جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران شاهین تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۳۹۷

رستوران شاهین تهران واقع در چهارراه لشگر، مجتمع تجاری خلیج فارس با ظرفیت پذیرایی ۳۰ نفر یکی از رستوران‌های با کیفیت قلب تهران است که با ارائه منویی جذاب در فضایی رویایی این امکان را برای شما فراهم آورده که خاطراتی تکرار نشدنی در کنار عزیزانتان به ارمغان بیاورید. شما می توانید از طعم بسیار خوب و خاص آبگوشت و بریانی اصیل اصفهانی در رستوران شاهین لذت ببرید و یک غذای اصیل و خوشمزه ایرانی را نوش جان کنید
تمامی غذاهای رستوران شاهین تهران توسط سرآشپزانی حرفه ای طبخ و اماده می شود به خصوص بریانی با سبک اصفهانی در تهران به همان خوشمزگی اصفهان را می توانید تجربه کنید.
رستوران شاهین یک رستوران خوب برای طرفدارای غداهای اصیل ایرانی می باشد که دارای کارکنانی مجرب است و همچنین دارای منویی متنوع و جذاب می باشد که همه مواد اولیه آن به صورت روزانه از مواد درجه یک تهیه می شود.
شماره تلفن رستوران شاهین: ۵۵۴۲۵۱۴۴
آدرس: چهار راه لشگر، خیابان کمالی، روبروی اداره پست، نرسیده به خیابان غفاری، پاساژ خلیج فارس، طبقه اول

 شاهین 3 2 رستوران شاهین تهران

 شاهین 2 1 رستوران شاهین تهران

 شاهین 4 3 رستوران شاهین تهران

 شاهین 1 0 رستوران شاهین تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    فضای سنتی بسیار جالبی دارد. بریونی این رستوران بسیار سنتی طبخ میشه و بسیار شبیه بریونی های خود اصفهان هستش. موسیقی آرامی هم در حین خود غذا پخش می شه که خیلی خوب بود.

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    سوپ روز (سوپ کلم) عالی بود.نوشیدنی مخصوصشون خیلی خاص و خوشمزه بود و طعم جدیدی داشت

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    بریونی اینجا خوبدیم که خوب بود مثل بعضی از بریونیای اصفهان بود

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    پیتزا ترکیب فیله و سوسیس رو داره.در زمینه نوشیدنی موهیتو بسیار بد و اصلا توصیه نمیکنم. ابدا وقت نذاشته بودن. حتی یخ نداشت و یحتمل با آب سرد شیر پر شده بود. غذای اصلی و سالاد سزار مزه خوبی داشت و حجم مناسبی هم داشت. قیمتها هم واقعا مناسب بود. رستوران پارکینگ رایگان داره. محیط کوچیک و دکور جالب و مدرن و کژوالی داره که یه مقدارم بعضی از قسمتاش آدمو یاد رستوران روبه روییش یعنی پاپاراتزی میندازه. بیشتر برای قرارای گروهی خوبه به نظرم،ولی واسه ۲ نفره هم اوکیه.برخورد پرسنلم بد نیست و میتونه بهتر باشه. صورتحساب برای ۸ نفر با ۱۵ % سرویس شد ۲۶۷ که با تخفیف کلاب ۲۲۶ درومد. در کل راضی بودم و جز گزینه هام برای یه فست فود خوب خواهد بود. سفارش ما : سیب زمینی سرخ کرده(معمولی)- سوپ روز(بد، بدطعم و خیلی کم و گرون)-سالاد یونانی(خوب)-سالاد اسفناج(عالی)-۳ تا پیتزای ۲ نفره و یه ۱ نفره که ۳ تاش با استیک بود و یکی بوقلمون( خیلی خوب،حجم مناسب،خوشمزه و به صرفه)-ساندویچ استیک(خوب)-ساندویچ بادمجان گریل(خوب)-موهیتو(خوب). متاسفانه پرسنل اصلا آموزشهای لازم رو ندیدند.تلاش منم برای صحبت با مدیر یا رئیس مجموعه بی نتیجه بود . اینجا بعد از تموم شده غذا براتون چای سبز چینی میارن که راسگان خیلی هم خوش طعم هست. توی ظروف فلزی و قدیمی غذا می خوری با یک جو آرام و موسیقی ارامبخش تکمیل میشه

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد