رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۶ دی ۱۴۰۱

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، رستورانی است که انواع غذا های ایرانی و فرنگی رو با بهترین سرویس دهی در اختیار میهمانان قرار می دهد . در این رستوران مجلل می توانید همزمان با صرف وعده غذایی خود در روز از نمای زاینده رود و در شب از آسمان پر ستاره دیدن کنید . لذت غذاخوردن به همراه گردش رستوران می تواند خاطره خوشی را برایتان در سفر ایجاد کند.
چه مهمان این هتل باشید چه نباشید، توصیه می کنیم که حتما یک وعده غذایی خود و یا یک میان وعده را در این هتل سرو کنید. اولین و مهمترین جاذبه رستوران این هتل این است که در بالاترین قسمت و در طبقه آخر هتل قرار گرفته است. این ارتفاع زیاد امکان دیدن شهر اصفهان را از یک منظر جدید برای شما فراهم می کند. همجواری هتل آسمان اصفهان با زاینده رود و پارک های اطراف سبب شده است تا شما با منظره ای فوق العاده در زیر پای خود مواجه شوید.

-گردان-هتل-آسمان-اصفهان1 رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

تنها رستوران گردان اصفهان

رستوران هتل آسمان، تنها رستوران گردان اصفهان محسوب می‌شود. زمانی که مشغول سرو غذا هستید، صفحه گردان رستوران با سرعت آرام و بدون اینکه تعادل را برهم بزند، می‌چرخد. بنابراین اهمیتی ندارد که کدام نقطه را برای نشستن انتخاب می‌کنید؛ در هر صورت چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان و زاینده‌رود زیبای آن خواهید داشت. دکوراسیون رستوران هتل آسمان هم توسط بهترین متخصصان طراحی شده است و از همان ابتدای حضور خود کاملاً احساس می‌کنید در فضایی لوکس قرار دارید.

از دکوراسیون، چشم‌انداز و صفحه گردان هتل که بگذریم به منوی غذایی آن می‌رسیم. سرآشپز حرفه‌ای هتل آسمان برنامه‌های بی‌نظیری برای مهمانان رستوران دارد. در این رستوران انواع مختلف غذاهای ایرانی، فرنگی، خوراک‌ها، غذاهای دریایی و دسر و نوشیدنی سرو می‌شود. در کنار تمام این موارد سرآشپز همیشه پیشنهاد ویژه‌ای در منو قرار می‌دهد. تنوع غذایی هتل آسمان به اندازه‌ای است که افراد با هر سلیقه‌ای از سرو غذا در این رستوران لذت می‌برند. همچنین اگر برای چند روز در این هتل اقامت دارید، می‌توانید در هر وعده غذای منحصربه‌فردی میل کنید. در هتل آسمان هیچ‌چیز برای شما تکراری نخواهد شد.

-گردان-هتل-آسمان-اصفهان رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

نحوه دسترسی به رستوران گردان هتل آسمان

آدرس : استان اصفهان، اصفهان، خیابان مطهری، هتل آسمان
تلفن :۰۳۱۳۲۳۵۴۱۴۱

-گردان-هتل-آسمان-اصفهان2 رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

-گردان-هتل-آسمان-اصفهان4 رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

-گردان-هتل-آسمان-اصفهان5 رستوران گردان هتل آسمان اصفهان

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    فضاي بسيار زيبا و شيكي داره و منظره عالي داره. استيك و جوجه چيني با سس تارتارش خوشمزه بود من كه هم از منظره و هم از غذا بسيار لذت بردم

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • کورش بختیاری

      عزیزم باهات موافقم

      ۷ دی, ۱۴۰۱
  • A

    سلام بنظرمن که کیفیت غذاشون خیلی افتضاحه..
    ما دیشب اونجا بودیم ماهی خوردیم.ماهیش مزه ضحم و
    گندش زیر دلم آدم میزد و حال آدم را بد میکرد..آبرومون پیش مهمونمون رفت ..فقط فست فودش خوبه اونجا.رو این همه کلاسش و پولی که میگیرن اصلا نمی ارزید ..حیف پوووولمون

    ۲۷ آبان, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
    • م

      خخخ

      ۷ دی, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *