جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران بابا سید پل سفید

تاریخ بروزرسانی :
۸ بهمن ۱۴۰۱

رستوران بابا سید رستورانی معروف در پل سفید است. اهالی پل سفید هم برای رستوران گردی به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران بابا سید در شمال پل سفید قرار دارد. بخاطر شلوغی دائمی آن، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه اکثر گردشگران، با مشاهده شلوغی رستوران با خود تصور می کنند این رستوران قطعاً رستوران باکیفیتی است و آن ها هم به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران بابا سید پل سفید از بهترین رستوران هایی است که در این منطقه پیدا می شود. غذاهای لذیذ و با کیفیتی را برای مشتریانش سرو می کند. همچنین در کنار انواع غذاهای ایرانی و محلی، رستوران محیط زیبا و شکیلی هم دارد تا مشتریانش در فضایی دنج، غذاهای لذیذی را میل کنند.

 بابا سید پل سفید e1674045399646 رستوران بابا سید پل سفید

اگر شما هم در روزهای آخر هفته و تعطیلات میخواستید به این رستوران مراجعه کنید. ممکن است بخاطر محبوبیت بالا و شلوغی، خودروی خود را در فاصله دورتری از رستوران پارک کنید. بطور کلی طبق نظر مشتریان و رستوران گردها، این رستوران غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در کنار آن، قیمت های خوبی داشته و رستوران هم خدمات سرویس دهی مطلوبی دارد.

نحوه دسترسی به رستوران بابا سید

رستورران  در شمال شهر پل سفید قرار دارد و کافیست پل سفید را به سمت بالا زیرآب ترک کنید تا قبل از منطقه بالا زیرآب، رستوران را مشاهده کنید.پیشنهاد می کنیم در کنار لذت بردن از خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران از جاذبه های گردشگری شهر پل سفید ، شیرگاه و سوادکوه هم دیدن بفرمایید.

%name رستوران بابا سید پل سفید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *