رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ تیر ۱۳۹۸

رستوران مطبخ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مجموعه کافه رستوران مطبح در هتل پارسیان استقلال با سه نوع فضای مختلف و مجزاکه شامل دو سالن مجزای کلاسیک و سالن ترکیبی و فضای باز می باشد. این رستوران هر روز از ۸صبح تا ۳ بامداد آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد ، کافه رستوران مطبح از حضور برترین افراد حرفه ای در آشپزخانه و کافه خود استفاده می کند و همچنین مواد اولیه تازه و مرغوب به صورت روزانه از منابع منحصربفرد توسط سرآشپز رستوران تهیه می گردد.رستوران مطبح به شما این اطمینان می دهد که طبخ و مواد اولیه را در بهترین و برترین سطح و در محیطی خاص به مشتریان عزیز ارائه می شود از صبحانه تا انواع استیک و غذای دریایی و…. در رستوران مطبح انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در کافه مجموعه برای مشتریان تدارک دیده است .

رستوران مطبح با ۱۲۲ نفر ظرفیت در پارک وی، هتل استقلال واقع شده است. رستوران مطبح یکی از رستوران های لوکس و زیبای تهران میباشد در رستوران مطبح تهران غذاهای لذیذی از جمله غذا های دریایی ،مکزیکی ایتالیایی،فرهنگی ،ترکیه ای نیز سرو می شود . رستوران مطبح واقع در پارک وی و هتل استقلال با فضایی دلپذیر و آرام بهترین مکان را برای شما و مهمان هایتان فراهم کرده است. بخش کافی شاپ و یک فضای تراس با نمای فضای سبز هتل قرار گرفته است و انواع نوشیدنی های خوشمزه را برای شما سرو می کند.

رستوران مطبح حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت نمی کندو با امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، اینترنت وایرلس و… روزی بی نظیر را برای شما رغم خواهد زد…

آدرس :پارک وی، داخل مجموعه هتل استقلال
تلفن :۲۲۶۶۰۰۵۳

-مطبخ-1 رستوران مطبخ تهران

-مطبخ-2 رستوران مطبخ تهران

-مطبخ-3 رستوران مطبخ تهران

-مطبخ رستوران مطبخ تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *