رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ فروردین ۱۳۹۹

داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید

لینک این مطلب کپی شد!

معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی شیوع کرونا و خانه نشینی برای مقابله با این بیماری، برنامه‌های متعددی از گوش دادن به داستان‌های باغ موزه قصر به صورت آنلاین تا مسابقه نمایش عروسکی ویژه کودکان در نظر گرفته است.
به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های هنری که برای ایام نوروز تا اول ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده، به شکلی تغییر کرده که به صورت مجازی انجام شود و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان نداشته باشد
باغ موزه قصر داستان های این موزه را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند با داستان های این موزه آشنا شوند،که بهانه ای شد تا زیرساخت ها را برای این اتفاق فراهم کنیم تا بعد از رها شدن از ویروس کرونا هم موزه و گالری گردی مجازی به صورت سه بعدی برای شهروندان امکان پذیر باشد.
پس از به روز رسانی و آغاز به کار سامانه بازدید مجازی بر روی وب سایت مجموعه باغ موزه قصر و تهیه و انتشار کلیپ‌های معرفی و بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه در فضای مجازی، برای نخستین بار داستان‌های قصر به صورت آنلاین و با محتوای جذاب و آموزنده در دسترس همگان قرار گرفته است.
یک مسابقه برای بچه ها با عنوان نمایش عروسکی «بچه ها و عروسک ها مقابل کرونا» برگزار می شود. در این مسابقه کودکان با عروسک هایی که در خانه دارند با موضوع مقابله با ویروس کرونا نمایش عروسکی اجرا می کنند و با ارسال فیلم این اجراها، در مسابقه شرکت می کنند. محوریت اصلی این نمایش؛ روش های پیشگیری از بیماری کرونا، نحوه برخورد با شایعات و دامن نزدن به آن ها، رعایت موارد فوق در عید نوروز و رسومات سنتی و موارد آزاد درباره بیماری کرونا است.
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شرکت کنندگان تا پایان روز ۱۵ فروردین مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند، ویدیوهای برگزیده ۲۱ فروردین و همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) معرفی می‌شود.
همچنین با انتشار ۱۳ پادکست رادیویی به مدت ۲۵ دقیقه برای هر کدام با موضوعات متنوع داستان، موسیقی محلی، خاطرات نوروزی، آموزش رعایت برای پیشگیری از ویروس کرونا و … به جذابیت این برنامه افزوده شده است.

داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید
 داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید
 داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید داستان‌های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *