رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آبان ۱۴۰۱

رزرو هتل عباسی اصفهان در اسنپ تریپ

لینک این مطلب کپی شد!

هتل عباسی اصفهان یک هتل پرآوازه و نام‌آشنا است که در میان هتل‌های اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد. این هتل اصفهان هرساله میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی است که می‌خواهند از زیبایی‌های این شهر لذت ببرند. اما رزرو اتاق یا سوییت در این هتل نام‌آشنای اصفهانی، به‌ویژه در فصل‌های بهار و تابستان کار آسانی نیست. اسنپ تریپ، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون هیچ دردسری و تنها با چند کلیک بتوانید اتاق یا سوئیت موردنظر خود را در این هتل رزرو کنید.

پیشینه هتل عباسی اصفهان

برخی افراد هتل عباسی شهر اصفهان را قدیمی‌ترین هتل یا مهمانسرا در جهان می‌دانند. اما واقعیت با آنچه می‌دانیم، متفاوت است. در اصل، این هتل زیبا کاروانسرای مادر شاه سلطان حسین صفوی بود که ۴۰۰ سال قبل ساخته شد تا میزبان مسافران شهر اصفهان باشد. بعد از حمله افغان‌ها به ایران، این هتل نیز غیرمسکونی شد و با گذشت سال‌ها، ویرانه‌ای بیش از آن باقی نماند.
در سال ۱۳۳۶ هجری شمسی بود که طرح ساخت یک هتل زیبا با الهام از هنر دوران صفویه توسط مدیر وقت بیمه ایران ارائه شد. در سال ۱۳۳۸ ساخت این هتل آغاز گردید. در ساخت هتل، خرابه‌های باقی‌مانده از کاروانسرای مادر شاه در ابتدا تاحدامکان مرمت شدند و سپس بخش‌های جدیدتر و مدرن‌تر را نیز به آن اضافه کردند.

هتل عباسی

هتل عباسی اصفهان از همان زمان آغاز به کار (سال ۱۳۴۵) توجه بسیاری از بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی را به خود جلب کرده است. معروفیت آن نیز تا به امروز همچنان ادامه دارد. خبرگزاری سی‌ان‌ان این هتل را زیباترین هتل در خاورمیانه نامیده است. هرساله، هزاران گردشگر ایرانی و خارجی به این هتل می‌آیند تا هم از امکانات اقامتی و هم از معماری زیبای آن بهره‌مند شوند. نه‌تنها گردشگران بلکه بسیاری از هیئت‌های سیاسی و شخصیت‌های بین‌المللی نیز در زمان بازدید از اصفهان در این هتل زیبا اقامت می‌کنند.

مشخصات و امکانات هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در خیابان چهارباغ، خیابان آمادگاه واقع شده است که بخشی از بافت تاریخی شهر اصفهان به شمار می‌رود؛ بنابراین برای گردشگران، دسترسی به بخش اعظم بافت تاریخی اصفهان با اقامت در این هتل ۵ ستاره راحت‌تر خواهد بود.
این هتل اصفهان که در واقع یک مجتمع بزرگ گردشگری به شمار می‌رود، ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد. تعداد اتاق‌های این هتل زیبا، ۱۸۶ باب است که از نظر مساحت و ظرفیت با هم متفاوت هستند. علاوه بر این، ۲۷ سوئیت نیز در این هتل وجود دارد.
در حال حاضر در این هتل زیبا شش رستوران، سالن صبحانه، کافه‌تریا و چایخانه مشغول به فعالیت هستند. ۹ تالار نیز در مجتمع هتل عباسی ساخته شده است. این تالار‌ها برای گردهمایی‌های رسمی و سیاسی، اجتماعات، مهمانی‌ها و مراسم مختلف استفاده می‌شوند. علاوه بر این‌ها، این هتل دارای یک کافی‌نت، یک مجموعه ورزشی و چندین مرکز فروش و فروشگاه است. هتل عباسی را می‌توان یک شهر کوچک دانست که هنر بی‌بدیل معماری ایرانی در جای‌جای آن خودنمایی می‌کند.

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان

این هتل زیبا و مجلل اصفهان دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی است که در ادامه معرفی شده‌اند.

اتاق‌ها

هتل عباسی سه نوع اتاق را به مهمانان خود عرضه می‌کند: استاندارد، چشم‌انداز و پردیس.
• اتاق‌های استاندارد این هتل، از چشم‌انداز شهر اصفهان برخوردار هستند و به‌صورت یک‌تخته و دوتخته با امکانات رفاهی متفاوت عرضه می‌شوند. از جمله این امکانات می‌توان به سرویس‌های بهداشتی، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، سشوار، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار غیررایگان و… اشاره کرد.
• پنجره اتاق‌های چشم‌انداز، رو به باغ هتل باز می‌شوند. این اتاق‌ها، علاوه بر امکانات اتاق‌های استاندارد، قابلیت اضافه‌کردن تخت را هم دارند.
• لوکس‌ترین اتاق‌های هتل عباسی، اتاق‌های پردیس این مجموعه هستند که از نظر طراحی داخلی چیدمانی مدرن دارند. پنجره‌های این اتاق‌ها نیز رو به باغ مجتمع باز می‌شوند. اتاق‌های پردیس نیز به‌صورت یک تخته، دو تخته و با تخت اضافه هستند.

سوئیت‌ها

در میان هتل‌های اصفهان هتل عباسی زیباترین و درعین‌حال مجلل‌ترین سوئیت‌ها را دارد. ۲۷ سوئیت این مجموعه به سه نوع پردیس، قاجار و صفویه تقسیم می‌شوند. از لحاظ طراحی و دکوراسیون داخلی، سوئیت‌های پردیس، چیدمانی لوکس و مدرن دارند. سوئیت‌های قاجار، با الهام از معماری و سبک‌های هنری دوران قاجار تزئین و چیده شده‌اند. این اتاق‌ها دارای یک اتاق‌خواب با تخت دونفره، یک سالن کوچک و سرویس‌های بهداشتی هستند.

هتل عباسی اصفهان

اما سوئیت‌های صفوی در بافت قدیمی مرمت‌شده قرار دارند و گران‌ترین سوئیت‌های این هتل به شمار می‌روند. هر سوئیت صفوی، دارای دو اتاق‌خواب دونفره، سالن و سرویس‌های بهداشتی است. تمامی سوئیت‌ها را می‌توان با امکانات رفاهی کامل رزرو کرد.

هزینه اقامت یک شب در هتل عباسی اصفهان

بسته به این‌که قصد رزرو کدام اتاق‌ها یا سوئیت‌های این مجموعه را داشته باشید، هزینه یک شب اقامت در این هتل اصفهان متفاوت خواهد بود. در زمان رزرو در اسنپ تریپ، نوع اتاق و سوئیت و تعداد تخت‌ها مشخص است و شما می‌توانید به‌راحتی اتاق یا سوئیت موردنظر خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که هزینه یک شب اقامت در این هتل برای گردشگران داخلی و خارجی متفاوت است. به همین دلیل، حتما قبل از رزرو با پشتیبانی https://www.snapptrip.com تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.
جمع‌بندی
در این مطلب از اسنپ تریپ، هتل عباسی اصفهان را به شما معرفی کردیم. این هتل اصفهان با پنج‌ستاره از تمامی استاندارد‌های جهانی یک هتل مجلل برخوردار است. به‌علاوه، در میان هتل‌های اصفهان بهترین هتل و مجتمع گردشگری به شمار می‌رود. شما می‌توانید برای بررسی هتل‌های اصفهان اسنپ تریپ اینجا را کلیک کنید.
منابع
https://www.snapptrip.com
http://www.abbasihotel.ir/

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *