبی-3-800x533 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

تفریحات مهیج دبی در ارتفاع

یکی دیگر از تفریحات مهیج دبی که می‌تواند یک خاطر زیبا را برای شما بر جای بگذارد، سکوی برج خلیفه دبی است. از سکوی برج خلیفه که در شهر دبی واقع شده، می‌توان به عنوان بلندترین نقطه این شهر یا به عبارتی بهتر بلندترین نقطه جهان یاد کرد. بر بلندای این سکو می‌توانید تمام شهر دبی را در زیر پاهای خود ببینید، یک تجربه مهیج و متفاوت! در خصوص بازدید از این برج بهتر است بدانید که بیشتر از ۳۰ نفر نمی‌توانند بر روی سکوی آن باایستند، به این منظور تعداد مورد نظر از گردشگران به محل مورد نظر می‌روند و بقیه در طبقات پایین‌تر منتظر می‌مانند تا نوبت آنها شود. جالب است بدانید برای این مدت انتظار نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده است و از گردشگران به بهترین نحو پذیرایی می‌شود. در طبقات بالایی این برج به دلیل فشار هوا ممکن است گوش شما دچار مشکل یا آسیب شود، به منظور جلوگیری از بروز هر نوع مشکلی پیشنهاد می‌شود تا از آدامس استفاده کنید. جویدن آدامس علاوه بر اینکه مانع از گرفتگی گوش می‌شود می‌تواند استرس شما را نیز کاهش دهد. حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای هر شخص به منظور بازدید از سکوی برج خلیفه ۳۰ دقیقه است، در این مدت می‌توانید از دیدن شهر از نمای بالا لذت ببرید.

-به-دبی-4 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

یکی دیگر از تفریحات خاطره سازی که در طول تور دبی می‌توانید تجربه کنید، بالون سواری در دبی است. شرکت‌های مختلفی در دبی وجود دارند که شرایط را برای بالون سواری گردشگران فراهم می‌کنند. با بالون سواری بر فراز دبی می‌توانید مناظر بی نظیر زیادی مانند ریگ‌زارهای سرخ، حرکت شترها و… را تماشا کنید. به دلیل نسیم صبحگاهی، بهترین زمان برای بالون سواری صبح زود است. زمان تقریبی که هر شخص می‌تواند بالون سواری کند، در حدود ۴ ساعت است. در خصوص بالون سواری ناگفته نماند که این تفریح برای برخی از افراد ممنوعیت استفاده دارد، از آن جمله می‌توان به خانم‌های باردار اشاره کرد‌. علاوه بر مورد گفته شده کودکان زیر ۵ سال و نیز افرادی که دچار دردهای مفاصل مانند گردن درد یا کمر درد هستند، بهتر است که سوار بالون نشوند و به سراغ دیگر تفریح‌های مهیج دبی بروند.

-به-دبی-5-800x506 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

هلی کوپتر سواری از دیگر تفریحاتی است که در طول سفر به دبی می‌توانید آن را در آسمان دبی تجربه کنید. بیشتر گردشگرانی که این تفریح را تجربه کرده‌اند، معتقدند بیشتر هیجان هلی کوپتر سواری مربوط به زمانی است که هلی کوپتر از زمین بلند می‌شود و نیز هنگامی که مجدد بر روی زمین فرود می‌آید. بیشتر تورهای سفر به دبی هلی کوپتر سواری را نیز شامل می‌شود. این هلی کوپتر سواری می‌تواند بر فراز دریا یا بر فراز خشکی باشد. برای داشتن یک تجربه خوب و مهیج از هلی کوپتر سواری بهتر است که نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت کنید از آن جمله می‌توان به بستن کمربند ایمنی اشاره کرد. همچنین به منظور ایمنی بیشتر بهتر است در طول پرواز از هدفون بر روی گوش خود استفاده کنید.

-به-دبی-6-800x500 سفر به دبی مساوی با ثبت یک خاطره هیجان انگیز

به عنوان سخن پایانی باید گفت اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است بدانید دبی به دلیل سرگرمی‌های مهیج زیادی که دارد بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. سفر به دبی می‌تواند یکی از خاطره‌ انگیزترین سفرهای شما باشد. پس لذت این سفر مهیج و خاطره انگیز را از دست ندهید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *